Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست
سلام من چند روز پیش رفتم دکتر و گفتن کیست کوچک دارم و برای قرص استروژن و دوفاستون نوشتن ، و گفتن قرص استروژن هر ۶ ساعتی ۲ تا باید بخورم ، از جمعه شروع کردم به خوردن و امروز یکشنبه است و خونریزیم قطع نشده باید چیکار کنم؟
- نامنظم بودن پریودی
سلام وقت بخیر من چند ماهی می شود زمان پریود شدن متغیر شده از ۱۷ هر ماه تغییر کرده به ۲۰ و ۲۴و بعد به ۲۷ و این ماه هم که ۳۰ شده و هنوز پریود نشدم. لطفا راهنمایی بفرمایید
- زنان
سلام دکتر عزیزم خسته نباشید سوزش ادرار دارم چه دارویی میتونم استفاده کنم ممنون ازشما
- ضایع اکوژن درکبد
ضایعه اکوژن به دیامتر 8م درسگمان 6کبد مطرح کننده همانژیوم چیه
- توده هایپواکو
سلام من سونودادم ودرست چپ ساعت ۳سینم یک توده هیپواکوبه ابعاد۱۴در۱۹ است می خواستم ببینم خطرناک است جیکاربایدبکنم؟
- قرص سیبل
سلام وقت بخیر پزشک من برای تنبلی تخمدانم قرص سیبل و یه سری داروی دیگه تجویز کرده الان قرص سیبل رو چطوری باید مصرف کنم؟ گفت از روز اول پریودت تا ۶ روز بعد روزی یکی بخور بعد نخور تا ۲۱ روز بعد دوباره شروع کن ۲۱ روز بعدش چند روز باید ادامه بدم به مصرف؟ و اینکه الان من لکه بینی دارم دو سه روز یه بار، باید بخورم؟
- بی حسی سینه
سلام من ۲۱ سالمه جدیدا فهمیدم نوک سینه هام حس نداره قبلا اینجوری نبودم جدیدا اینجوری شدم دلیلش میتونه چی باشه؟
- Pco
سلام وقت بخیر،من pco دارم و از روز ۵ پریود شروع کردم ب سیبل خوردن ۳ روز خوردم بعد یادم رفت با امروز ۴ روزع ک نخوردم الان میتونم از بقیش بخورم؟
- اولین دخول
با سلام من به پزشک مراجعه کردم و گفتن که پرده بکارتم از نوع حلقوی هست . همسرم اولین دفعه تا نصف آلتش به راحتی داخل شد اما وقتی میخواست کامل داخل کنه من در داخل بدنم احساس درد شدید و غیر قابل تحملی کردم انگار چیزی مانع بود و آلتش به چیزی برخورد کرده که مانع داخل شدنش میشد و منم از درد اجازه تلاش بیشتر به ایشون ندادم میخواستم بدونم قطعا تا نصفه که رفته داخل مشکل از پرده بکارت نبوده ، اما داخل تر چه چیزی هست که سد شده و مانع ورود هست و آنقدر باعث درد میشه ؟ راستش الان از تجربه دردی که داشتم دیگه به همسرم اجازه تلاش دوباره نمیدم
- سلام من مدتی هست پریودی نامنظم دارم سیبل برام دکتر داده چطور مصرف کنم یوقت پریودمو قطع نکنه اسیب نزنه به پریودم من رنگیشو میخورم نه سفید شو البته یک دونه شروع کردم
- سلام خانم دکتر من امروز آزمایش بتا دادم ۸.۸۳ بود ای وی اف بود تاریخ انتقال ۱۸ ۸ بود به نظر شما امکان بارداری هستش
- سلام من ۲۸ روز است عادت ماهوار نشدم اما از داروی چاقی استفاده کردم این علت اش چیست
- پریودی سخت
واينكه قبل از شروع پريودي جوش هاي پخش شده بدي توي ،قفسه سينه تا بين سينه ها ميزنم از چيه تو ازمايش هورمون چيزي نشون نداد
- میر متر هتروژن ادنومیوزیس رحیم بزرگ
سلام مجردم سونوگرافی رحم در ابعاد ۹۰*۵۲هستش و هتروژن و شک به ادنومیوز و حدود آندمتر ناواضح است و خونریزی من از ۴ روز ۲ روز شده و درد قاعدگیم البته کمی بیشتر شده باید چه کار کنم ؟
- ایودی گذاری
بیماری دارم که برای ایودی گذاری نزدم امده ولی با وجود یک زایمان طبیعی دهانه رحم طوری بسته س که نمیشه تناکولوم.وارد کرد در صورتی که قبلا برای این خانم ایودی گذاشتم ولی در حال حاضر امکان پذیر نیست .علت چی میتونه باشه .
- زایمان
سلام من سزلرین چهارم هست البته بعد از ۱۱سال می خوام بدونم مشکلی واسم پیش نمیاد ودنبال یه دکتر خوب و با تجربه واسه زایمان هستم چکار کنم
- مربوط به مشکلات زنان
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من ۱سال خرده ای ازدواج کردم قبلا همش دچار عفونت بودم قرص و پماد مصرف میکردم خوب میشد دوباره بعد مدتی سوزش وخارش ترشح داشتم که گاهی این مشکل برام پیش میاد ...چندی با همسرم رابطه داشتم لکه بینی یا همون خونابه دیدم به رنگ صورتی و موقع رابطه درد وسوزش هم دارم چه کنم
- علت لکه بینی.ممنون میشم زودتر پاسخ بدیدخانم دکتر
سلام وقت بخیر خسته نباشید خانم دکتر بنده ۲۳ سالمه و پلی کیست دارم و تخمدان ها کیست های ریز دارن و ادنوم بدون ترشح هم دارم یه مدت پیش آزمایش پرولاکتین دادم که از رنج آزمایشگاه بالاتر نبود و مشکلی نداشت دو سه بار هست ک قبل از عادت ماهیانه ترشحات قهوای رنگ همراه با ترشحات طبیعی واژن دارم و درد زیر شکم الیته این ترشحات بدون بو هستن و من همیشه قبل از اینکه عادت ماهیانه بشم چند وقت قبل روی ران سمت راست پام درد میگیره و تا زانو و ساق پام درد میگیره اما شکم دردی که با ترشحات قهوهای رنگ بسیار منو نگران کرده میخواستم بدونم این مسئله مهمی و ممکنه مربوط به کیست ها باشه؟ چون در صفحات وب نوشته بود میتونه به دلیل پارگی کیست ها باشه!!!!
- دوران پریودی درد شدید دارم
سلام ببخشید من در دوران پریودیم یعنی روز سوم دردشدیدی دارم هم کمر درد وهم دل درد دارم درست ۳یا ۴ ساعت درد میکشم بعد از اینکه اروم میشم یک تیکه گوشت میاد ودیگه نه خون ریزی و نه دردی دارم واین همیشه هر دفعه که پریود میشم تکرار میشه واین باعث نگرانیم شده میشه کمکم کنید
- سلام من ۴۹ سال سن دارم و این دوره از عادت ماهیانه در روز هفتم از پریودم که به ظاهر تمام شده بوددوباره خونریزی م شروع شد و سه روز ادامه دارد و برای درمان و حل مشکلم چه کاری باید انجام بدم


