Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تشخیص اولین روز پریودی
باسلام دکتر برای من آزمایش هورمونی نوشته من شب ساعت10پریودشدم 21پریود شدم الان میخواستم بدونم تاریخ سوم قاعدگی میشه 23یا24
- سرکلاژشکمی
یعنی خدایی نکرده سرکلاژشکمی هم جواب نده باید چیکارکنیم؟؟
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
COMPAtible with Disorderedporiliferativeendometriom Focal polypoid features,compatible with Endometrialpolyp
- نازایی
ایا کسی که اسیب نخاعی دیده می تواند باای یوای یا ای وی اف بچه دارشود؟هزینه هرکدام چقدر می شود؟
- غربالگری سه ماهه اول
با سلام در غربالگری سه ماهه اول اگه جواب سونو گرافی خوب و جواب آزمایش خون بینابین و حدوسط باشد ایا جنین دارای ناهنجاریست و باید سقط کرد و یا باید برای غربالگری سه ماهه دوم منتظر ماند؟
- زعفران
زعفران پاک کردن در بارداری ضرر داره
- کیست به قطر ۴۳*۴۴ میلیمتر با حدود مشخص مولتی لاکونار با سپتاهای متعدد نازک داخلی قطر کمتر از ۳ میلیمتر
- وزن گیری جنین
سلام دکتر من وارد ۳۷هفته شدم یعنی ۳۶هفته ودوروزمه...میشه بگین چه موادغذایی واسه وزن گیری جنین خوبه که بخورم؟؟؟
- چی جوری استفاده کنم دالاواگ
پماد دالاواگ
- سقط جنین
سلام من هفته ۱۵بارداری هستم قصد سقط دارم با قرص سایتوتک حدود ۲سال و ۳ماه پیش عمل رحم انجام دادم مشکلی پیش نمیاد؟
- توده زیر خط بخیه
سلام من توده در محل خط بخیه دارم و خیلی درد داره و اذیت میکنه امکان داره جواب بدین دارویی هست که آب کنه با لاید حتما عمل جراحی به متکرم
- پریود
سلام دخترم یازده سال سن دارد الان سه بار هست که پریود میشه که هربار تنها 12روز فاصله بین پریودیش هست دوره پریودیش هم 7روزه آیا جای نگرانی داره و اینکه چرا اینقدر زود زود پریود میشه
- بیماری زنان
سلام خانم دکتر من حین رابطه ک خم میشم درد در کنار زیر شکمم احساس میکنم و درد اوره شدید و حس میکنم ژ چیزی داره تکون میخوره اونجا
- بارداری
سلام خانم دکتر.خسته نباشید..من چهار روز بعد طلاقم ازدواج کردم. و الآن رفتم آزمایش دادم معلوم شد باردارم.. حالا وقتی تاریخ های رابطه خودم را به یاد میارم شک کردم که بچه از شوهر اولم هست یا دوم. از طرفی نمیتونم اعلام کنم تو بحث آبرو در میان هست. من میتونم برم سونوگرافی و از روی نتیجه سونوگرافی که مثلاً بگه چندوقته باردارم متوجه بشم که بچه میتونه مال کی باشه؟
- کیس و اختلال قاعدگی
ببخشید خانم دکتر ،من همان زن ۳۶ ساله هستم. یه چیز یادم رفت بگم .قبل از پریود دست و پام بی قراری میکنه . این بار که پریود شدم در طول پریودیم ، بی قراری دست و پام ادامه دار شده، آیا دچار کم خونی شدم یا دلیل دیگری دارد؟
- تخمدان پلی کیستیک
سلام، من تخمدان پلی کیستیک داشتم دو ماه قرص متفورمین و پروژسترون خوردم بعد از تموم شدن قرصام سر موعد پریود نشدم 5روز بعدش ترشحات غلیظ قهوه ای دیدم الان دو روزه اینطوریم و از روز تخمک گذاریم درد شدید سینه دارم احتمال داره باردار باشم؟ باتشکر
- قرص کابرگولین
سلام وقتتون بخیر.به دلیل پرولاکتین بالا(۶۲) کابرگولین تجویز کرد نصف قرص وسط هفته و نصف دیگه جمعه ها مصرف میکنم.پریودم قبل از مصرف مرتب بود اما ازوقتی قرص رو شروع کردم اولین قاعدگیم تقریبا ۱۰روزه که عقب افتاده.خواستم بدونم تاخیر پریودم به دلیل مصرف کابرگولین هست؟ هفته ی اول استفاده هم کمی حالت تهوع و سردرد خاصی داشتم.
- پریود نشدن.
سلام من بخاطر تنبلی تخمدانم قرص سیبل استفاده میکنم و ماه قبل رفتم دکتر سونو انجام داد همه چیز خب بود این ماه عقب انداختم کلی درد پا کمر دارم انگار میخام پریود بشم ولی به جاش مایه سفید رنگی میاد علت چیه
- ای وی اف
سلام من ۳۸ سالمه وذخیره تخمدانم هشت دهم هست وپریودیم منظمه.برای ای وی اف دارو مصرف کردم ولی فقط یه فولیکول خوب داشتم که عمل تخمک گیری انجام شدولی چون تخمک تقسیم نداشت انتقال انجام نشدودکتربرای سه ماه داروی تقویتی دادولی گفت یه دوره دیگه ای وی اف کن.ایا بااین وضعیتم میتونم با ای وی اف یامیکرو بارداربشم.چرا دکتربهم گفت یباردیگه فقط ای وی اف کن
- لکه بینی
آیا لکه بینی بعداز تخمک گذاری تا۲روز قبل از موعد پریود نشانه ی بارداری است ..لکه بینی بسیار کم


