سلام،معمولا آسیبی نمی رساند.و خود به خود جذب می شود.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زخم دهانه رحم
من ٢٣سالمه حدود يك سال ونيم ازدواج كردم وموقع قطع بكارت خونريزي داشتم پيش ماما رفتم گفت التهاب داري من اهميت ندادم تا امسال ك خواستم بچه دارشم دو ماه اقدام كردم نشد و حساس شدم فهميدم ترشحات زرد كم رنگ با خاكستري آبكي دارم اونم ن زيادة بعضي از روزها سيكل حالا دوباره رفتم دكتر ميگه سرويسيت شديد. وزخم دهانه رحم. بزرگ داري ميشه كمكم كنيد يا
- سقط
سلام من ۱۱ روز پیش سقط داشتم خون ریزی داشتم تا اینکه ۱۱ روز بعد خون ریزیم قطع شد بعد ۱۱ روز رابطه برقرار کردیم از اب منی طبیعی جلوگیری کردم میخواستم بدونم من الان باید قرص الدی بخورم یا نه فعلا قصد بچه اوردن ندارم
- درد استخوان واژن
سلام من ۱۶ هفته باردارم .استخوان واژنم گاهی وقتا درد کمی داره. انگار که فشار میاد بهش .آیا طبیعیه ؟
- رابطه
سلام خانم دکتر من رابطه با شلوار داشتم ک فقد پیشاب اومده بعد ازونم پریود شدم ولی ماه بعدنشدم ک رفدم دکتر و گفت کیست داری قرص مصرف کردم و قطع کردم بازم پریود شدم هنو احتمال بارداری هست؟
- قاعدگی
سلام خانم دکتر من ۲۴ سالم هست متاهلم پریودیم ۳ روز خوب میاد روز۴هم یک کمی خون میاد بعد دیگه تاروز ۶ لکه های قهوه ی میادروز هفتم دیگه پاک میشم مشکلی نیست خانم دکتر
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر من تازه ۱۶ سالم شده پارسال رفتم دکتر چون پریودم نامنظم بود منو فرستاد سونوگرافی تشخیص داد که تنبلی تخمدان دارم یه قرص داد ۵ روز خوردم دو روز بعدش پریود شدم پارسال تابستون بود از اون موقع به بعد هر ۳،۴ ناه یه بار نیشم الانم ۳ ماهی هست نمیشم ولی زیر دلم درد میکنه کمر درد میگیرم ولی نمیشم من ۱۰ دی سال ۹۷ اولین بار پریود شدم که خیلی کم بود کلا دوروز بود که اونم خیلی کم بود من مشکل ناباروری پیدا میکنم؟؟میشه بگین مشکل چیه؟
- عادت ماهیانه
سلام من ۷۰ روز پیش دوز اول واکسن کرونا را زدم وتا حالا پریود نشدم دوتا آمپول پروستژن زدم میشه راهنماییم کنید ممنونم
- سلام من مجردم و در ناتیجم اکوفری کاویته اندومتریال دیده شده خطرناکه؟
- لابیا
باسلام . من دختر 4 ماهه دارم . زمانی که به دنیا آمد لابیاهای تیره داشت . فکر کردم به مرور تغییر میکند ولی نکرد. علتش چیست ؟ آیا به مرور خوب میشود ؟درمانش چیست ؟
- پاره شدن کیست رحم
با سلام و روز بخیر یک هفته از تمام شدن پریودم می گذرد و دیروز صبح احساس کردم پریود شدم از جا که بلند شدم به دستشویی برم دیدم کل لباس زیرم و شلوارم خیس شد انگار کیسه آب برای زایمان پاره میشه دقیقا همونطوری. این اولین باری هستش که این اتفاق برام می افته. لطفا راهنمایی کنید که چه چیزی است؟
- فیبروم رحمی
سلام خانمی ۵۰ ساله با فیبروم سابموکوزال ۵/۵سانت و فیبروم ۱۴ میلی با خونریزی شدید که حدودا ۴ ماهه قطع نمیشه برا جراحی اقدام کردم که بعلت کم خونی نشد حالا دکترم قرص مجسترول شب دوعد و امپول دیفرلین تجویز کردن همراه با امپول ونوفرکه بعد از استفاده هیچ تاثیری نداشته انگار بدترم شدم درصورتیکه قبلا امپولا رو می زدم همراه با دوفاستون سریع اثر می کرد خواستم بدونم الان علت چیه قطع نمیشه در ضمن از ۶ شهریور درمان شروع کردم به نظر شما میشه مجسترول قطع کنم دوفاستون شروع کنم؟
- کیست اکوژن
سلام من 29سالم هست درسونوی من آمده که در تخمدان چپ 2کیست به ابعاد 30*36 و11*15 پرازمواداکوژن ظریف هست که نمای آنها مطرح کننده اندومتریاست.پزشکم گفتن ادامه بده برای بارداری. الان نزدیک به یک سال ازسونومیگذره وباردارنشدم خواهشمندم راهنمایی بفرمایید
- پولیپ
حداقل دو توده اکوژن به قطر ۵ میلیمتر بدون سایه ی صوتی با احتمال پولیپ می باشد یعنی چه من ۵۲ سالمه تو یک تکه از سونوگرافی اینو گفته ایا خطرناکه
- بارداری»»»»
سلام. خانم دکتر درحال اقدام برا بارداری هستم. می خوام برا عفونت شیاف آفی تریمازول استفاده کنم. اشکالی نداره؟؟ مشکلی پیش نمیاد؟؟
- س
سلام من رحمم رو دراوردم بعد از ۳۰روز سونوگرافی انجام دادم چون بخیه ام بازشده نوشتن هتروژنیسیته در بافت جلدی مشاهده شد میخواستم بدونم چیه
- پریود طولانی
سلام من نزدیک دوماهه پریود میشم و قطع نشده دوماهه مدام خونریزی دارم ۵ ماه پیش این گشکل رو داشتم یه ماه مریود بودم رفتم سونو و آزمایش به جز تنبای تخمدان جیزی نداشتم
- قرص اسپیرونولاکتون و لکه بینی
سلام خانم دکتر من ۲۲ سالمه و برای ریزش مو آندروژنیک قرص اسپرونولاکتون ۱۰۰میخورم البته این قرص رو دکتر بدون آزمایش برای من نوشت و تشخیص اولیه شون ریزش مو آندروژنیک بود من این قرص رو یک ماه خوردم هیچ عوارضی نداشتم بعد از یک ماه لکه بینی دارم و نگرانم کرده آیا خوردن قرص رو ادامه بدم یا متوقف کنم؟
- خارش و سوزش واژن
سلام خسته نباشید.من باردارم۲۱هفته هستم.چندوقت هست که پوست ناحیه تناسلی ام خارش شدیدداره وکهیرمیزنه.حدیداهم کلیتوریسم میخاره.۲۰روزپیش درمان قارچ انجام دادم.ولی همچنان ادامه داره.میشه راهنمایی کنید.ممنون
- خونریزی شدید2
فراموش کردم.در ادامه سوال قبلیم ذکر میکنم که متاهل هستم و 3فرزند دارم فرزند کوچکم 17ساله هست.ممنونم از شما
- بارداری
باسلام به تجویز دکتر معالجم قرص لتروزول را از روز سوم و امپول hcgرا در ساعت ده روز سیزدهم پریودی باید مصرف کنم .دیروز کمی لکه بینی داشته و امروز از صبح خونریزی دارم.به دلیل اهمیت زمان مصرف امروز روز اول قاعدگی بنده بوده یا دیروز ممنونم از شکیبایتان


