Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام میگم چند روز بعد امپول پرژوسترون پریود میشم من حالا 40روز میشه پریودم عقب افتاده ودوتا امپول پرژوسترون 50زدم میشه راهنمایی کنید
- بارداری
سلام ببخشید من روز ۱۳ سیکل ماهانه ام وقت عصب کشی دندان دارم روز ۱۴ سیکل هم تخمک گزاری ،ایا میتوانم اقدام به بارداری کنم ؟
- ivf
من ivfانجام دادم دکتر قرص utrogestan به من داده وبعد از یک هفته استفاده واژنم خیلی خارش میکند
- زایمان
سلام من ۴۰روزه زایمان کردم وهنوز ترشحات ابکی وزرد رنگ دارم که بوی شدیدماهی گندیده داره ک خیلی اذیتم میکنه سوزش وخارش هم ندارم میخواستم ببینم طبیعیه ؟و برای رابطه با این شرایط مشکلی پیش نمیاد؟
- نازایی
سلام خانم دکتر من ۴ سال قبل عمل سپتوم رحم تو دو مرحله انجام دادم( از فوندوس تا نزدیک اینترنال اوس بود) بعد عمل تا الان نتونستم اقدام به بارداری کنم یعنی طلاق گرفتم،الان ازدواج کردم نزدیک دوساله اقدامم تحت نظر دکتر،باردار نشدم، تنبلی تخمدان هم دارم هر ماه بادارو هم تخمک دارم،تو عکس رنگی یکم از سپتوم مونده،میگم شاید به خاطر اون سپتومه که باردار نمیشم، به نظرتون اگه اون سپتوم باقی مونده رو عمل کنم به رحمم اسیب نمیرسه،از طرفی میترسم به دکترم بگم قبلاعمل کردم میگم نکنه بگه برو پیش دکترقبلی عمل خودت،چون شرایطشوندارم،تورو خداراهنماییم کنید،یعنی میشه کامل سپتومو برداشت و رحم اسیب نبینه؟؟اخه خونده بودم تو سپتوم های بلند یکمش میزارن،که رحم اسیب نبینه
- پریود نشدن بعد از قطع قرص سیبل
سلام وقت بخیر من قرص سیبل مصرف کردم الان هفت روزه ک تموم شده اما پریود نشدم فقط روز دوم لکه بینی خیلی خیلی کمی داشتم برای یک ساعت و قطع شد آیا دوباره قرص شروع کنم یا خیر
- مایع آزاد در لگن
سلام وقتتون بخیر در سونوگرافی مایع آزاد با حجم ۳۶سی سی در لگن دیده می شود
- سقط
سقط کردم رفتم سونو واژینال دادم ۹میلی متر باقی مونده چکار کنم ؟؟
- جلوگیری از بارداری
سلام چنتا سوال داشتم اینکه چگونه از قرص ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کنم ؟ ۲ اینکه قرص ال دی اگر بخورم دیگه مطمعن بشم از اینکه حامله نمیشم ؟ روزی چنتا و در چه ساعتی و تا چه مدت باید استفاده کنم باید همان لحظه که نزدیکی کردم قرص بخورم؟
- فوکوس اکوژن ۶ میلمتر در فوندوس
سلام من ۴۶ سالمه ۶ماه پیش عما افتادگی مثانه انجام دادم الان یه هفته هست بادرد شدید کشاله ران ولگن وزانو درد رفتم سونوگرافی دادم گفته همه نرمال فقط فوکوس اکوژن ۶ میلی در فوندوس دارم یعنی خیلی ترسیدم از استرس دارم خفه میشم
- مشکل ادراری
سلام دلیل تکرر ادرار و تخلیه نشدن کامل مثانه بعداز تحریک جنسی چیه ک رنگ ادار کاملا بی رنگه.نگران کننده اس؟
- سلام خانم دکتر من ای وی اف کردم سه تا انتقال دادم وروز نهم در شکم وکمردرد دارم علایمش چی مثبت یامنفی
- پماد لکورکس
من از پماد لکورکس استفاده کردم پنج روز رحمو فریز کردم هیچ لکه بینی نداشتم تا امروز صبح خونم مثل پریودیمه مممکنه مال پماد باشه
- اکو خشن و میوم
سلام وقتتون بخیر من چندروز پیش سونودادم دکترگفت میوم دارم واکوخشن میخواستم ببینم برا بارداری دراینده مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- فیبروم
سلام ۳۵سالمه ومجرد درسونو رحم میوم ساب سروزال به ابعاد ۷۲در۵۴میلی متر در فوندوس ومیوم ترانس مورال به ابعاد ۵۲در۴۸در جدار خلفی وضخامت خط اندومتر۵میلی دارم.درد پریودی با خونریزی زیادی دارم و همیشه احساس پربودن مثانه وکمی درد دارم لطفا راهنماییم کنید دکترایی که مراجعه کردم هیچ درمانی برام ندادن.
- بعد از پریودی خونریزی کردن
سلام من هفت روز پریود بودم بعد هفت روز پاک شدم بعد از سه روز که پاک شدم اندازه یه بند انگشت خونریزی کردم بعدش مثل ترشح کم شد دوباره فرداش یه کم بیشتر خونریزی کردم ولی میرم دستشویی قشنگ خون میاد زیر شکمم هم درد میکنه خون که میاد یه کم تیره بو هم خیلی میده یعنی قبل پریودیم عفونت کرده بودم ترشحم زیاد شده بود بوی خیلی بد هم میداد ۲۰سالمه دوسال که زایمان کردم کلا دفعه اولم که هم عفونت میکنم هم بعد پریودی خونریزی دارم همیشه پریودی هامم منظم بوده
- پریود
کیستهموراژیک3سانتیواندومتریوزدارمبا مراجعهبهپزشکدانال200روزیدوبارباقرص ترنسیدتجویزکردندولیمشکلپریودطولانی منحلنشد
- موی زاعد
سلام خانم دکتر من ۲۰ سالمه و خیلی نگرانم من در ناحیه ی زیر چانه دور ناف و کله دور سینه و قفسه ی سینه و بین دو سینه موهای زبر و بلند سیاه دارم و در بقیه ی نواحی سینه و شکم موهای ریز تر و کرکی رنگ پریودامم کاملا منظمه و مادرمم مثل منه ممکنه دلیل ایم موها ازثی باشه و ربطی به مشکلات داخلی نداشته باشه؟ آیا با لیزر درمون میشه خیلی ناراحتم
- بارداری
سلام وقت به خیر! من ۲۵ سالمه دوماه خونریزی(پریودی طبیعی، لکهبینی،لختههای وحشتناک و...) پشت سر هم داشتم به دکتر مراجعه کردم هیچ علائمی دیده نشد جز اینکه به تنبلی تخمدان مشکوک شدن و قرص دوفامد تجویز کردن برای اینکه سریع قطع بشه خونریزیم و خداروشکر شد. تو این فاصله با همسرم رابطه داشتیم و بعد از یک هفته و نیم مصرف قرصم(هنوز هم تموم نشده) لکه و خیلی کم خونریزی داشتم خواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟؟ چون به من گفته شده دوفامد جلوی خونریزیم رو میگیره
- قرص لونسترول تاریخ گذشته
ایا از قرص اورژانسی که ۱۰ ماه از تاریخش گذشته میتوان جهت امیزش بدون پیشگیری استفاده کرد


