Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هیروژن
سلام خسته نباشید پنج ماهه زایمان کردم کمی زیر دلم بعداز پریودی درگرفت رفتم سونودادم گفتن توده هیدروژن دارم ب اندازه پنجاه در سیوشش.گفتن بیمارستان امام خمینی عمل کنم بنظرشما حتما باید عمل بشم اگه عمل نکنم چی میشه
- عرق نعنا در بارداری
سلام دکتر من قرص متفورمین شبی دوتا وهیدروکسی پروژسترون بعد از ۱۶پریودی تا دوبسته تموم بشه خوردم دوماه ماه اول نزدیکی داشتم و پریود شدم سه روز کمتر لکه بینی هم داشتم ولی این ماه پریود نشدم سردرد ودل درد سرگیجه تقریبا همه علائم بارداری را دارم
- سوال در مورد بارداری
سلام وقت بخیر من آزمایش بارداری دادم و عدد 44203تو آزمایش هست میخواستم لطف کنید و بگید تقریبا چند هفته هست
- سندروم تخمدان پلی کیسیتیک
با درود و عرض ادب دارویی که پزشک پوست به من دادند ،داروی هورمونی ضد بارداری و اسپیرونولاکتون 100روزی یکی و ویتامین B6 و پماد موضعی برای هوارض سندروم بود ،پزشک متخصص زنان که مراجعه کردم ورزش و عدم استرس و کاهش وزن توصیه فرمودن و همان اسپیرونولاکتون و مگلکتین تجویز،کردند ،به خاطر کرونا مراجعه مجدد نداشتم ، پریودها نزدیک به هم بود و در یک ماه سه بار عادت ماهیانه داشتم ، البته کوتاه و کامل بود لذا مصرف را قطع کردم و دوباره دو ماه پیش،مصرف را شروع کردم ،سوالی داشتم که اگر طول مصرف افزایش،پیدا کند مشکلی نخواهد بود و طول مصرف دارو چقدر باید باشد؟ سپاسگزارم با احترام
- سرکلاژ۲۴
سلام دکتر جان و تو ۱۷ هفتگی با طول ۲۷ و پساری گذاشتن برام و تو ۲۱ هفته سونو شدم شده بود ۲۶ و نیم و سرکلاژم کردن و پساری هم گذاشتن برام و تو ۲۸ هفته رفتم سونو شده بود ۲۴ و نیم الان ۳۱ هفته ام بارداری موفقه با طول ۲۴
- قرص ال دی
سلام خسته نباشید دوماهه که عروسی کردم قرص ال دی مصرف میکردم اما گفتن که برای شکم اولت مصرف قرص ال دی خطرناکه ایا واقعا مصرف قرص ال دی برای تازه عروس ها خطرناکه یا نه ممنون میشم راهنمایی کنین
- ال دی
سلام من بچه ۱ سال دو ماه شیر میدم تا حالا از ال دی استفاده نکردم ولی میخام استفادش کنم ولی بلد نیستم اصلا طریقه استفادشو بیزحمت یک توضیح میدین در موردش ک چطور مصرف کنم ۷ روز هم پریود میشم
- کیست اندومتریوما
با سلام و احترام خانم دکتر من 6 ماه است که برای بارداری اقدام کرده ام.پريودهاي منظم و بدون درد دارم. آزمایش اسپرم همسرم و آزمایش هورمون و تیروئید خودم نرمال است. نتیجه سونوگرافی واژینال اندومتریومای 28 م م با چسبندگی خفیف تخمدان راست به رحم, درگیری یوتروساکرال لیگمان راست به همراه ندول 6 م م در مسیر آن و ضخیم شدگی سروز خلف سرویکس با چسبندگی خفیف کلدوساک است. اين ماه قرص کلوميفن و آمپول hcg تزريق کردم و با وجود 3 فوليکول خوب باردار نشدم.میخواستم بدونم برای بارداری مشکلی به وجود می آید و دارویی در این زمینه برای بارداری مفید است و آيا نيازي به عمل هست؟
- تخمدان پلی کیستیک
سلام، من تخمدان پلی کیستیک داشتم دو ماه قرص متفورمین و پروژسترون خوردم بعد از تموم شدن قرصام سر موعد پریود نشدم 5روز بعدش ترشحات غلیظ قهوه ای دیدم الان دو روزه اینطوریم و از روز تخمک گذاریم درد شدید سینه دارم احتمال داره باردار باشم؟ باتشکر
- نازایی
سلام،من اصلا پریود نشده ام،دکتر گفتند تا ۲۵ روز استروژن و پروژسترون مصرف،از روز روز دوم تا۱۴قاعدگی روزی سه تا آمپولhmg,روز۱۴قاعدگیhcgتزریق کردم،روز ۹تا۱۱بعد از تزریقhcgخونریزی قهوه ای و صورتی داشتم،یازده روز بعد از تزریق آزمایش بتا ۱/۲وهفده روز بعد از تزریق ۳/۷ بود.امروز۲۴ روز از تزریق hcgگذشته،پریود نشدم،کمردرد،آروغ زیاد،زیر شکمم درد میکنه،بی بی چک هم منفی بود،من باردارم؟
- تاثیر پودر رویال در پریودی
ببخشید من دوهفته از پودر چاقی رویال استفاده کردم و متوجه شدم باعث میشه ک پریود نشیم و من هنوز دخترم و 19سالمه استفاده کردن همین دو هفته باعث شده این ماه پریود نشم درد شدیدی هم دارم ولی پریود نشدم چیکار کنم..
- بارداری،،،،،
سلام همسرم واریکوسل نداره فقط کم تحرکی اسپرم داره که اونم گفتن تو بارداری تاثیر نمیزاره بازم همسرم رفت دکتر بهش داروهای ویتامین و آمپول داد آمپولشو هر ۱۵ روز میزنه منم رفتم دکتر تمام آزمایشاتو انجام دادم مشکلی نداشتم ولی دکتر بهم آمپول آزاد سازی تخمک داد بار اول نتیجه نگرفتم البته موقعی بود که همسرم قرص و آمپول استفاده نکرده بود الان بار دوم آمپول دور ناف زدم واسه آزاد سازی تخمک بعد سونو گرفتم دکتر گفت فقط یک فولیکول ۱۹ سمت راستت داری ،با امروز ۹ روزه که از زمان آمپولم میگذره و همسرمم دومیم آمپول ۱۵ روزشو پری شب زد من تقریبا دو سه روز پیش ترشح بی رنگ آبکی داشتم الان ترشحم سفید مثل سفیده تخم مرغ هستش همراه با ترشح بیرنگ چسبناک و شفاف...نه روز دیگه به پریودیم مونده به نظرتون باردارم یا نه ؟و اگه نیستم احتمال داره تا ۹ روز دیگه باردار بشم؟
- بارداری در سونوگرافی
سلام.. من یک هفته بود شک داشتم رفتم آزمایش دادم.. معلوم شد باردارم.. حالا رفتم سونگرافی عرض کردند من درهفته سوم بارداری هستم.. ولی من یادمه تا چهار هفته پیش من هیچ نزدیکی نداشتم.. چجوری میشه اخه؟.. ممنون
- دختر 12سالم بعد از اولین دوز دیفرلین پریود شد
سلام وقت بخیر. ببخشید دکتر برای دختر من آمپول برای جلوگیری از بلوغ زود رس تجویز کرده (هر ۲۸ روز) الان بعد از دوهفته از اولین دوز، دخترم پریود شده
می خواستم ببینم یعنی آمپول تاثیری نداشته یا نمیشه الان جلوش رو گرفت ؟ - جنین
در سونو انومالی در بطن چپ یه فکوس اکوژن دیده شده یعنی چی
- سلام من بخاطر کیست شکلاتی الان ۳۰روزه دارم قرص ورژست میخورم الان لکه بینی دارم ایااین امر طبیعیه؟؟ یانه پریود شدم؟؟
- مصرف قرص ال دی
سلام خسته نباشید من بیمار شما هستم این ماه تصمیم دارم iui بشم که شما برام قرص ال دی و آمپول دکاپریا رو تجویز کردین که قرص ال دی رو از روز پنجم قاعدگی مصرف کنم بعد از پنج روز استفاده مداوم حین نزدیکی خونریزی داشتم که بعدش هم لکه بینی خیلی کم دارم میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه آیا برای مصرف قرص ال دی هست؟چون برای اولین باره از این قرص استفاده میکنم اگه لازمه قبل از تزریق آمپول بیام مطب ممنون از جوابتون
- پریودی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من خواستم بدون خوردن چیز ترشیو لبنیات درزمان پریود باعث نازایی یا عفونت میشه
- اقدام به بارداری
سلام حدود ۳ سال قرص ضد بارداری خوردم یکماهه که قطع کردم ۱۲آذر آخرین پریودیم بوده میخوام برای بارداری اقدام کنم که باوجود کم کاری تیرویید وآزمایش دادن تیرویید من ۱۶ بودش که دوز قرص رو دکتر یکی ونصفی کرد و سونو نوشتن که روز ۱۳ پریودی انجام بدم ولی حالا با گذشت ۶ روز از پریودی هنوز پریود نشدم حالامیتونم ۳تا قرص ال دی بخورم بعد ولش کنم روی تخمک گذاری تاثیر نمیزاره؟ممنون
- کیست و راه پیشگیری از مبتلا شدن


