Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
کاربر مخفی پرسید 4 هفته پیش سلام وقتتون بخیر من چند ماه بود که بعد از پریود دچار لکه بینی میشدم دکتر رفتم سونو انجام دادم مشکلی نبود دکتر قرص سیبل دادن برای دو ماه و لکه بینی قطع شد الان که مصرف نکردم باز دوباره لکه بینی بعد از پریود دارم تقریبا نزدیکای تخمک گذاری اتفاق میوفته آزمایشات هورمونی انجام دادم پرولاکتینم بالا بود آیا ارتباطی بهم دارند؟ و چکار باید بکنم ؟
- در زمان پریودی ضربه خوردن به کمر
سلام خسته نباشید من دیروز روز اول پریودیم بود که که ضربه محمکی به کمرم خورد چجوری بگم در اتاقمون رو در آوردیم گذاشتیم کنار ک من پام خورد بهش تا خم شدم افتاد رو کمرم الانم خیلی استرس دارم توروخدا کمک کنید
- آمپول بتامتازون
سلام من چن روز پیش امپول بتامتازون زدم ولی پریود نشدم علائم پریودی رو دارم ممکنه از عوارض امپول باشع؟
- سلام من آمپول پروژسترون زدم موقعی که پریودبودم واسه قطع کردنش الان ۱۴روزه پریودم نه تنهاقطع شدبلکه بیشترشدچی کارکنم توروخداجواب بدین ممنونم
- سلاچهار روز بعدش رابطه داشتم فقط چون مشکوک بودم پیش آب وارد واژن شده باشه چند ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و الان نگرانم که قرص تاثیر میزاره یا نه که پریود بشم ؟
سلام پریودم ماه پیش ۵روز بود سه چهار روز بعدش رابطه داشتم و فقط مشکوک بودم پیش آب وارد واژن شده باشه چند ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و الان نگرانم که قرص تاثیر میزاره یا نه ؟
- ۴۶ ساله با رحمبا سلام خانمیی به ابعاد ۹۱وضخامت اندومتر ۵میلی متر وتصویر میوم در بادی رحم به ابعاد ۱۰میلی متر ۱۵ روز خونریزی دارم البته به دلیل استفاده از قرص اظطراری لطفا راهنمایی کنید خواستم ببینم وضعیتم خطر ناک
باسلام خانمیی ۴۶ ساله با رحمی به ابعاد ۹۱وضخامت اندومتر ۵میلی متر وتصویر میوم در بادی رحم به ابعاد ۱۰میلی متر ۱۵ روز خونریزی دارم البته به دلیل استفاده از قرص اظطراری لطفا راهنمایی کنید خواستم ببینم وضعیتم خطر ناک
- لکه بینی در دوره مصرف قرص دروسبلین
با سلام من به خاطر مراسم ازدواجم از روز اخر پریودم مصرف این قرص را شروع کردم الان بعد 10 روز لکه بینی دارم و خیلی نگران که برای روز مراسمم اتفاقی بیافته ممنون میشم راهنمایی فرمایید.
- پارگی فورشت
سلام من دخول از پشت داشتم ناخودآگاه به فورشت اسیب زدن نامزدم و برام دکتر بخیه زد گفتن۸۰ درصد آسیبی ندیده انگار بکارتم میخواستم بدونم بکارتم اسیب دیده؟؟
- مصرف قرص سیبل و توقف پریودی
سلام وقت بخیر، دکتر به من تجویز کردن که از اولین روز شروع پریودیم تا ۲۱ روز قرص سیبل رو مصرف کنم و بعدش باید پریود بشم. تا دوره قاعدگیم تنظیم بشه. من چند روزی است شروع کردم از اولین روزی که فهمیدم پریود شدم اما خون ریزی ندارم حتی لکه بینی هم ندارم و متوقف شده. طبیعیه؟ من مصرف را تا روز ۲۱ ام ادامه بدم، این اتفاقی که الان افتاده طبیعیه؟ متشکرم
- بیماری زنانه
سلام من ۲۸ سالمه ۴ سال پیش از نامزدم جدا شدم در طول دو ماه دوران نامزدی یک بار رابطه آنال داشتیم چندی پیش متوجه شدم ایشان رابطه های متعدد داشتن... درسته تا الان هیچ مشکلی نداشتم ولی استرس دارم که ممکنه hpvیا بیماری های جنسی داشته باشن و به من هم منتقل کنن... (تا الان هیچ مشکل یا علایم هیچ بیماری جنسی نداشتم حتی بابت یه مشکل دیگه هم پیش پزشک زنان رفتم چیزی نگفتن) میخواستم ببینم ۴ سال که گذشته چه بیماری هایی میتونن نهفته بمونن؟
- سلام کیست تخمدان
- سلام خسته نباشید من مجردم بعد مشکل جابجایایی مایع ازاد در لگن داارم و از اون موقع خیلی شکل جلو تغیر کردع متونه بخاطر اون باشع
- اقدام له بارداری با لتروزول
سلام دکتر بهم قرض لتروزل داده در روز تخمک گذاری نزدیکی داشتم و بعد دو هفته پریود شدم و خونریزی لخته لخته داشتم تا دو روز بعدش خونریزی کمتر شده در روز ۵ پریودی لتروزول مصرف کردم در روز ۶ خونریزیم قطع شده و ترشح زرد و لیز دارم
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید خانم دکتر اکوی غیرهموژن رحم یعنی چی؟وتغییرات آندومیوز خفیف در رحم مشاهده شد چیست؟
- بارداری مولار
با وجود اینکه زیر نظر پزشک باردار شدم بعد اینکه تیتر بتا صفر شد اقدام به بارداری کردم.سوالم اینه آیا منم بجه دار میشم؟
- خونریزی طولانی مدت
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر منتخمدان پلیکیست دارم.وقرص سپیترون میخوردم برا۲ماه قرص رو گذاشتم کنار ولی پریود نشدم باز برا۱۰روز قرص سپیترون خوردم و ترکش کردم بعد۵روز پریود شدم اما درحدلکه بینی دکترم گف ک از روز سوم باز قرص سپیتردن بخورم. منم شروع کردم ب خوردن ولی بعد از خوردن قرص سپیترون خونریزیم بیشترشد وتاالان ک روز۱۲پریودیم هس تموم نشده البته خونریزم زیاد نیس خیلی کم بیشتر تو رحمم هس هنوزم دارم قرص سپیترون میخورم چیکارکنم خونریزیم قطع بشه ممنون
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- پریودنامنظم
سلام دکترم خانمی ۳۳ساله هستم وبچه۱۷ماهه شیرمیدم هربارکه پریودمیشدم۳یا۴روزعقب مینداختم همسرم یکساله که فوت شدن الان این ماه تقریبا۸روزه که عقب انداختم وپاهام داغ میشن ونمیدونم چراپریودنمیشم کشورها ندارم که بگم تحملم ممنون میشم کمکم کنیداجرتون باخدا
- فولیکول
سلام خانم دکتر من امروز سونوگرافی رحم و تخمدان دادم برام نوشتن .. یک فولیکول اکوفری با قطر 17 میلیمتر در تخمدان چپ دیده میشود .. این به چه معنی هست؟؟
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید امپولhcg چقد بیرون یخچال خراب نمیشه؟؟؟وقتی خریدم ۲ ساعت طول کشید تا تزریق کنم به نظرتون خاصیتش رو از دست نداده؟؟؟؟


