Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دوقلویی
سلام من میخوام دوقلو داشته باشم چه قرصی مصرف کنم خواهش میکنم بگید
- جنین اهدایی
سلام خسته نباشید من خودم ازنظرباروری هیچ مشکلی ندارم ولی شوهرم اسپرمش صفره گفتن بایدجنین اهدایی بگیریم ومن خیلی میترسم میشه مراحلش رابرام توضیح بدین چون گفتن بعدازگرفتن رای دادگاه روزاول پریودیم برم میخواستم ببینم روزاول پریودی انتقال انجام میشه ممنون میشم اگه جوابموبدین... وتوی مراحلش حتمابایدعکس رنگی بگیرم
- بارداری در قرآن
سلام و ادب.طول بارداری در قرآن و روایات اسلامی 9 ماه گفته شده ک بیشترین طول بارداری را9ماه گفته اند. آیا این باور از لحاظ علمی درست است؟ و آیا این مدت از زمان لقاح شروع میشود یا پریود؟
- سلام
- سفت شدن زیر عمل سزارین
سلام من چهار ماه پیش سزارین شدم الان زیر یکم سفت شده و درد میکنه میخواستم بدونم علتش چیه و باید چکار کنم
- پریودی
سلاموقتتون بخیر من بعد از مصرف ال دی ب دکتر رفتم اول قرص جستیران دادن کفتن تا ۲۰روز بخورولی بعد از روز ۱۱باز پریود شدم و خونریزی و لکه بینی تا دوهفته بند نیومد. دکترم کفت بعد ۱۴رپز از پریودیت قرص دوفامد۱۰مصرف کن. میخواستم بدونم روزی یکی بخورم تا ده روز یا دوتا؟!
- سرکلاژ شکمی
سلام خانووم دکتر من سه تا زایمان زودرس داشتم اولی و دومی 20 هفته و 21 هفته که گفتن سپتوم داری جراحی شدم و بعد دوسال بازم باردار شدم 26 هفته درد زایمان دوتای اخرم سرکلاژ شدم حالا بهم گفتن سرکلاژ شکمی عکسم گرفتم مشکلی دیگه ندارم
- درد در ناحیه بخیه سزارین
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر سونوگرافی نسج نرم شکم که فرمودین انجام دادم. باد فتق یا توموری مشاهده نشد و فقط عصب ها به دلیل فشار و کارهای سنگین درگیر میشدن که باعث درد میشدن. خواستم ازتون بابت راهنمایی تشکر کنم.واقعا ممنون. یکی از بهترین دکترهای زنان ایران هستین.انشالا همیشه موفق و شاد باشید.
- بارداری
دختران در چه سنی امکان باروری دارند امکان دارند در 12 سالگی بارور شوند میشه توضیح کامل بدید
- کانون کلسیفیه ۶ میلی متری در تخمدان
سلام
من رفتم سونو گرافی کانون کلسیفیه ۶ میلی متری در تخمدان راست مشاهده شده میخواستم بمرسم ایا خطرناک و این که برای اینکه میخوام باردار شوم مشکلی ایجاد میکند مشکلی - کیست تخمدان
سلام کیست تخمدان راست باابعاد 28در38بدون جز سالید دارم آیا بدون قرص با پریودی برطرف می گردد ؟
- درمان
سلام وروژست میخورم پنج روزپاک بودم ازبعدپریود ده روزه لکه بینی دارم صبح هاخونریزی وکمرد ردوسینه درد
- برای بارداری
باسلام من قرص کلوفیمن خوردم سی دو روز میشه عقب افتاده خون ریزی هام کمر درد خیلی دارم ایا به نظر شما من باردارم یا از این قرص عقب افتاده پریودم لطفن راهنمای کنید ممنون خیلی نگرانم الان جوابم بدید ممنون
- ال دی
سلام من بچه ۱۸ ماهه شیر میدم میخاستم بدونم چجوری باید از قرص ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کنم اصلا بلد نیستم مصرفشو ۱. بیزحمت دقیق برام توضیح میدین ک چحوریه مصرفش ۲. و اینکه چ موقع هایی میتونم قطع کنم ؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من سرکلاژ شکمی انجام دادم و الان ۱۵ هفته باردار هستم و ترشحات موکوسی مانند دفع کردم امکان داره با وجود سرکلاژ شکمی باز هم زایمان زودرس بگیرم ؟ دارو فقط ویتامین مصرف میکنم آیا نیاز هست که از داروهای جلوگیری از زایمان زودرس استفاده کنم؟
- کم خونی شدید
سلام .من میخوام پریودم قطع بشه الان ال دی مصرف میکنم اما همش لکه دارم اما هرروز لکه هام بیشتر میشه.کم خونی شدید دارم و بااینکه خونریزی خیلی کمی دارم اما بشدت بدنم بیحاله و جلویی چشمام سیاهی میره میخوام خونریزیم قطع بشه ترنسید تاثیرداره؟
- سلام کورتاژ کردم هایپرپلازی ساده دارم چکارکنم
کورتاژکردم هایپرپلازی ساده
- اقدام به بارداری
سلام سه ماه هس که اقدام به بارداری کردم و نشدم و هر سه ماه پریودم نامنظم شده باید چیکار کنم؟و اینکه دو ماه قبل از اقدام به بارداری قرص یدوفولیک میخوردم یعنی پنج ماه شده که میخورم هنوز قرص یدوفولیک رو ادامه بدم یا نه
- خارش واژن
سلام وقتتون بخیرباشه.من دختری ۱۸ ساله و مجرد هستم. الان دو سه روزه که واژن و کلیتوریسم دچار خارش شده.هیچگونه ترشحات مشکوک ندارم فقط و فقط خارشه.به بهداشت واژنمم خیلی اهمیت میدم.ممکنه این خارش از شست و شوی زیاد باشه؟ چیکار کنم که بهبود پیدا کنه؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من دکترم به دلیل تنبلی تخمدانم قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده به مدت ۱۰ روز روزی دو عدد ...خواستم بپرسم هنگام مصرف قرص میتونیم نزدیکی داشته باشیم؟ و امکان بارداری هست؟


