Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- معاینه بکارت
سلام.ایا معاینه پرده بکارت توسط ماما و متخصص باعث اسیب ب بکارت میشه؟؟؟چون شنیدم ک میگن خیلی لبه های واژن رو میکشن.
- بعداز عمل سرکلاژ شکمی قبل از بارداری اسپرم از چه راهی وارد رحم میشه و بارداری انجام میشه؟
- هایمن
سلام خانم دکتر با رابطه دهانی هایمن اسیب میبینه با زبون و خوردن ممکن هایمن از بین بره یا مالیدن با دست؟
- Hpv
سلام من تست پاپ اسمیر دادم و اچ پی وی ۱۶ داشتم به گفتهی شما دو ماه قرص پاور فیت رو مصرف کردم و باید دوباره مراجعه میکردم بهتون با توجه به وضعیت فعلی کرونا اگر مطب حضور نداشته باشید من باید چه کاری انجام بدم ؟
- سرکلاژ
- باسلام لطفا جواب بدین خیلی استرس دارم ممنونم
با سلام در غربالگری اول nt=3:5(99th percentile) IT=1.9mm FHR=162bpm CRL=73.1mmحدود 13w3d
- نازایی
سلام دوباره راستی خانم دکتر تمام ازمایشای منو شوهرمم خوبه هیچ مشکلی نداریم ۷ماه پیش فهمیدم فقط لوله سمت چپم بسته لوله راست سالمه داروهای گیاهی زیادی استفاده کردم نمیدونم بازشده یانه من ۳سال نازایی دارم موفق به بارداری نشدم واقعا خسته شدم
- حاملگی
سلام من 4روزه ای یوآی کردم فولیکول 20درسمت راست،الان تخمدانامدبه شدت درد میکنه ازشدتش گریه کردم ولی بعدنیم ساعت خوب شدم میتونین علتشو بگین چرا دردم گرفت؟
- سلام مادر من ۷۶ سالشه در سونوگرافی دارای کیست ساده ۶۳mmدارای جزسالید ایزواکو ۱۱ ×7 mm همراه با کلسیفیکاسیون نقطه ای در جز سالید در آدنکس چپ نوته لطفا بفرمایید چیه؟ خطرناکه؟
- خونریزی زیاد
سلسلام، ببخشید من دوماهه که دستگاه آیودی گذاشتم اما پریوهام خیلی ناهماهنگ شده و مدتش هم طولانی شده از سه روز خونریزی به 10 روز رسیده به نظرتون باید چیکار کنم؟ سونو هم انجام دادم جای دستگاه میزونه؟
- کیست تخمدانی
سلام من قبلا سابقه عمل كيست داشتم ولي كيست قبليم ساده نبود الا بعد از ٢سال يه كيست41mmساده يوني لوكولار باجدار نازك بدوني سپتاي خارجي بوجود اومده در تخمدان راستم الان ميخام بدونم اين كيست خطرناكيه يا با دارو رفعه ميشه يا نياز به جراحي؟
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من پلی کیست هستم چند وقته دارو مصرف میکنم چگونه بفهمم بهبود یافته یا خیر بهترین زمان برای سونو تنبلی تخمدان چندم پریودی و سونو ساده دقیق تره یا واژینال ممنون
- درد جای سزارین
سلام پنج سال ک عمل سزارین کردم الان یک هفته است سمت چپ کنارخط عمل سزارین درد میکنه تکون ک میخورم تیر میکشه ک نمیزاره حرکت کنم باید فشارش بدم بعد جابجا بشم لطفاً بگین چکار کنم
- سوال
سلام خانم دکتر گلی یکم ترشح داشتم به حرف دکتر یکمی البته چون میخوام کلا اقدام به بارداری کنم برای اطمینانر دکتر۷تا دونه شیاف واژن داد آلان که دو روز استفاده کردم کلا اصلا اصلا ترشح ندارم بنظر شما باید دوره ۷تایی رو تمام کنم یا میتونم دیگه استفاده نکنم متشکرم
- سونوگرافی
در سونوگرافی بنده نوشته رحم با ابعاد31*90 میلیمتر و اکوی میومتر مختتصر هتروژن مختصر میوماتوز نوشته شده است و روز پانزدهم پریودی بودم سونوگرافی دادم و خودم احساس میکنم شکمم نیز ورم کرده
- ضربه زیر
سلام دکتر. من ۱۴سالمه در کلاس تکواندو ضربه زیر خوردم. والان در سمت راست بدنم زیر نافم درد می کنه. وقتی رفتم دستشویی اثری از خونریزی نبود آیا واسم مشکلی پیش می یاد خیلی می ترسم ؟؟؟
- تنبلی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من 3 سال ازدواج کردم بدون جلو گیری هنوز باردار نشدم دکتر میرم میگن تنبلی تخمدان داری چیکار کنم دیگه انقد دکتر رفتم خسته شدم دلمم خیلی نی نی میخواد تو رو خدا کمکم کنید 18 سال هم دارم و اضافه وزن دارم به نظرتون از اضافه و نیمه 80 کیلو هستم ممنو ن اگه پاسخ بدیم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من باردارم پنج هفته یکبار سقط داشتم شما برام شیاف پروستژن نوشتید و قرص پریدو پنج و الان مصرف میکنم و یک سوال دارم سوزش عجیب و بد سر معده احساس میکنم نمیتونم غذا بخورم بخاطر دارو یا نه ؟ چیکار میتونم بکنم الان بیست روز استفاده میکنم داره تموم میشه تا نوبتم خیلی مونده مجدد خودم بخرم یا نه بیام مطب
- پولیپ سرویکس
Microscopic :
H&E stained sections show polypoid lesion lined by endocervical columnar cells beside acute and chronic inflammatory cells infiltration in the stroma .
Diagnosis:
Cervix , polyp , excision :
- Endocervical polyp - ختم استیجاری قران
سلام خانمها من به نیابت از اموات و حاجات شما یه دوره کامل قران ختم میکنم هزینشم۱۵۰۰۰۰تومنه هرکی خواست زیرپستم پیغام بزاره به پپلش احتیاج دارم التماس دعا😢


