Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هیدروکینون
سلام خوبین خانم دکتر تو ماه های اول بارداری جوش میزنم.از پماد دابسوژل موضعی و هیدروکینون موضعی ۴ درصد استفاده میکنم.ممکنه مشکلی میش بیارن؟
- بارداری
باسلام باردارهستم هفته ۹بارداری دوقلو صبح ازخواب بلندشدم ۴قطره خون بعدازادراردیدم رفتم سنو گفتن هموراژی ساب کوریونیک به ابعادم م۱۷*۴۰درمجاورت ساک حاملگی قل اول سمت راست مشهوداست امروزصبحم بعدادرارخوننه خیلی زیادونه کم بعدادراراومد مشکلی نداره توروخدا کمک کنین خیلی میترسم
- سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه هومون مردانه امبالاس قرص اسپرولاکتون و ال دی میخوردم یه ماهی هست ال دی قعط کردم العان چند روری از پریودم گزشته اما نشدم باید چه کار کنم صبر کنم ؟ یا دکتر برم؟
- سلام خسته نباشین من پریودیم نامنظم امشب رفتم دکتر برام قرص سیبل بهم داده نوشته از روز 5 قاعدگی الان بخورم قاعده بشم یانه حس میکنم بهم گفت بخورم و اینکه وقتی پریود شدم همینطوری بخورم پریودی قطع شد من قطع کنم قرصم یا بخورم؟
- پریود نشدن
سلام خانوم من ۱۰ماهه پریود نشده دکتر بردم درست نشد داروهای گیاهی استفاده کرد درست نشد لطفاً جواب بدین که چیکار کنیم درد زده به پشتش
- باراری
سلام من همونیم که گفتم ازواژنم تاناف تیرمیکن سوزش ادراردارم هفته ۲۵سرکلاژشکمیم دیشب رفت بیمترستان ازمایش ادرارم گفت خوب نوارقلبم گفت نرمال تیرککشیدناطبیعی نگران نباشم
- سلام من ۷ماه است رحم تخمدان چپم را د ر اورده ام وحالا سمت چپم لو کوله مایع هستش ایا خطر ناک هستش
- سونوگرافی رحم و تخمدان ها
سلام من ۱۳ خرداد اولین روز پریودم بود و ۲ تیر سونو دادم متن سونو: ابعاد رحم ۲۹*۴۱*۴۷ mmاکوی میومتر به طور نسبی هتروژن است. مایع ازاد مختصر در کلدوساک دیده شد میخواستم بدونم یعنی چی؟؟
- تفسیر پاتولوژی هیستروسکوپی پولیپ رحم
سلام وقت بخیر .پولیپ رحم داشتم هیپروسکوپی کردم میخواستم بدونم پولیپ رحم بدخیم هست این نتیجه پاتولوژی هستش .و نیاز به عمل دوباره یا دارو نداره Co multiple irregular fragments of creamy _brown tissue TM :1.4*1.0*1.0 sos:M/1 E:T Co multiple irreguler fragments of brownish tissue TM:2.8**2.0*1.5 sos:M/1 E:T Labeled as endometrial polyp co multiple irregular fragments of creamy_brown tissue TM/1.8*1.0*1.0 SOS:M/1 E:T
- پریودی هنگام مصرف دروسبلین
سلام میخواستم بپرسم وقتی بای جلوگیری از بارداری دروسبلین مصرف میکنیم ،پریود هم میشیم یا پریود قطع میشه؟
- خونریزی غیر طبیعی از واژان
سلام ، من ۱۰ بهمت پریود شدم و ۱۶ بهمن پاک شدم مجدادا ۲۰ بهمن خونریزی داشتم ، نمیدونم چکار کنم؟
- بارداری
سلام وقت بخیر من دوماه پیش ای یو ای کردم که نتیجه منفی شد علت ای یو ای هم بالا بودن سنم بود ۴۰ سالم هست و سیکل ماهانه ام هم همیشه۲۸ روز هست، اما ماه بعد پریودم ۱۴ روز عقب افتاد ضعف و تهوع هم داشتم اما بعد ۱۴ روز پریود شدم، آیا علتش مصرف داروهای ماه قبل بوده یا ممکنه باردار بودم سقط شده
- دردمقعددر زمان پریود
باعرض سلام وخسته نباشید می خواستم علت درد شدید مقعد در زمان پریود بیشتر در سه روز اول که این درد شدید به کمر و زیر شکمم کشیده می شود ودر بعضی مواقع سریع درد تمام شده ولی این دفه درد شدیدتر بود وزمان بیشتری طول می کشید چیست؟ باتشکر
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام من از قرص مدروکسی پروژسترون استفاده میکنم ماه اولمه دکتر گفته سه ماه الانم ده روزم داره تموم میشه ولی نزدیکی داشتم ت این ده روز حالت تهوع میگیرم صبح ها سرم درد میکنه بیشتر شبا شکمم ی کم بزرگ شده ت حالت عادی ک داشت الان نیست امکان داره حامله باشم؟
- سوال مهم
سلام خانوم دکتر من 1400/2/8پریووم تموم شد و هر دفعه ۲۳ یا ۲۴ از ۲۱ تا ۳۰ روز مریود میشم دیروز 2/23 کنی خون قهوه ای مثل مریود نیس دلی کمه در حدی ک فقط لباس زیر کثیف شد داشتم میخاستم ببینم چه مشکلی هست چیکار کنم شکم درد هم دارم یه کم یکهفته پیش هم نزدیکی با قرص ال دی داشتم که سه تا ال دی خوردم
- آبله مرغان و پریودی
سلام من دخترم 13ساله شه بعد10 روز آبله مرغون گرفته الان هنوز برای پرویدش زوده ولی از بدنش ترشحات قهوه ای رنگ میاد آیا طبیعیه؟؟
- بالارفتن بتا و خونریزی
سلام.الان ۳ ماهه که تو اقدامم.من ماه پیش بخاطر کرونا که گرفتم سه روز پریودم جلو افتاد.اما بجای ۷ روز فقط ۴ روز بود.این ماه تو تاریخ پریودم تقریبا کمتر از سه روز لکه بینی قهوه ای داشتم.بعدسه روز بعدش آزمایش بتا دادم شد ۱۵ ولی همون روز پریودم شروع شد دردام و بوی خونریزیم مثل پریودای قبلیم بود.بتا رو ۷۲ ساعت بعد تکرار کردم شد ۱۰۵.اما الان که روز پنجمه خونریزیمه دیگه بو و مقدارش و همینطور رنگش مثل پریودای قبلیم نیست اصلا.به نظرتون مشکل چیه؟نیاز به سونو هست؟ درضمن آزمایشگاهی که رفتم بتای بالای ۲۰۰ رو مثبت حساب میکنه .لازمه مجدد۷۲ ساعت بعد تکرار کنم آزمایشو؟
- درد مقعد و بخیه زایمان طبیعی زمان پریود
سلام خسته نباشید من زمان پریود درد مقعد دارم و بعضا شدید میگیره واسه دفع مدفوع و همچنین ۷سال زایمان طبیعی انجام دادم جای بخیه هام درد میکنه میخواستم نظرتون بدونم وآیا باید به دکتر حتما مراجعه کنم؟
- درد جای سزارین
سلام دکتر۲سال پیش سزارین کردم الان جای بخیه هام سر میشه درد هم میکنه چکار کنم
- زایمان سزارین
با سلام ۴۴ روز از زایمان سزارینم میگذره و همچنان ترشحات زرد رنگ دارم بعد از روز چهلم نزدیکی داشتم که کمی دردناک بوده و بعد از اون یکبار لکه بینی داشتم. میخواستم بدونم از کی میتونم نزدیکی داشته باشم و آیا اینکه کمی دردناک بوده طبیعی هست؟؟


