Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص پروژسترون
با سلام،من تنبلي تخمدان دارم و دكترم برام قرص پروژسترون براي تنظيم تجويز كرده آيا باعث سرطان سينه ميشود؟؟در مصرف طولاني مدت؟
- دارو
سلام خانم دكتر عزيز من دچار رفلكس معده شدم كه خيلي اذيتم ميكنه دكتر متخصص به من داروي domperidone10 داده كه بايد قبل از هر وعده غذايي بخورم در ضمن ٦ ماه باردارم آيا مصرف اين دارو از نظر شما ايرادي نداره؟ با تشكر
- کانون کلسیفیهpunctate
باسلام خدمت خانم دکتر.توسونوگرافی مادرم نوشته تعدادی کانون های کلسیفیهpunctate درتخمدان راست رویت شد.این چیه خطرناکه؟؟چیکاربایدکرد؟لازمه بررسی بیشترانجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- مصرف قطره ویتاگنوس
- بکارت?
سلا میخاستم با اینه پردمو مشاهده کنم کمی کش دادم به سمت پایین ولی خون نیومد بعد از چند دقیه در اطراف کناره واژن ترشح خونی قهوه ای چسبیده بود دو روز پیش پریودم تموم شده ایا پردم آسیب دیدهیا خون پریوده
- عقب افتادن پریودی
سلام خانم دکتر من دوماه هست ک پریود نشدم، باردار هم نیستم ، ورزش میکنم و چاق نیستم ، تخمدان چپم تنبل هست دکتر بهم قرص دروسبلین داده روزی یکی بخورم الان این قرص رو زدم گوگل دیدم نوشته برای کاهش خونریزی و .... آیا به من قرص اشتباه دادن؟
- سلام من آمپول ضد بارداری سه ماه زدم الان لکه های سیاه زیاد دارم
الان زیاد خونریزی بعد آمپول مریضی زیادم چ قرصی بخورم
- واژن
سلام من وقتی لبه های داخلی واژنم (لابیا مینور) رو میکشم برآمدگی های ریز و زیر پوستی و سفید رنگ به تعداد زیاد میبینم البته وقتی خیلی این ناحیه رو می کشم دیده میشه و در حالت عادی اصلا معلوم نیست حتی بین لبه ی داخلی و لایه بیرونی واژن هم اینا دیده میشن میخواستم بدونم اینا چیه و آیا خطرناکه (البته من حضوری به دکتر مراجعه کردم و ایشون معاینه کردن و گفتن شاید زگیل باشه ولی من نمیدونم که خانوم دکتر اون برآمدگی ها رو دیدن و اونا رو گفتن یا چیز دیگری رو دیدن و این حرف رو زدن آخه اگه این برآمدگی ها واقعا زگیل باشه کاملا مشخصه دیگه آخه وقتی پوست اون ناحیه رو میکشی کاملا مشخص هستن )
- درد هنگام سکس
با سلام و خسته نباشيد چه راهكارهايى براى كاهش دردهاى واژينال در حين و بعد از سكس وجود دارد ؟ پماد خاصى توصيه ميكنيد ؟
- سزارین چهارم
- زنان
سلام خسته نباشید من سه روز لکه بینی داشتم وبعدش پریود شدم یه تکه لخته روز 4 اومد وبعدهم تکه های مثل گوشت ولخته لخته امروز روز دهم پریودی هست دل درد وکمرد درد داشتم ولی دو روزه بهترم به دکتر مراجعه کردم قرص مفنامیک اسید وفولیک اسید وترنسید وقرص ای وامپول ویتامین کا بهم دادند الان دارممصرف میکنم دیشب چند ساعتی سرگیجه شدیدی داشتم حتی چشم هام را که میبستم بدتر میشد الان هم دارمولی کمتر شدهویکم سردرد دارم شقیقهام درد میکنه علتش چیه تو راخدا راهنمایی کنید ممنون میشم
- پریود نامنظم
سلام من هرماه پریودم نسبت به ماه قبل یک هفته جلوتر میشه یعنی از روز اول پریودم تا روز اول پریود بعدی ۲۶ روزه . ماه رمضان من هفت روز اول پریود بودم الانم هفته اخر دوباره شدم ایا این طبیعیه یا خیر .
- کیست
سلام به مدت دو ماه متفورمین ویک بارنزدیکی لک ازچهاردهمین روزبه مدت ده روز دوفاستون استفاده میکنم اما پریود نشدم با وجود کیست ممنون میشم کمکم کنید؟
- سونوگرافی سینه
سلام خانوم دکترعزیزخسته نباشید۷ماه پیش سونوسینه دادم جوابشوبراتون فرستادم نوشته بودچندتاکیست داخل سینه راست وچپم هست که شمافرمودین خطرناک نیست الان مجددسونوموتکرارکردم بازم همون کیست هاهستن باهمون وضعیت یعنی بدترنشدن فقط یه موردنوشته یک ندول هیپواکوباحاشیه منظم۵/۲در۳/۶میلیمتردرساعت۱۱پستان راست دیده میشوداین چیه خانوم دکترخطرناکه؟خیلی نگرانم
- کیست با دیامتر ۴۴ بدون solid وبا یک septation ضخیم در تخمدان چپ چیست
کیست با دیامتر ۴۴ بدون solidوبایک septationضخیم در تخمدان چپ آیا خطرناکه
- کیست اکوفری
سلام من 27 سالمه امروز رفتم سونو کیست اکوفری با جدار نازک به ابعاد 65*87در میدلاین لگن ومتمایل به ادنکس راست مشاهده شد خیلی نگرانم کیست خطرناکه؟؟ روز سوم پریود این سونو رو انجام دادم میشه راهنمایی کنید
- سلام خسته نباشید من رفتم دکتر گفته سونوگرافی دادم گفته جای سزارینم نازک شده بجز عمل با دارو حل نمیشه
جای سزارینم نازک شده دکتر با دارو حل نمیشه نازک شدن بخیه
- رنگ ابرو
سلام پسرم ۲۵ روزشه میتونم ابروهامو رنگ کنم؟ چون شیرمادر میخوره تاثیر بدنداره؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ایا عفونت در بارداری تاثیر دارد؟ و مشکل ایجاد میکنه
- تعداد قرص سیپروترون
سلام، من برای کیست تخمدان سیپروتروند کامپاند میخورم. امشب اشتباهی ۲ تا قرص خوردم بجای یکدونه، چکار باید بکنم؟ قبلا هم این اشتباه رو کرده بودم حالم خیلی بد شده بود و سر درد شدیدی گرفته بودم. لطفا بهم بگید چکار کنم.


