سلام خانوم دکتر من ۱۵ روزه ای وف اف تعیین جنسیت کردم دوتا جنین پسر گذاشتن احساس میکنم در روز ۱۲ هم یکی از جنین ها خارج شد الان هم لکه بینی دارم اگه زحمت نباشه به سوالم پاسخ دهید
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی بعد ای وی اف بعد روز دهم
با سلام و عض خسته نباشی من ده روز پیش ای وی اف کردم الان دچار لکه های خونریزی شدم شیاف پروستژون از مقعد استفاده کردم نگران ایا این علایم پریودی است خسته شدم خواهش میکنم راهنماییم کنید
- Ivf
سلام خانم دکتر.خسته نباشید. من ۳۹ سالمه و سال ۹۱ لوله هامو بستم.سه تا زایمان سزارین داشتم.الان همسرم پیشنهاد عمل ivf رو دادن.آیا برای شرایط من این امکان وجود داره؟
- نازنین
آیا تخمک کشی تحت بیحسی انجام میشود
- دکاپپتیل برای ای وی اف
سلام وقت بخیر امپول دکاپپتیل عوارضی داره و این که بعد از تزریق باید پیشگیری صورت بگیره ؟ تشکر
- سرماخوردگی زمان پانکچر
با سلام.فردا نوبت پانکچر دارم از دیروز حالت سرماخوردگی دارو البته فقط ابریزش بینی که نسبت به دیروز رو به بهبودیم . با وجود ابریزش و علایم سرماخوردگی پانکچر انجام میشه؟
- کپسول اووبوست
سلام.
من ۲۵ سالمه، ذخیره تخمدان ۰/۶ و ۶ سال ناباروری دارم. همسرم سالم
امشب اخرین ال دی رو میخورم و از روز دوم پریود داروهای ای وی اف شروع میکنم.
خواستم ببینم از الان شروع کنم تا تخمک کشی کپسول اووبوست بخورم تاثیری روی کیفیت تخمک ها داره؟ - مصرف قرص استرادیول قبل از Ivf
با سلام و خسته نباشید من قرص استرادیول روزی ۲ تا میخورم و روزی ۳عدد داخل واژن میگذارم لطف از روزی که قرص را داخل وازن استفاده میکنم مایعی سفید به رنگ اب و بدون بو ازم خارج میشه میخواستم ببینم اشکال داره یا طبیعی هست ۵ روز دیگه وقت عمل انتقال جنین دارم
- میکرو اینجکشن
سلام خسته نباشید دکتر...من با روش میکرو باردارم..هفت هفتمه...دیروز دکترم استرادیولمو یهو قطع کرد...نگرانم یعنی هیچ مشکلی منو تهدید نمیکنه؟
- IVF
برای شخصی که مشکل نازایی نداره و صرفا به علت مشکل ژنتیکی میخواد آی وی اف انجام بده درواقع اقدامات انجام شده بر روی رحم قبل عمل پانکچر و قبل انتقال جنین شامل چه مواردی است؟
- تزریق اشتباه دوز سینال اف
ببخشید به جای ۲۴ اشتباهی دوبرابر تزریق کردم الان باید چیکار کنم
- آمپول دیفرلین
باسلام برای انتقال به مرکز رویان مراجعه کردم به دلیل کم بودن تعداد جنین ها دکتر پیشهاد هیستروسکوپی و خراش آندومتر دادن. گفتن LDهم مصرف کنم. اما یه آمپول دیفرلین هم تجویز کردن برای روز 21قاعدگی.اون برای چیه؟ یعنی انتقالم میوفته برای چندماه بعد؟
- درمان نازایی
من حدود 40 سال سن دارم. از دو سال پیش برای بارداری اقدام کردم که نشد. دکتر تشخیص میوما به سایز 38 سانتیمتر در داخل رحم داد. بدون برداشتن میوما برای لقاح مصنوعی اقدام کردم. لقاح تخمک اول منجر به بارداری نشد. در لقاح دوم، بعد از دو هفته جواب آزمایش مثبت بود، ولی یک هفته بعد، خونریزی داشتم و سقط شد. به نظر شما دلیل سقط میوما است و آیا توصیه می کنید میوما را جراحی کنم و بعد برای دوباره برای لقاح مصنوعی اقدام کنم؟
- ای وی اف
با سلام. خانم دکتر من 8 ماه برای بارداری اقدام کردم. پریودهای منظم و بدون درد دارم. یک کیست اندومتریوما 28 mmدر تخمدان راست هست. آزمایش هورمونی خودم و اسپرم همسرم نرمال است. نتیجه عکس رنگی نیز نرمال هست.دو دوره کلومیفن مصرف کرده و در یک دوره iuiنیز انجام داده ام.برای بارداری عجله دارم. میخواستم بدونم با آی وی اف میتونم نتیجه بگیرم یا قبلش حتما باید لاپارسکوپی کنم.و احتمال موفقیت چقدر است؟ باسپاس
- سرماخوردگی
با سلام من سه روزدیگه انتقال جنین فریزدارم به شدت سرماخوردم ده روزی هست استرادیول میخورم ایاهمزمان میتونم قرص سرماخوردگی وانتی بیوتیک بخورم تداخل بااسترادیول نمیشه بنطرشما سیکلم کنسل میشه اینماه
- آی وی اف ناموفق
سلام.چند روزبعداز قطع آمپول پروژسترون پریود میشویم؟ ۱۴روز پیش انتقال داشتم وامروز بتا۰/۱بود
- پرولاکتین
سلام من ماه پیش اومدم مطب و وارد سیکل ای وی اف شدم بعد پانکچر جنین برام تشکیل نشد چون پرولاکتینم لالا بود قرص کابرگولین شبی نصف قرص بهم داده بودین میخوام سوال کنم آیا من قرص رو باید ادامه بدم یا نیازی به خوردنش نیست؟
- شیاف پروژسترون ۴۰۰ در بارداری
با سلام من هرموقع به حالت درازکش شیاف واژینال میذارم و تقریبا یک ساعت دراز کش میمونم ولی خیلی از شیاف بیرون میریزه . خانم دکتر خواستم بپرسم بعد از گذاشتن شیاف بجای حالت درازکش میتونم رو پهلو بخوابم تا جذب بشه؟چون احساس میکنم رو پهلو کمتر نشت میکنه باتشکر
- نازایی
سلام من یکبار ای واف کردم بعد تخمک کشی فهمیدم تخمک هام بی کیفیت بوده ۲۰تا تخمک داشتم فقط ۶تا جنین شد جنین ها تامرحله چهارسلولی بیشتر رشد نکردن و قابل فریز نبودن دکترم گفت سه ماه تقویت کن باز دوباره ای واف کن اگه دوباره نشه باید اهدایی بگیرم همسرم سالم خودم مشکلی نداشتم تاالان بنظرتون امیدی هست؟
- زنان وزایمان
سلام از روز دوم قاعدگی ۳ استرادیول ۱میلی استفاده کردم ولی دکتر توجه نکرده الان گفته یک قرص دومیلی که ۴عددبشه استفاده کن در صورتی که دکتر فکرکرده قبلا دو میلی استفاده کردم دوروزه انتقال دادم لطفا راهنمایی کنید
- ناباروری
سلام خانم دکتر خسته نباشین بخاطر ای وی اف وانتقال جنین دکتر برام استرادیول تجویز کردن من قبلا درد زانوی خفیفی بخاطر ارتروزاشتم بعد مصرف قرص درد زانوم خیلی شدید شده ایا میتونه از عوارض مصرف ابن قرص باش؟


