Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر🌹 یکبار رابطه داشتم با نامزدم و الان دوماه از اون رابطه میگذره و من دوبار پریود شدم رابطم در حد پیشاب بوده است! میخواستم بدونم با وجود پیشاب و دوبار پریود شدن احتمال بارداری هست برای من؟ و همینطور آزمایش خون هم دادم دوبار اولی ۱۹ روز بعد از رابطه و دومی ۵۶ روز بعد از رابطه و هر دو منفی بودن! در تایم های بین این آزمایش ها هم بیبی چک زدم ۳ بار که هر ۳ منفی بود میخواستم بدونم احتمال بارداری وجود داره؟
- پریودی
سلام خانم دکتر عزیز من یه هفته مونده به عروسیم و دقیقا روز عروسیم پریود میشم به خاطر این که سخته بالباس عروس و اذیت میشم میخوام قرص ال دی مصرف کنم آیا جواب میده؟ میشه بهم توضیح بدین لطفا
- پرده بکارت
من شوهر دارم ولی شوهرم بادستش بم دس میزنه بعد ب من تهمت زد ک دختر نیستم و منو بردن پیش دکتر مامایی و اون تشخیص داد ک هنوز دخترم و فقط زخمی شدم ایا امکان داره اشتباه کند؟؟
- قرص
باسلام ببخشید من خانمی ۲۵ ساله هستم وبعد از زایمان اولم حدودا ۶ماه بعدش شروع به زدن ۵ آمپول جلوگیری از بارداری یک ماهه کردم والان سال ششم دارم قرص ال دی میخورم سوالم این است که قصد رهایی قرص ال دی را دارم تا باردارشوم اما تا قرص رارها میکنم عادت میشوم حتی اگر پریودم تازه تموم شده باشد میخوام بدونم چیکار کنم پریودم بدون قرص و آمپول یک ماهه یا حداقل ۲۵ روزه بشود تا باردار شوم.ممنون
- بارداری
من به دلیل ترس از معاینات پزشکی که دارم نمیتوانم برای بارداری اقدام کنم ایا میتوانم با ایوای با بی حسی موضعی اقدام کنم ممنونم تو رو خدا
- سزارین جنین عرضی
سلام خانوم دکتر عزیز.34 هفته هستم و سونوگرافی تشخیص داد که جمجمه جنین در سمت چپم قرار داره.وموقعیتش عرضی ست.آیا سزارین عرضی پیچیده تر از سزارین بریچ هست؟خطری جنین رو تهدید میکنه؟
- سزارین
خانم دکترتوروخداکمکم کن شمامیگی نمیشه ۳ماه بعدازمرگ بچم اقدام کنم یعنی فاصله سزارین تا بارداری ۳ماه من دارم خودمو تقویت میدم اضافه وزن هم ندارم توروخداکمکم کن اگه باردارشدم بعد۳ماه چی مصرف کنم تا باخطری مواجه نشم منو جنین آیندم.... همش بیاد بچمم اولین بچم بود
- عفونت قارچی
سلام وقتتون به خیر خانم دکتر ببخشید من عفونت قارچی دارم و دکتر برام پماد کلوتریمازول نوشتند به همراه اپلیکاتور برای هفت شب در این ۴ شب گذشته بزای این که اپیکاتور راحت وارد واژن بشه لایه ی بیرونی را ژل لوبریکانت میزدم و یکدفعه الان به ذهنم رسید که نکنه در فرایند درمان اختلال ایجاد نکند ممنون میشم جواب بدهید
- سقط جنین
- لطفا پاسخ بدین، تشکر
سلام دو سه سال پیش یه چیزی وارد واژن کردم و در حین ضربه زدن دیواره ی واژن از داخل که زیر شکم باشه زخم شد و خونریزی زیاد داشتم و عفونت. چه کرمی استفاده کنم که کاملا خوب شه؟؟ فقط تو معاینه گفت عفونت داخل زیاد و نمیزاره من ببینم که زخم داری یا نه بعد سه سال درمان میشم؟ توروخدا یه چیزی بگین که خوب شم شرایط دکتر ندارم گاهی داغ میشه و تا پشت نافم درد میگیره و سفت میشه حس میکنم و توی نافم ورم کرده سمت راستش یکم. تنبلی و کیست ریز هم دارم
- عمومی
سلام.ببخشید خانم دکتر من و شوهرم هر دو گروه خونیمون Aمثبته برای بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- سلام من 20سالمه و قرص سیپروترون کامپاند با دستور پزشک مصرف میکنم سونوگرافی دادم و مشکل تنبلی تخمدان دارین بعدش به من اینا قرصا رو دادن الانم پنج روزه که مصرف میکنم و خارش واژن شدید دارم باید چیکار کنم لطفاً راهنمایی کنید
- لابیاپلاستی
با عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر شرف الدین عزیز، میخواستم بدونم در جراحی لابیا پلاستی، فقط لابیا راجراحی می کنید یا چین و چروک بالای کلیتوریس هم جراحی میکنین؟ سپاس
- چسبندگی رحم
سلام خانم دکتر علایم چسبندگی رحم چیه؟و اینکه احتمال داره که دختران مجرد هم دچار چسبندگی رحم بشن؟ ممنون
- درد معقد قبل از پریودی
با سلام و خسته نباشید من قبل از عادت ماهانه بعضی وقتا معقد درد دارم دلیلیش چی هست؟
- زنان و زایمان
با سلام و عرض خسته نباشید
من زنی 27 ساله هستم، یک سال میشه که دچار مشکل زنانه ای شدمه، که میخوام براتون مطرح کنم، تو رو خدا اگه امکان داره بعد خواندن ایمیلم جواب ایمیل منو بدین.
من 10 ساله که ازدواج کردمه و هیچ وقت توی رابطه های سکسی که با شوهرم داشتمه هیچ مشکلی نداشتمه، ولی حدود یک سال پیش یک شب توی رابطه سکسی که با شوهرم داشتم دچار مشکلاتی شدم، توی اون شب و توی اون رابطه همش سوزش و درد داشتم و از اون شب به بعد موقع انجام رابطه سکسی سوزشم بیشتر و شوید تر میشد و بعد از پایان رابطه سکسی پایین شکمم درد میگیره این درد انقدر زیاد میشه که دولا یا خم میشم و راه میرم و همیشه بیرون دستگاه تناسلیم التهاب داره و موقع انجام رابطه سکسی سوزش دستگاه تناسولیم انقدر زیاد میشه که احساس سوزش شوید میکنم. و بعد از اون رابطه سکسی سینه هام شروع کردن به ورم کردن و خیلی بزرگ شدنه و بدنم کلا ورم داره و شکمم آویزون شده.
با شوهرم درباره این موضوع صحبت کردم و اون گفت اون شب قبل از انجام اون رابطه سکسی از کرم بزرگ و کلفت کننده آلت مردانش استفاده کرده. ولی به بخاطر مشکلاتی که با هم داریم مطمئن نیستم که بهم راست گفته.
میخواستم بدونم آیا امکان داره استفاده از کرم کلفت کننده آلت این مشکلات رو برای من بوجود آورده یا ممکنه دلیل یا مریضیه دیگه ایی باشه، آیا ممکنه شوهرم دچار مشکل یا مریضیی بوده که بمن انتقال داده شده.
میخواستم خواهش کنم در صورت امکان منو راهنمایی بفرمایید و بگید دچار چه مشکلی شدمه و برای برطرف کردن این مشکل چه کاری باید انجام بدم.
تو رو خدا جواب ایمیل منو بدین. - موی بدن
سلام خانم دکتر ۱۹ سالمه هستم و موهای زاعد زیادی دارم در ناحیه ی گردن و بناگوش و دور سینه بین سینه قفسه ی سینه و شکم بلند و سیاه و زبر پریودام کاملا منظم هستش و آزمایش تیروئید هم دادم نرمالم اضافه وزنم ندارم این موهارو مادرمم داره ممکنه این موها ارثی باشه و ربطی به مشکلات هورمونی نداشته باشه؟ خیلی نگرانم که هورمونی باشه
- پارگی کیست تخمدان
سلام وقت بخير من كيست تخمدان سمت چپم با ابعاد ٣٧*٤٤ پاره شده ونوشته كيست داراي ذرات اكوژن اينترنال هست و درد سمت چپ شكمم به پاي چپم انتقال داده شده و سرگيجه و تهوع هم دارم همين زمان عادت ماهانه هم شدم و الان روز ششم هست كه خونريزي متوقف شده اما درد شديد دارم دكتر فقط قرص سفكسيم به من دادن هر روز بخورم آيا اين كيست خطرناك هست يا نه ؟ داروي ديگه اي جهت تسكين اگر لازمه يا نياز به جراحي هست ؟ ممنون ميشم منو راهنمايي كنيد .
- پریود
سلام خانم دکتر دختری مجردهستم چند وقته که حجم خونریزی پریودم نسبت به قبل کمتر شده ولی تاریخش منظمه احتمالش هست که ذخیره تخمدانم کم شده باشه ؟خیلی نگرانم ولی چون هزینش بالاست نمیتونم ازمایشش رو انجام بدم میشه بگین اگه حجم پریود چقدر باشه خطرناکه و احتمال کمبود ذخیره تخمدان هست؟ ممنون
- کیست تخمدان
سلام.من در تخمدان چپم کیست هموراژیکی دارم به ابعاد19در31که به دارو پاسخ نداده.حال چه باید بکنم ؟


