Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درمان فیبروم با تزریق آمپول بهتره یا داروی گیاهی
- بارداری
آیا نزدیکی در ماه یا هفته اول بارداری برای جنین خطر ندارد....منظور بیشتر درزمان لانه گزینی هست
- شکست مکرر در انتقال جنین
- استفاده از آمپول پروژسترون در بارداری
سلام ببخشید خانم دکتر من دوماه پریودیم عقب افتاد و فکر نمیکردم باردار باشم. سه روز پشت سر هم روزی دوتا آمپول پروژسترون زدم. بعد فهمیدم در هفته ی هفتم بار داری هستم. آیا خطری برای جنین داره؟
- iui
سلام خسته نباشید خانوم دکتر خواستم بپرسم iui رو خودتون لنجام نمیدین؟؟اخه مطب زنگ زدم گفتن موسسه مهرانجام میدن من اونجارو اصلا دوس ندارم....بعد ممکنه باوجود کم تحرکی اسپرم با iuiباردار بشم خانوم دکتر من خودم هیج مشکلی ندارم..
- لطفا بهم معنی سونو رو بگید .
سلام ببخشید لنف نود هیپواکوئیک نرمال چیست
- احتمال بارداری با پیشاب
سلام من18سالمه 3 ماه پیش نزدیکی سطحی داشتم ینی نه دخول انجام شد نه منی ریخته شده رو واژنم و دخترم محض احتیاط از پیشاب قرص اورژانسی مصرف کردم (دقیق یادم نیس چطور ولی مطمئنم درست مصرف کردم از داروخونه پرسیدم) همیشه 25ام ماه پریود میشدم ولی وقتی قرص مصرف کردم دوماه پشت سر هم 7 ام پریود شدم و خب خیلی عادی و مثل همیشه بود ولی این ماه باز برگشتم به همون 25 ام و امروز صبح لکه بینی داشتم ایا امکان حاملگی هست؟ لطفا سریع تر جواب بدین خیلی نگرانم
- زنان
سلام خوبین ممنون از راهنمایتون من سوال داشتم من تقریبا س ماه پیش بود زود می رفتم دشوی خیلی زود زود هست ولی می رفتم فقط قطر قطر می یومد بعد رفتم دکتر گفت ادارتو نگه داشتی اینا منم ک والا نگه نداشتم تا حالا بهم گفت این قرص ها رو بخور بعد ک تموم شد بعد س روز بیا آزمایش بده عفونت داری یا ن منم خوب شدم نرفتم هی نرفتم ک باز دوباره مثل قبل شد ولی ایندفعه زیر شکمم تیر میکشه مخصوصا چپ و اینک بعضی وقت ها ادرام سفید هست رفتم دکتر قرص داد گفت خوب شدی یا نشدی برو دکتر باز آزمایش بده منم دارم می خورم ک برم بدم و اینک بعضی وقت ها خارش داره انقدر ک نمیتونم ی جا بشینم البته خیلی م کم پیش میاد میتونه علام عفونت باشه؟؟؟
- چکار کنم دوقلو باردار بشم
- سلام خانم دکتر من بیست روزه خونریزی دارم همراه با دل درد وکمر درد البته سنم چهل وهفت است چه قرصی بخورم قطع شم
- بارداری پر خطر
سلام خسته نباشین من شش ماهه باردارم و دچار پارگی ناف هستم که پارگی 3 سانتی متر است آیا میتونم زایمان سزارین داشته باشم و هم زمان پارگی ناف رو هم ترمیم کنم زایمان قبل من طبیعی بوده
- مصرف قرص لتراکس
باعرض سلام وخسته نباشید من ۲۶سالمه ویک فرزند ۵ساله دارم والان ۶ماهه که اقدام کردم برای بارداری اما هنوز نتیجه نگرفتم .مکمل های قبل از بارداری مثل اسیدفولیک و بد هم مصرف میکنم .دکتربرام قرص لتراکس ۲.۵تجویزکرده.میخوام بدونم الان که ۶ماه از اقدامم گذشته میشه لتراکس مصرف کنم یاباید صبرکنم یکسال از اقدامم بگذره؟باتشکر
- سلام من چندرزپیش انتقال جنین فریزشده داشتم درحالا حاظرالآن سرماخورده شدم مصرف داروسرماخوردگی وچرک خشک کن همزمان بااسترادیول تداخلی پیدانمیکنه مصرف کنم درصورتی ک یه سقط هم پشت سرگذاشتم ک اون یکی سقط هم سرماخورده شدم دکتراستامینوفن دادبعدک سرماخوردگیم خوب شدمتوجه شدم ازهمون زمان قلب جنین هم نمیزده
سلام دور روز آی وی اف کردم الان سرنا خوردم شدید چی بخورم چه دارویی مصرف کنن لطفا راهنمایی کنید
- بارداری
سلام خسته نباشید در آمینوسنتز چه چیزایی مورد برسی قرار میگیره ؟ آزمایش خون غربالگری اول و دومم بدون ریسک بوده ... دوقلو همسان باردارم اما بدلیل تک شریانی یکی از جنین پیشنهاد آمینوسنتز دادن و اکوی قلب دادن ...ولی من میترسم آمینوسنتز کنم ... آزمایش سل فری چیه ؟ میتونم انجام بدم ؟ برای اینکه از قلب و کلیه و مغز جنین مطمن شم باید چه آزمایش ها و سونوهایی انجام بدم؟
- بارداری
سلام آیا خوردن آستامینوفن ۵۰۰ در دوران بارداری مضر است .
- بارداری
سلام وقت بخیر خانوم دکتر، عذر خواهی میکنم ک واضح میپرسم نامزدم موقع ارضا اسپرم رو ریختن توی دستمال کاغذی ولی دستشون هم از اسپرم خیس شد، و بعد دست زدن به باسن و کمر من، ولی به معقد و واژن دست نزدن اصلا، و من روز دوم پریودیم بود پد هم داشتم، از اینکه میگن اسپرم حرکت میکنه آیا امکان بارداری هست؟
- امپول سینال آف
سلام اگه امپول سینال رو با دوساعت تاخیر بزنیم مشکلی پیش میاد؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من سرکلاژ شکمی انجام دادم متاسفانه بخاطر شغلم باید باری حدود ده کیلو طی مسیری هرزگاهی جابه جا کنم این موردی نیست آسیب به نخ نمیزنه؟
- سلام من خانمی46 ساله هستم به علت فیبرم رحم و ضخامت دهانه رحم پریودی طولانی مدت و خون ربثیزی شدید داشتم بهد از کورتاژ درمانی سه دوز امپول لوپرومر در سه ماه تزریق داشتم ولی متاسفانه از شهریور تا الان که دی ماه هست هنوز به طور کامل خون ریزی قطع نشده و هر ماه که دکتر میرم میگن صبر داشته باش ایا طبیعی هست
- درد مقعد و بخیه زایمان طبیعی زمان پریود
سلام خسته نباشید من زمان پریود درد مقعد دارم و بعضا شدید میگیره واسه دفع مدفوع و همچنین ۷سال زایمان طبیعی انجام دادم جای بخیه هام درد میکنه میخواستم نظرتون بدونم وآیا باید به دکتر حتما مراجعه کنم؟


