Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پله بعد از انتقال جنین
سلام خانم دکتر خونه ما طبقه سوم داری ۴۵ پله.. ماه دیگه انتقال جنین دارم میخواستم ببینم بالا رفتن از اینهمه پله بعد انتقال مشکلی ایجادنمیکنه خیلی نگرانم باتشکر ازشما
- درموردسزارین ششم
سلام خانم دکترمن برای بارششم سزارین میکنم چسبندگی هم داشتم ولی ناخواسته باردارشدم الان تازه ازمایش دادم مثبته نمیدنم چیکارکنم بچه م هشتماهش الان میخوام سقطش کنم چیکارکنم توروخدا کمکم کن خیلی نامیدشدم
- بارداری
سلام من 38 هفتم بچه ام بریچ بوده ممکنه بچرخه
- ترشحات
سلام روزتون بخیر.حدود سه هفته هست که ترشحات بسیار زیاد رقیق و کمی زرد رنگ دارم. به همراه بوی شبیه ماهی.رقیق بودن آن شبیه ادرار است. ۴۵ساله و متاهل هستم. ممنون میشم داروی مناسب بفرمایید.
- آنتی مولرین پایین
سلام خانم دکتر عزیز در آزمایش هورمونی من fsh 10.91 - lh 4.51- amh 0.33 هستش .. من 41 سالمه و یک دختر 3 ساله دارم ... تازه برای بارداری مجدد می خوام اقدام کنم ...دکترم برام اینوفولیک برای یک ماه تجویز کرده تا دوباره آزمایش بدم .. سوالم اینه اگر این دارو روی تخمدان من تاثیری نداشت و AMH رو بالا نبرد تنها راه من استفاده از VIF هستش یا نه ... ؟
- سلام من تخمدانم ضعیف هم کیست تخمدان ریزی دارم هم قاعدگیم زود به زود میشه مراجه کردم به متخصص زنان قصد بارداری دارم دکتر برام قرص اسید فولیک داد و ویتامین Eگفت اینها روبخور بعد سه ماه دیگه بیا من اینها رو خردم بعد سه ماه دیگه رفتم برای نامنظمی قاعدگی قرص مدروکسی پروژسترون داد و گفت اینها رو مصرف کنم بعد سه ماه دیگه بیا من دارم اینها رو مصرف میکنم گفته بود از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد بخرم حالا من دارم میخورم ۹تاشو خوردم ۱دونهش مونده پریود شدم حالا باید چی کار کنم یک دونه قرص و نظر بدین لطفا خونریزی خیلی زیادی دارم هم شکمم درد داره و هم کمرم آیا با قرص مدروکسی پروژسترون منظم میشه عادت ماهیانهم آخه همیشه پریودم نامنظم بود وخیلی زود به زود میشه ماهی ۲بار پریود میشم لطف کنید جواب بدین
- سلام ۲۱هفتمه.اکودادم. pfo داره.این.چی.میشه
- تاثیر سی تی اسکن
سلام و درود من سیکلم بین ۳۰ تا ۳۵ روز هست بعد اقدام دنده هام درد میکرد سی تی اسکن دکتر نوشت آزمایش بتا انجام دادم منفی بود بعد من یه دفعه بیشتر اقدام نداشتم ۷ خرداد اقدام داشتم ۲۱ آزمایش بتا منفی و سی تی اسکن گرفتم الان پریودی من عقب زده و نگرانم اگه یه درصد باردار باشم واسه جنین اون اشعه های سی تی اسکن مشکلی که ایجاد نمیکنن ممنون و تشکر
- عوارض آمپول دکاپپتیل
سلام.۴۷سالمه.آمپول دکاپپتیل واسه کانسر برست، واسه ام تجویز شده.یا دوز تزریق کردم.خواستم بدونم دوره درمان چند ماهه؟بعد از اتمام دوره عوارض هم از بین میره یا عوارضش برگشت ناپذیره.؟ممنون
- سزارین
با سلام وخسته نباشید,میخواستم بدونم برای عمل سزارین کدام روش بیهوشی خوب وکم خطر است,شما کدوم را پیشنهاد میکنین.ممنون
- درمورد بخیه سزارین
خانم دکترسلام من بعدازیک سال هنوز دردبخیه دارم پیش دکتر هم رفتم سونو برای جای بخیه نوشت برام وهیچ مشکلی نداشتم وبهم قرص سفکسیم داد .دردبخیه بهترمیشه ولی کامل درد برطرف نشده . میشه بگید علتش چیه ممنون میشم
- فشار به بالای ناف در بارداری.
سلام ببخشید طبق آخرین سونو که در ۲۸ هفته و ۵ روز رفتم ،امروز حدود ۳۱ هفته و دو روز باردار هستم البته بعد اون دقیق دقیق نمیدونم چند هفته ام،موقع نشستن در دستشویی خم شده بودم و کمر شلوارم به بالای نافم فشار وارد کرد بعد شستن خودم که بلند شدم دیدم بالای نافم ی کوچولو فرو رفته رد شلوار بود نگرانم ممکنه به سر و مغز جنین یا سایر اعضای بدن جنین آسیب وارد بشه؟ البته حرکات جنینم رو حس میکنم .تورو خدا راهنمایی بفرمایید تازه دیروز رفته بودم دکتر گفت وضعیت جنین خوبه.الان هیچ ناراحتی و دردی ندارم فقط میترسم خدایی نکرده به مغز جنین یا سار اعضای بدنش آسیب وارد بشه.
- نازایی
تنبلی تخمدان چقدر طول میکشد خوب شود
- بارداری و زنان
سلام خانم دکتر من ۲۰ هفتم طول سرویکسم ۲۷ بود جفتمم پایین دکتر گفته از وقت سرکلاژ گذشته من کمرم خیلی درد میکنه و زیر شکمم سفت میشه
- سلام خسته نباشید من ۲۰ سالمه حدود ۳ ماهه پریودیم ۱ روزه دکتر بهم جلو گیری پیشنهاد داد بعد از یک هفته از مصرف خونریزی کردم و الان متوجه شدم یک گوشت صورتی خارج شده از بدنم طبیعیه لطفا جواب بدید ؟🙏
- Ivf بعد از روز ۸
سلام داکتر من روز ۸ ivf را سپری کردم کدام نشانه را در آجود نه دیدم اگر لطف کنید جواب بتین
- تاثیر اعصاب روی جنین؟
با سلام هفته ۷ بارداریم و نمیدونستم باردارم و قرص اسید فولیک استفاده نمیکردم تازه شروع کردم به خوردن قرص و اینکه بی حسی و گزگز بدن و صورت دارم دکتر مغز و اعصاب برام دارو تجویز کرده بود وچند تا دکتر رفتم گفتن بخاطر استرس و اضطراب و اعصابه سوالم اینه میگن لوله عصبی جنین ماه اول تشکیل میشه و من قرص اسید فولیک استفاده نکردم آیا مشکلی هست ؟ از اینورم ایا اعصاب من روی جنین تاثیر میزاره؟ چون بخاطر مصرف داروها اوایل بارداری استرس گرفتم و زبونم چند روزه بی حسه نگران شدم. به دختر۲۱ ماهه ام هم شیر میدادم قطع کردم.خانم دکتر میگم نکنه زبونم بی حسه روی جنین تاثیر بزاره؟خواهش میکنم راهنمایی بفرمائین.ممنونم از پاسخگویی شما.
- زنان
سلام خسته نباشید .در سونوگرافی من محل ای یو دی در کاویته اندومتر و17میلی متری فوندوس نوشتن .جاش خوبه.اخه درد زیاد دارم
- سوال
سلام وقت بخیر علت درد روی ران پا بخصوص در زمان پریودی یا نزدیک به موقه ی پریودی چیست؟
- سلام من برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون مصرف میکنم دکتر گفته بود از روز ۱۶قاعدگی بخورم بار اول که خوردم بعد پاک شدنم از قاعدگی ۵روز بعدش دوباره خون ریزی داشتم بعد شما گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخورم که خوردم حالا ۳روز بعد پاک شدنم از قاعدگی دوباره خون ریزی داشتم این طوری عادت ماهیانه منظم میشه به نظرتون من هم کیست ریز تخمدان دارم وهم تخمدانم ضعیف وهم زود زود پریود میشم چی کار کنم ببخشید که زیاد شد


