Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشاوره
سلام خانم دکتر من مجردم به دلیل خونریزی زیاد هیستروکپی شدم و جواب پاتولوژیم اندومتر با اتیپیک هست، سه ماه قرص مجسترول بهم دادن، الان تو دوره یک ماهه استراحت هستم. خیلی نگرانم اصلا با قرص امکان داره خوب بشم
- سوزش وخارش
سلام خانم دکترگرامی،ممنون ازراهنمایی های خوبتون . سوزش وخارش مقعددارم چه قرص یادارویی مصرف کنم بهبود پیدامی کنه
- گین آپ
سلام پودر گین آپ رو برای چاقی البته یکم چاقی مصرف بشه مضر هستش برای چه کسانی توصیه نمیشود که استفاده کننن چون تو گوگل سرچ کردم هم فواید داره هم مضره؟
- سلام خانوم دختر من ۲۵روز زایمان کردم ترشحات زرد دارم ممکنه عفونت باش
- سلام من ۵۰ سال دارم به دلیل پریودهای سنگین که داشتم آمپول واریو پپتیل تزریق کردم برای یائسگی موقت الان بعد از ۶ ماه دوباره پریوهای سنگین دارم میخاستم ببینم میتونم دوباره این آمپول یا مشابهش رو بزنم و عوارضی ایجاد مانند پوکی استخوان ایجاد نمیکنه؟؟
- بارداری
با سلام و احترام ، خانم دکتردر سی و نه سالگی بعد از گذشت پنج سال از ازدواجم بعد از تاخیر در پریودم آزمایش خون دادم و در اوج ناباوری متوجه شدم باردارم . اما از ترس اینکه نه ماه بعد چگونه نوزاد را بدنیا بیاورم از زایمان میترسم چه طبیعی چه سزارین .شاید همین امر هم دلیلی بود که پیگیر بچه دار شدن نبودم. خانم دکتر عزیزم به نظر شما زایمان طبیعی کم خطر تره یا سزارین.
- تست پاپ اسمیر
در تست گزینه absence of endocervical metaplastic cells تیک خورده خطرناکه ؟
- اختلال قاعدگی
سلام این ماه برخلاف همیشه که منظم بودم دوبار پریود شدم به فاصله ۱۱ روز از پریود اول که بار دوم حجم خون کمتر بود ولی بار دوم قطع نشد که رفتم دکتر سونو وآزمایش بتا وتیروئید و پاپ اسمیر دادم همه سالم بود کیست وفیبروم وپولیپ هم ندارم بهم قرص روکین دادن که فعلا دونا خوردم ولی خونریزی رو زیاد کرد وصبح ها تهوع دارم میخواستم بدونم طبیعیه بعد از مصرف قرص
- زدن آمپول واریوپپتیل
آیا اگر این آمپول را بزنیم از لکه بینی جلوگیری میشود؟
- هترواکو حجیم
اندازه توده ۱۱*۷*۱۳در رحم است
- یدوفولیک
سلام من دوتازایمان زودرس داشتم توی بارداری متوجه برجستگی تيروئيدشدم قبل وحین بارداری یدوفولیک مصرف میکردم، هفته16سقط کردم رفتم دکترغدد گفت گره تیروعید نمونه برداری کردن گفتن خوش خيم، پرکاری وکم کاری تیروعیدندارم الان قصد بارداری دارم دکتر زنان یدوفولیک تجویز کرده به دکترغدد دسترسی ندارم بنظرتون یدوفولیک باعث بدترشدن گره تیروعید ميشه؟من یدوفولیک مصرف کنم یا اسید فولیک، باتشکر
- خودارضایی
سلام من پبش پزشک زنان معاینه شدم نوع پردم حلقویه و یک بار خودارضایی بدوندخول داشتم اما هیچ خونی نیومد با توجه به اینکه میگن پرده حلقوی ممکنه خونریزی نداشته باشه ممکنه در اثر خودارضایی بدون دخول هم پاره بشه؟
- تزریق واریوپپتیل
باسلام وخسته نباشید آیاآمپول واریوپپتیل تنبلی تخمدان میاره؟ آیادیگرنمیشه باردارشد؟
- بعد از زدن آمپول جلو گیری چند ساعت بد میتوانیم نزدیکی کنیم
سلام من میخواهم آمپول جلو گیری بزنم. بد میخام بدونم بعد از زدن آمپول چند ساعت بعد میتوانم نزدیکی کنم ممنون میشم کمکم کنید
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر عزیز من حدود 10 روز پیش یه رابطه محافظت نشده داشتم بعد رابطه دوتا قرص ال دی خوردم بعد از 75 ساعت به قرص اورژانسی خوردم بعد به مدت 4 روز هر شب دو تا قرص مدروکسی پروژسترون خوردم الان دو روز هست که از موعد پریودیم میگذره ولی هنوز پریود نشدم آیا من حامله هستم ؟ الان آزمایش خون بدم یا بی بی چک بزنم احتمال بارداری وجود داره
- آزمایش سل فری
- سلام آیا میشه کپسول ژلاتین حلال ویتامین ای راه شب بخورم بعد شام مشکلی نداره
- ضخامت آندومتر
سلام وقت بخیر میخواستم که لطفا بفرمایید که ضخامت مناسب آندومتر برای انتقال جنین فریز شده چقدر باید باشه من یه دکتر بعد از چهار که برام انتقال جنین انجام داد و هر بار گفت که آندومتر 9 و خیلی عالی الان میگه که دلیل اینکه بارداری صورت نمیگیره به خاطر همین ضخامت آندومتر چه راه حل دیگه ای غیر از قرض استرادیول برای بالا بردن ضخامت آندومتر هست
- پیش گیزی از زگیل تناسلی
سلام واکسن زگیل تناسلی کجا باید تهیه کنم و قیمت اون چقدر
- عفونت
سلام چنتا سوال داشتم ازتون 1:من همیشه ترشح زیاد به رنگ شیری داشتم ولی الان یکهفته هست که ترشح بدون رنگ دارم ایا طبیعی هست ؟ 2:تا چه اندازه ترشح طبیعی است ؟ 3: و برای اینکه ترشح من کمتر بشه چیکار کنم ؟ به دکتر مراجعه کنم؟


