Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دفع بقایای سقط جنین
سلام ۳۰ روز پیش سقط جنین ۶ هفته ای داشتم تا الان خون ریزی شدید داشتم درسونو گرافی بقایا به سایز25mmنشون داده دکترم قرص مفنامیک اسیدوترانگزامیک اسید.دوتا آمپول متیل ارگنوین وهمچنین قرص داده ایا با مصرف این دارو ها بقایا دفع میشه یا لازم به کورتاژ میشه
- خونریزی غیرطبیعی
با سلام من ۴۹ سالمه و ۳ ۴ ساله خونریزی شدید دارم و هورمون هم دکترا بهم دادن جواب نگرفتم ویک ماه پیش کورتاژ تشخیصی انجام دادم که نمونه م مشکلی نداشت و بعد از کورتاز هم پریود شدم و خونریزی شدیدی داشتم نمیدونم چکار کنم خسته شدم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- هفته های اول بارداری سقط هم انجام میدید؟
- بارداری
من بتا حاملگی 3500 بیان شده ولی در سونو واژینال اندومتر دارای ضخامت تقریبی13mm وهتروژن است شواهدی از ساک بارداری در داخل اندومتر دیده نشد
- کیست بارتولن
سلام من ۴۰سالمه و مجردم دقیقا ۱۵ساله به کیست با توان مبتلا هستم که ۶بارعمل جراحی شده چندین بارفقط تخلیه سرپایی و همیشه هم همراه با آبسه همراه است همیشه هم همراه با دردشدید و تب ولرز وعفونت شدید هستش اکثرا هردوماه یکبار مبتلا میشم آیا خارج کردن رحم و تخم دان ها کمکی برای درمان قطعی این بیماری میشود واقعا من خیلی عذاب میکشم
- سلام خانم دکتر من این ماه روزی سه تا کلومیفن خوردم روز هفت سیکل آمپول های ام جی زدم روز سیزده سیکلم دوتا فولی بیست داشتم باید آمپول آزاد سازی بزنم اقدامم کی باشه من دختر میخوام
- هایمن
سلام خانم دکتر نزدیک زمان پریودم بود ترشح سفیدی ازم اومد که همراه با خون بود داخل ترشح ربطی به پارگی هایمن دارد؟
- سقط
سلام من ۵روز از پریودم گذشته امروز تست زدم هاله دیدم قرص اووسیز۰/۷۵ خوردم تاثیر داره ؟؟ تروخدا کمک کن چیکار کنم یه بچه ۹ماهه هم شیرمیدم میخوام سقط کنم کمک کن
- خروج تکه گوشت از واژن بدون درد مجرد هستم هر ماه روز 4ام پریودی تکه گوشت میاد
سلام من 20 سالمه و از کلاس چهارم پریود شدم یک یا دوسالی میشه هر وقت پریود میشم روز 4 ام تکه گوشتی ازم خارج میشه خیلی نگرانم یعنی الان برای پرده بکارتم مشکلی پیش نمیاد یا این نشونه نداشتن پرده بکارت هست؟
- تنبلی تخمدان
سلام بنده تنبلی تخمدان داشتم و خانم دکتر بهم آمپول سینال اف و اچ سی جی دادن حامله شدم اما خارج رحم دو ماه پیش تقریبا با عمل لاپاروسکپی به بارداری پایان دادن ۴۱ روز بعد عمل پریود شدم ۸ روز بعدش نزدیکی داشتم آیا امکان داره من باردار باشم میترسم فعلا زوده؟ و آیا اگه باشم مشکلی برام ایجاد نمیکنه؟
- ازمایش
سلام خانم دکتر ببخشید ازمایش پرولاکتین و amhبایدتوروزخاصی از سیکل قاعدگی باشه و ایا باید برای این ازمایشها ناشتا بود؟ اگه میشه هزینش هم بگین چقدر میشه؟ممنون
- ازدواج…
سلام خانم دکتر آیا بعد از لیزر زگیل تناسلی در آزمایش های ازدواج مشخص میشه فرد قبلا زگیل تناسلی داشته یا حتی همین الان هم درگیرش هست یا نه
- دوتا آمپول پروژسترون
سلام خانم دکتر دختر 18ساله هستم دوماه ونیم پریدم عقب افتاده دکتر بعد از سونوگرافی وازمایش
دوتا امپول پروژسترن همزمان دادند ,,میخواستم بدونم ایا این امپول عوارض ندارد ویا اینکه نزنم وصبر کنم ""البته من امسال کنکوری هستم واسترس درسهام زیاده امکان داره به دلیل استرس باشه - کانون اکوژن در رحم بل ضخامت 6م
کانون اکوژن خطی در رحم (کلسیمفیکاسیون و با اکوهای مربوط به گاز) درمانش چیه؟ درد زیادی رو سه ماه داره تحمل میکنه و 60سالشه
- تنظیم شدن پریود
سلام خانم دکترخسته نباشیدببخشیدمن ۳۵سالمه و۲۰ساله ازدواج کردم روش جلوگیریم قرص بوده وحدوداده سالیه قرص نخوردم وهمیشه پریودام نامنظم بودوعقب مینداختم تاسال قبل وزنموکم کردم دیگه هرماه سر۲۸روزه پریودمیشدم ولی بازیکم وزنم بالدیخته هرماه ۱۵روزیابیشترعقب میندازم خیلی اذیت میشم وهمش داغ میکنم توروخدامیشه دارویی برای تنظیم پریودبمن معرفی کنیدممنون میشم بابت راهنماییتون
- لاپارسکوپی هیستروکتومی
سلام من شش سال پیش ابدو مینو پلاستی انجام دادم به علت دوره های پی درپی ناچار به هیستروکتومی هستم آیا شما هیستروکتومی به روش واژینال انجام میدید؟ بدون لاپاروسکوپی به خاطر حفظ نتایج ابدو مینو چون با روش لاپاروسکوپی چند سوراخ روی شکم ایجاد میشه گذشته از اون طبق گفته ی جراح پلاستیک دستگاه لاپاروسکوپی قادر به ورود نیست و ناچار باید از برش روی شکم استفاده بشه آیا شما تجربه ی هیستروکتومی درمورد شخصی که ابدو مینو انجام داده دارید ؟ تا جایی که من مطالعه کردم هیستروکتومی به سه روش انجام میشه که یکی از اونها واژینال هست که تاکید جراح پلاستیک من هم استفاده از این روش هست پیشاپیش یک دنیا ممنون
- سلام ببخشید من 2 ساله آیودی دارم پریودیم مرتبه الان 13 روزه پریودیم عقب افتاده سونا انجام دادم گفتن همه چیت سالمه باردارم نیستی خودم بی بی چک دادم دوتا خط یکی کم رنگ آخریش پررنگ شد آمپول بهم زدن گفتن پریود میشی الان 4 روزه از آمپول میگذره ولی خبری از پریودی نیست لطفا راهنماییم کنید ممنون
- خواندن جواب پاتولوژی
Endimetrial and endocervical curtting and polypectomy . Proliferative endometrium Mild cervicitis Lower segment endometrical polyp
- مشکلات واژن
سلام ببخشید لزی واژن بعد از پریودی طبعیی
- نازایی
سلام . من ۵ ماه بود که تو اقدام بودم ولی باردار نشدم بعد که رفتم دکتر فهمیدم کیست ساده ۶ سانتی تو تخمدان چپم دارم بعد دو ماه رفع شد .الان سوالم اینه که دلیل باردار نشدن من میتونه کیست ساده باشه ؟


