Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مهم
سلام خوب هستیدمن ۸ماه پیش زایمان ناموفق دوقلویی داشتم در هفته ۲۷.میخواستم بعد از عید اقدام به بارداری کنم .میخواستم سوال کنم لیزر بیکینی و پا الان انجام بدم ضرر داره برام؟ یا بهتره قبل از بچه آوردن انجام ندم؟ ممنون
- بارداری
سلام من تو این ماه موهام رو کراتین کردم البته ماسک داشتم الان متوجه شدم که باردارم ایا مشکلی ایجاد میشه؟
- پرده بکارت
سلام ببخشید پارگی یا اسیب دیدگی کم روی ساعت ۳ یعنی چی ؟ یعنی روی گواهی بکارت اینو مینویسن ؟ یعنی اینکه بر اثر رابطه بوده یا سانحه ؟
- سلام من ماه پنجم بارداری هستم الان سه روز خونریزی دارم اما در حد معمولی هستش ودیروز در درناحیه کشالی. ران داشتم الان کمتر شده آیا خونریزی باعث سقط نمیشه الان شیاف هم استفادغمیکنم
سلام ماه پنجم هستم خونریزی دارم زیاد شدید نیست شیاف استفاده میکنم الان 4روز هستش خونریزی دارم آیا خونریزی خطرناک هستش سونوگرافی هم گفتش ساک و کیسه آب وجود دارد اما جنین پیدا نبود میشه رهنمای کنید
- ازمایش هورمونی
سلام خانم دکتر ۲۵سالمه و مجردم میخوام آزمایش هورمونی بدم و ببینم هورمونی هام منظمه یا نه چون یه مدته حجم خونریزی پریودم کم شده میشه بگین چه آزمایشاتی باید انجام بدم واینکه تو چه روزی از سیکلم انجام بدم اگه میشه اسم همشونو برام بگین ممنون
- بسته بودن لوله ها
سلام خسته نباشید .آیا با وجود تخمک گذاری امکان بسته بودن لوله های رحمی و ناباروری هست ؟چطور میشه از بسته بودن یا نبودن آنها مطلع شد و اینکه درصورت بسته بودن لوله ها امکان iui وجود داره ؟
- یائسگی
خانمی ۵۰ ساله هستم به علت مقدار کمی بالا بودن پرولاکتین برام قرص کابرلین تجویز شده در هفته نصف یکشنبه و نصف چهارشنبه ها باید مصرف کنم ایا خطرناک هست ؟ یا ضرری دارد؟
- ivf
سلام دوبارivfانجام دادیم نتیجه نداد می خواستم بدونم درصد بارداری با عمل ivfچه میزان هستش و عواملی که باعث میشه این عمل موفقیت امیز نباشه چیه تشکر
- ترک سینه
سلام خانم دکتر عزیزم، در هفته 18 بارداری هستم و نوک سینه هام کمی خشک شده و خیلی کم پوسته داده. آیا پماد خاصی باید استفاده کنم؟ با تشکر
- خونریزی کم قاعدگی طولانی مدت
وقت بخیر من ۴تا ال دی بعنوان اورژانسی خوردم بعد از ۸ روز پریود شدم الان روز ۶ پریودی هستم هنوزم خونریزی دارم .ممکنه بیشتر از ۷ روز بشه؟قرص ترنسید بخورم خوبه ؟
- دیفرلین
با سابقه ی تزریق ۱۵ماه دیفرلین و قطع قاعدگی در حین مصرف آن احتمال بارداری هست؟
- کم کاری تیروئید
پیوست سوال قبل در مورد کم کاری تیروئید خانم دکتر من قرص آسپرین۸۰ و اسید فولیکم میخورم. ممنون از جوابتون
- سلام من رفتم دکتر برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون داد که از روز ۱۶قاعدگی بخورم بار اول که خوردم ۱دونش مونده بود پریود شدم بعد شما گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخورم که خوردم بعد پریود شدم بسته ۱۰عددی که تموم شد فرداش خون ریزی داشتم این طوری عادت ماهیانه منظم میشه به نظرتون
- اختلال در عادت ماهیانه
سلام من ۱۰ ماه است ک قرص جلوگیری ال دی استفاده میکنم و این ماه بعد اتمام بسته قرص ۴ روز بعدش پریود شدم ولی زمانش خیلی کم بود فقط ۲ روز طول کشید و فقط لخته خونی بود ومقدار کم در صورتی ک ماه های گذشته انقدر کم نبود... و بعد از اون ۲ روز دیگه قرص ادامه ندادم تست بارداری خانگی هم انجام دادم منفی بود چرا اینجوری شدم؟ ممکنه بارداری خارج از رحم باشه؟
- تزریق اشتباه دوز سینال اف
ببخشید به جای ۲۴ اشتباهی دوبرابر تزریق کردم الان باید چیکار کنم
- سلام لیزر قبل بارداری از اقدام به بارداری جلوگیری میکند؟
- آمپول دیفرلین
سلام ببخشید آمپول دیفرلین برای دخترم ضرر نداره استفاده کنم برای جلوگیری از بلوغ زودرس البته یه بار پریود شده مشکلی نداره استفاده کنم آیا باید پریودی تموم بشه یانه استفاده کنم
- بارداری
با سلام من تخمدان پلی کیستیک داشتم و رفتم دکتر بهم قرص متفورمین و اهن و ضد بارداری داد تا ۳ ماه خوردم دوباره رفتم دکتر دیگه من رو معاینه کرد و گفت پرده پاره نشده و تا یک هفته قرص اسید فولیک بخور و بعد برو ازمایش هورمون بده وقتی من ازمایش رو دادم فقط اون یک ماه بعد پریودم در ۳۰ روزه شدم دکتر در تو جواب ازمایش گفت خوبه میتونی باردار بشی ولی از ماه های بعدش پریودم نا منظم شد و تا ۲ ماه پریود نشدم فکر کردم باردارم ولی ازمایش دادم نبودم ایا به نظر شما من خوب شدم ؟؟؟
- لارداری
سلام من سونو انومالی انجام دادم که گفت دو کیست در سر جنین و لوپ روده تختانی است خطرناکه
- سلام روز اول پریود آمپول دیفرلین زدم الان افتادم به خونریزی چیکار کنم
روز اول پریود آمپول دیفرلین زدم که پریود زیاد طول نکشه چون کم خونی شدید گرفتم ولی انگار بدتر شده خونریزیم شدید تر شده چیکار کنم


