Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- Play Chicken Road at a reliable online platform securely – Our guide.
Searching for a quirky adventure? Look no further, Chicken Road is a must-play.Built by a trusted developer, Chicken Road offers a hilarious theme with bonuses.What’s Chicken Road Like? Picture a cartoonish adventure, where eggs are on the line. This is the soul of Chicken Road.The look are dynamic, with cartoonish effects. The vibe brings Uzbek "ovoz" (rhythm).Chicken Road Highlights On the feature front, Chicken Road is a winner. It includes:Free plays Random multipliers Flexible reels Surprise ScattersDuring gameplay offers a chance special animations.Where to Play Chicken Road? Curious Chicken Road? No problem: trusted sites include Chicken Road.Such as: Melbet perfect for Chicken Road tested by our team.Chicken Road Review - Our Take We’ve tried Chicken Road and it’s worth a spin.Highlights: Big multipliers Quirky vibeHeads-Up: Not for serious gamersFor a fresh experience, Chicken Road is a total "yaxshi" (awesome) game!.
- بهترین ژل برای خشکی واژن که عوارض کمی هم داشته باشه چیست؟
من چند ساله که رحم وتخمدان را در آوردم و مشکل خاصی ندارم به خاطر خشکی واژن هنگام رابطه می خواستم بپرسم چه ژل مرطوب کننده ای مناسب هیت که عوارض کمی داشته باشه؟
- درمورد قرص گن آپ و پریودی
سلام من پریودم منظم بود بعد مصرف قرص گیف اپ الان ۵ روز زودتر پریود شدم و الان توی پریودی هم گین اپ رو قطع نکردم! باید چکار کنم؟ قرص رو قطع کنم؟ و ایا بعد از قطع قرص پریودم مثل قبل منظم میشه؟
- فتق
من هنوز بچه دار نشدم..و قبلا عمل فتق داشتم..عمل فتقمم کوچیک نبوده..متوسط بوده..بخام بچه به دنیا بیارم..طبیعی به دنیاد نیاد یا سزارین؟اصلا فتقی که دارم به زایمان ربط داره؟
- بارداری
با سلام، من همیشه پریود منظمی دارم و دوره من ۲۶ روزه است٫ در تاریخ ۴ دسامبر پریود شدم و روز ۹ دسامبر تمام شد و فردای اون روز رابطه محافظت نشده با همسرم داشتم اما بعد از تقریبا ۲ ساعت یک عدد قرص اورژانسی مصرف کردم.۱۵ دسامبر لکه بینی به رنگ قهوه ایی و گاهی روشن تر روعیت شد که چهار روز دوام داشت. بعد از اتمام لکه بینی احساس سفتی و دردناکی سینه بهم ایجاد شد و تا بیشتر از یک هفته دوام داشت، زیر شکمم سفت شده و گاهی وجود یک جسم تقریبا ۵ سانتی زیر شکمم دارم ٫سردرد بی حالی و ضعف و بی اشتهایی همراه احساس تشنگی دارم .منتظر شروع مجدد پریود در روز۲۹دسامبر بودم اما الان یک هفته گذشته و پریود نشدم٫ بی بی چک منفی بود، آیا با داشتن این علاعم امکان بارداری وجود دارد؟
- دکا پپتیل
سلام من قصد بارداری دارم قرص لتروزل خوردم دیروز ۱۱ پریودم بود رفتم سونو ۱۰ تا فولیکول داشتم امروز ۱۲ هس دکتر گفته امپول دکا پپتیل بزنم برای چی دکاپپتیل نوشته برام ؟
- قرص ضد بارداری
سلام من برای اولین بار دیروز قرص دروسبلا خوردم ولی پریود نیستم..داخل بروشور قرص نوشته از روز اول پریود شروع به مصرف کنید...ولی من از دیروز ک پریود نبودم شروع کردم ...میخواستم بدونم چیکار کنم الان؟مصرف قرص همینجوری ادامه بدم؟مشکلی پیش نمیاد؟یعنی اگه الان رابطه مخافظت نشده داشته باشم از بارداری ایمن هستم؟لطفا جوابمو بدین خیلی استرس دارم
- پریودی
سلام خانم دکتر دختری ۲۰ ساله هستم هر ماه پریود می شم فقط فاصله ی بین پریو هام ثابت نیست هر ماه دو الی سه روز و بعضا ۴ روز عقب یا جلو می فته مثلا سیکلم بعضی اوقات ۲۷ روزه هستش بعضی اوقات ۲۸ روزه یا ۳۰ روزه آیا طبیعی هست این سیکل و پریود هایم طبیعی هستش آیا تخمک گزاری انجام میشه ؟ خیلی نگرانم ممنون
- ناباروری مردان
سلام خسته نباشیدایا خوردن معجون خرنوب برای کسی که تحرک پایین اسپرم و مورفولوژی صفر دارن خطر داره؟ لطفاً راهنمایی کنید
- خونریزی از مقعد در زمان پریودی
سلام من دختری ۲۱ ساله هستم .الان برای بار دوم دیدم که در روز دوم پریودی از مقعد چند قطره خون آمد.میخواستم ببینم چه دلایلی میتونه داشته باشه ممنون
- رحم کمانی
سلام،من رحمم ارکوئیت ۶ میلیمتری هستش ایا در بارداری مشکل ایجاد میشه؟
- من هفته ۹ بارداری هستم و سه هفته است درگیر سرماخوردگی و سینوزیت هستم دکتر متخصص عفونی قرص فارینات ۵۰۰ و کلرفنیرامین تجویز کرد و گفت برای بارداری مشکل نداره.آیا برای جنین بی ضرر هست؟
- ضربه به رحم و زیر شکم
ضربه شدیدی به رحم همسرم وارد شده. آیا خطر جدی دارد ؟؟؟ برای کاهش درد چه باید کرد ؟؟؟
- پریود
سلام من خانمی ۲۰ سال هستم که در هنگام پریود شدن روز اول دردشدید مقعدی دارم که نمی تنونم بشینم و الان هم پنچ ماه هست که قصد باردای دارم ولی بارداری صورت نگرقته
- سوال مهم
سلام پریود شدم درد دارم شکم درد و کمر درد چیکا کنم تورو خدا بگید
- عقب افتادن پریود
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر.دخترم وارد بیست و یکسال شده و مجرد هستش.دو هفته پریودش عقب افتاده ولی چند روزی میشه کمر درد و دل درد داره .و عصبی شده شدید. لطف میکنید راهنماییم کنید...سپاسگذارم ازتون بزرگوار
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان در هر دو تخمدان دارم سه ساله جدا شدم دکتر بهم قرص مدروفم داد گفت چهار دوره باید بخورم یک دوره را خوردم بعد سیکل ماهانه ماه دوم دو روز بعدش به مدت یک هفته لکه بینی داشتم مجدد رفتم بهم گفتند احتمالا عوارض قرص باشه لازم به ذکر است که بنده رابطه جنسی هم داشتم که این ماه بخورم اگه بهم نساخت قرص دیگه بهم میدن و بعد یک هفته از خوب شدنم از لکه بینی مجدد خونریزی دارم مثل درد عادت آیا باید از ماه دوم این قرص مدروفم را مصرف کنم یا نه و آیا خونریزی امکان اینکه کیست ها دارن دفع میشن نمیشه؟ و آیا داشتن رابطه ضرری برام داره یا نه ممنون میشم پاسخ بدید خیلی نگرانم
- سوال از دکتر زنان
سلام من دوماه پیش بچه سقط کردم امروز نزدیکی داشتم متاستفانه کاندوم پاره شد دوساعت بد از نزدیکی قرص تنسی خوردم ولی اضهال گرفتم بد 3ساعت دیگه دوتا دیگه خوردم دواره باید قرص بخورم یا نه ممنونم
- سزاریان
سلام من سال نود و هشت سزاریان کردم الان چند هفته هست جای بخیه هام درد میکنه مخصوصا وقت نشستن علتش چیه ؟؟؟و اینکه گاهی آروم هست گاهی درد دارم انگار زیر شکمم داره کش میاد
- آیا آژنزی مولرین جز گروه سندرم راکی تانسکی هست؟
سلام خانم دکتر عزیز. ببخشید خانم دکتر عزیز به من گفتن که جز آژنزی مولرین هستم .خواستم بپرسم آژنزی مولرین جز گروه سندرم راکی تانسکی هستش درسته ؟


