Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ببخشید داخل سونوی من نوشته یک ساک حاملگی مشاهده گردید و یک کانون نامنظم اکولوسنت در فوندال راست کاویته رحمی مشاهده گردید کهحاوی مایع هست ینی چی
ببخشید داخل سونوی من نوشته یک ساک حاملگی مشاهده گردید و یک کانون نامنظم اکولوسنت در فوندال راست کاویته رحمی مشاهده گردید کهحاوی مایع هست ینی چی
- دفع بقایای سقط
سلام وقت بخیر من یک ماه پیش سقط داشتم و الان سونوگرافیم بقایا به ابعاد۱۷*۲۴*۱۴ و حجم 3cc رو نشون میده.باید چیکار کنم؟
- جنین فریز
با سلام و خسته نباشید من ۵ عدد فریز جنین دارم که نوشته شده در کارتم با کیفیت مناسب یعنی چه یعنی گرید چیه؟
- پاپ اسمیر
سلام بنده بواسیر دارم قبلا موقع دفع خونریزی جزئی داشتم و موقع رابطه جنسی از پشت خونریزی جزئی داشتم،از کجا بفهمم که زائده مشکل داری نیست؟و ارتباطی با hpvنداره؟ زائده هیچ دردی ندارد، سوال بعدی اینکه پاپ اسمیر ویروس hpv رو هم تشخیص میده؟ من تیرماه ۱۴۰۱ پاپ اسمیر انجام دادم، الان ۲۰ هفته باردارم بعد زایمان کی میتونم پاپ اسمیر انجام بدم و از سلامت رحمم مطمئن بشم؟ علایمی که داشتم قبل بارداری تاخیر در پریود بود و پریود نامنظم، ترشحات واژینال سفید داشتم، روزهای خونریزی پریودهام کم بودن، قبلا هم دو تا سقط داشتم هیچ علامتی واضحی ندارم فقط اون بواسیر دارم ، ولی درخصوص hpvنگران شدم چون چند سالی میشه پاپ اسمیر ندادم آخرین بار تیرماه ۱۴۰۱ بود،الانم باردارم و ترشحات آبکی سفید دارم.به نظرتون علایمی که از ابتدای سوال تا انتهای سوال عرض کردم طبیعی هستن؟
- سلام من نزدیک دوماهه آمپول جلوگیری زدم الان ۲۰روزه خونریزی دارم دکتررفتم یه بسته قرص کونژوگه بهم داده ک ۶تامصرف کردم لکه م چیه قطع نمیشه ممنونم
- عفونت قارچی مداوم
من چند ساله مرتب عفونت قارچی دارم داروهم استفاده میکنم خوب نمیشم الان شدت عفونت خیلی زیاد شده پنیرکای بسیارزیادی هستش و به شذت بدبو ممنون میشم راهنمایی کنید واقعا خسته شدم
- پولیپ رحمی
سلام خسته نباشید،دختر ۲۰ ساله مجردی هستم که پولیپ رحمی دارم و بخاطره پریود های نامنظم دکتر برام سونوگرافی نوشت و تشخیص داد پولیپ دارم،میخواستم بدونم بجز خوردن قرص های ضد بارداری و عمل چه راه حلی وجود داره؟!
- ضد بارداری
سلام مجردم و حدودا ۱۶ سالمه. میخوام بدونم آیا میتونم برای مشاوره درباره روش های پیشگیری از بارداری، مثل نصب iud مراجعه کنم . . ؟
- سلام وقتتون بخیر من دو ماهی سفر به آمریکا اومدم ماه اول پریودم قطع نمید تا ۳ هفته دکتر به من قرص استرادیول ۵/. تجویز کردن برای ۱۵ شب من پریودهای منظم ۲۶ روز داشتم الان ۱۰ روز گذشته و پریود نشدم حامله هم نیستم باید چه کنم ؟ ممنون از راهنماییتون
- hpv
سلام وقت بخیر برای Hpv خانم دکتر درمان صد درصد انجام میدن؟؟؟
- معاینه مقعد
خانم دکتر من توی مقعد ام حس درد میکنم بعضی اوقات سوزش شدیدی دارم برم دکترزنان و این علائم رو بگم معاینه مقعد انجام میشه؟ اگه بله چجوری انجام میده؟
- عفونت
سلام من هر روز ترشح سفید دارم هرز گاهی هم شیری یا به رنگ زرد هست لازمه برم دکتر یا نه چیکار کنم؟؟؟
- سکس
سلام خانم دکتر من در دوران عقد هستم شوهرم کشتی رانی جوری که ۵ ماه نیستش و یک ماه هستش چگونه میتونم جلوگیری کنم با قرص ال دی؟میخام روش مطمئنی برای جلوگیری داشته باشم پیشنهاد شما چیه و چگونه باید ال دی مصرف کنم
- سلام اکوژن در ران پا چه عوارضی دارد آیا خطری ندارد؟ با تشکر از شما
- پزشکی
سلام . من 31 سالمه . رفتم سونوگرافی از واژینال گرفتم . همه چی ظاهرا خوب بود. اما دو موردش نوشته در ناحیه سرویکس دو کانال اندروسرویکال مجزا رویت میشوند که جهت بررسی انومالی های رحمی سونوگرافی سه بعدی یا ام آر آی از لگن توصیه میشود.... و نوشته بود مایع آزاد مختصر در حفره لگن مشاهده شد ... الان نمیدونم اینا چیه . توروخدا جواب بدید. من میخوام باردار بشم .. سه ماهه ازدواج کردم جلوگیری هم نکردم اما باردار نشدم
- تیرگی ناحیه تناسلی
من ناحیه تناسلی و کشاله رانم خیلی تیرس ایا راه درمان داره
- سونوی واژینال
ایا با سونوی واژینال شلی رحم مشخص میشه؟
- نحوه مصرف سیپروترون برای جلوگیری از پریود
سلام .سیپروترون کامپوند رو برای آندومتریوز تجویز کردن که می خوام ببینم می شه به جای روز پنجم ،بیام از روز هشتم شروع کنم تا دیر تر پریود شم آخه می خوام برم کربلا ...این کارو کنم ضرری نداره؟؟
- خودارضایی
سلام من یه دختر 15سالم یه مدتی دچار خودارضايي شده بودم که چند بار هم بیشتر نبوده و الانم ترک کردم ممکنه دردم پاره شده باشه؟ چون سوراخ ادرارم خیلی بزرگه
- زگیل تناسلی
سلام لطفا آدرس و شماره تماس مطب رو بفرمایید


