Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آی وی اف
سلام،من 17 ساله نازایی بدون علت دارم،هشت سال پیش اولین آی وی اف رو انجام دادم سه قولو باردار شدم با یک قل هیدروپس اما هفته ۲۱ زایمان زودرس کردم سال بعدش انتقال جنین فریز داشتم باردار شدم و هفته ۱۹ زایمان زودرس داشتم، امسال هم آی وی اف انجام دادم با دوبار انتقال نا موفق ، دکترم میخوان قبل از انتقال سوم سیستم ایمنی مو ضعیف کنن، به نظرشما این کار چقدر میتونه موثر باشه؟
- آنومالی ۱۹ هفته
سلام درسونو سلامت جنین بقول دکتر سوگرافی یه ناودون درسر جنین در۱۹ هفتگی هست نگرانم تمام سونوها نرماله فقط HC۱۴۳ هست آیا جای نگرانی هس
- عمومی .
سلام من عادت به خوردن مهر نماز دارم میخواستم بدونم این موضوع باعث ناباروری میشه
- ضخامت اندومتر بعد سقط جنین
سلام وقت بخیر سقط در شش هفته داشتم بعد ۳ هفته رفتم سونو رحم و تخمدان نرمال مایع آزاد مشاهده نگردید اندومتر به ضخامت ۱۶ میل و طول ۵۲ میل دارای واسکولاریته بیشتر از میومتر اطراف دیده شد که مطرح کننده rpoc گرید ۳ است چه اقدامی باید انجام بدم ؟
- هزینه زایمان طبیعی
سلام وقت بخیر میخواستم بدونم هزینه زایمان طبیعی تو بیمارستان های خصوصی رشت چقدر میشه
- آمپول واریوپپتیل
آمپول واریوپپتیل و ویتامین k تداخل ندارن باهم؟
- زمان خوردن قرص لتروزول
سلام خانم دکتر.من تنبلی تخمدان دارم و شما بهم قرص لتروزول دادین بخورم از روز دوم پریود،میخواستم بدونم لکه بینی جز پریود حساب میشه یا باید از روز دوم خونریزی قرصو بخورم؟و اینکه بعد خوردن قرص چه زمانی نزدیکی باید داشته باشم؟
- مصرف قرص ال دی
سلام میخواستم بدونم برای جلوگیری از بارداری از قرص ال دی چجوری استفاده کنم؟ تا حالا نخوردم
- ایدز
سلام حقیقت داره میگن در رابطه دهانی بزاق ویروس موجود در پیشاب از بین میبره؟یعنی بزاق مانع ورود ویروس میشه؟
- دارو
سلام خانوم دکتر مهربون به من گفته بودید از ترکیبات ضدقارچ و ضد التهاب استفاده کنم؟ اینها چه دارویی هستن؟ هم برای داخل و هم بیرونی. من خارش و التهاب دارم که فکر میکنم قارچ چه داروی خوراکی در کنارش باید مصرف کنم؟ ممنون
- اقدام به بارداری
سلام من 6روزپریودیم عقب افتاده بود بعد 6روز پریودشدم همش لکه های قهوه ای داشتم روزچهارم پاک شدم تواین 3روز قطع وصل میشد مریضیم در هم نداشتم امکان داره باردار باشم الان که پاک شدم یکم زیر دلم درد میکنه
- لکه بینی
با سلام.من 45 روز پیش توسط شما عمل سزارین شدم.تا امروز لکه بینی دارم.الآن بسیار کم و لکه های خفیف قهوه ای است. برای پایان آن چکار باید کرد؟؟؟ با تشکر
- سلام قرص الپرازولام روی جواب بتاتاثیردارد؟
آیا قرص الپرازولام روی جواب بتا تاثیردارد؟
- پریود نشدن
سلام من دوماه قرص اورژانسی مصرف کردم که هر بار ۱۰روز انداختم جلو ایندفعه باید ۵ پریود میشدم که نشد...۴ماه هم هست که همسرم وازکتومی کرده و سر دوماه که آزمایش داده بود اسپرمش ۲۵ صدم بود اسپرم محرک و پیشرونده هم صفر..یعنی ممکنه باردا باشم؟
- درباره پریود
سلام خانم دکتر خسته نباشید دختر دوازده ساله دارم دخترم دو پریود شد والان دوماه نشده علتش چیه
- سقط بارداری پوچ
ایا بقایای ۳سی سی نیاز به کورتاژداره
- علائم یائسگی
سلام بنده سه سالی میشه که گر گرفتگی دارم ولی پریودم تقریبا منطم بود تا اینکه فروردین و اردیبهشت پریود نشدم .خرداد ماه دکتر رفتم سونو و معاینه شدم گفتن که باید پریود شم.پاپ اسمیرم خوب بود.کلی دارو بهم دادن .آمپول زدم .بیست و سوم تیر پریود شدم و گفتن که از شب پانزدهم پریودی هرشب به مدت ده شب قرص dupbaston مصرف کنم و بعد از ده شب هفته ای یک دونه ازین قرص رو مصرف کنم .برا بار دوم بیست و سوم مرداد پریود شدم البته تا پنج روز به صورت لک بینی بود ولی بعد از یک هفته خونریزی شدیدی دارم و الان تقریبا دو هفته هست که من همچنان درگیری پریودی هستم و قطع نمیشه.فکر میکنم مشکل ازینه که تو پریودی این قرص رو مصرف کردم.لطفا راهنمایی بفرمایید .متشکرم
- ivf
سلام من ivf کردم روز 14 ام تست بتا دادم ، تستم منفی شد باید دارو را قطع کنم یا مجدد ازمایش بدم؟
- پریودی
با سلام و خداقوت خدمت شما دکتر عزیز..ببخشید من ۲۲ابان رفتم دکتربرای عفونت..گفتن عفونت شدید و التهاب و حس میکنم گفتن زخم دارین..پاپ اسمیر برام نسخه و مترو ۵۰۰دو ورق.داکسی سایکلین..فلوکلونازل ۵عدد..یه آمپول متاستاز ن.. دو عدد هم جنتا..با پماد واژنی..بعد همراه با معاینه من دجار خون ریزی شدم.که مهر ماه ۲۵پریو شده بودم.حالا این ماه ۹روز عقب افتادم بی بی دوبار زدم منفی شد..آیا مصرف داروها باعث تاخیر پریودی شد؟؟راستی دکتر پریودی منظمی داشتم ۲۸روز بود..پاپسمیر هم که بردم گفت مشکلی نداری فقط برام زده بود التهاب..
- باسلام خسته نباشب لاپاروسکوپی کردم اسپرم شوهرم ضعیفه یه بارای یوای کردم به نظرشماداروهست امپول یاقرص به جزویتامیناچون شوهرم داره استفاده میکنه بیام پیشتون ممنونم


