Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کبد
سلام ۴ضایعه کوچک درپارانشیم کبدم دیده شده منظورشون ازاین ضایعه چیست خطری هم داره
- سلام من الان 1سال کیست دارم کوچک بودالان 5ماه سینه ام درد میکنه خارش داره میتونم ببین چطورم هست
- عمومی
سلام وقتتون بخیر
دختر 19 ساله هستم که با مشکل عدم تقارن سینه مواجه ام سینه سمت چپ بزرگتر از راسته این ناگهانی نبوده و حدود سه ساله سمت چپ مرتبا رشد کرده ولی راست نه کاملا از ظاهر مشخصه خواستم بپرسم درمانش ممکنه و چطور هست هزینه و …
و من چقدر زمان نیاز دارم تا کاملا درمان بشم
خواهش میکنم کمکم کنید فقط راهنمایی کنید که چیکار باید کنم میترسم دیر بشه
پیشاپیش از وقتی که میذارید تشکر میکنم. - پولیپ رحم
وقت بخیر ، خانم دکتر سه هفته پیش پولیپ دوسانتی داشتم و جراحی کردم ، سوالم اینه آیا باید جراحی میشد یا با لیزر برداشته میشد و اینکه الآن پریود شدم نسبت به سابق خونریزی کم شده جواب پاتولوژی هم زده endometrial hyperplasia without nuclear ایا مشکوک هست یا چکنم
- عمومی
سلام خسته نباشید من دختری 20ساله هستم حدودا 2سال پیش کیست داشتم که دارو مصرف کردم خوب شد.بعد این واسه عقب انداختن تاریخ عادت ماهانم که حدودا حول و حوش 1هفته بود ب خانم دکتر مراجعه کردم ک گفتنند کیست داری و هم اینکه مشکلی نیس تا الانم خوب بود و منظم اتفاق میافتاد تا اینکه 28ابان عادت ماهانه شدم اما تا امروزی ک دارم ازتون سوال میپرسم عقب افتاده اما زیر شکمم درد میگیره بعضی اوقات عین درد عادت میمونه.الن باید چیکار کنم؟لطفا راهنماییم کنید....ممنون
- آمپول سینال اف
سلام خسته نباشید من روز۷ پریودی همیشه پاک میشدم ایندفعه گفتین روز ۸تا ده امپول بزن سینال آف امروز هنوز روز هفت هستم پاک نشدم اگ فردا هم پاک نباشم چطوری آمپول استفاده کنم حتما باید استفاده کنم چون روز۱۱هم سونو دارم
- طول سرویکس در سونو واژینال
سلام طول سرویکس ینده در هفته ۲۱ با سونو واژینال ۳۳ است ..خوبه یا ن
- تعیین جنسیت
سلام.براى تعيين جنسين فقط رژيم ميدين يا دارو هم هست؟
- یدوفولیک
سلام من دوتازایمان زودرس داشتم توی بارداری متوجه برجستگی تيروئيدشدم قبل وحین بارداری یدوفولیک مصرف میکردم، هفته16سقط کردم رفتم دکترغدد گفت گره تیروعید نمونه برداری کردن گفتن خوش خيم، پرکاری وکم کاری تیروعیدندارم الان قصد بارداری دارم دکتر زنان یدوفولیک تجویز کرده به دکترغدد دسترسی ندارم بنظرتون یدوفولیک باعث بدترشدن گره تیروعید ميشه؟من یدوفولیک مصرف کنم یا اسید فولیک، باتشکر
- پریود
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم علت اینکه بعد از 16 روز از قطع دوفاستون پریود نشدم چیه؟ باید چیکار کنم که پریود بشم؟ همیشه نهایتا دوهفته بعد از قطع دوفاستون پریود میشدم آزمایش حاملگی هم منفی است
- کیست پستان
سلام من سونو گرافی انجام دادم و نوشته که کیست پراکنده به دیامتر حداکثر 10mm در پستان مشاهده شد که بعضی از انها حاوی سپتای اکوژن ظریف داخلی است . ایا سپتای اکوژن خطرناکه با نه؟ درمانی دارد؟
- تیروئید
سلام و خسته نباشید خانم دکتر عزیز من باردار هستم و در ازمایشم تیروئیدم0/48 هستش و قبلا هم سابقه تیروئید نداشتم.ایا برای جنین و در بارداری خطر ناک هست این عدد؟
- مایع با حداکثر قطر قدامی_خلفی ۱.۵ mm
سلام رفتم سنو روز دوازه اینو نوشته خطرناکه؟ مایع با حداکثر قطر قدامی خلفی ۱.۵ mm در داخل کانال سرویکال مشاهد شد وچه فرقی با مایع آزاد کلدوساک خلفی میکنه
- زنان
سلام من برای تعیین جنسیت پسر دو ماه رژیم گرفتم این ماه دکتر گفتند اقدام داشته باشید وبه خاطر نازک بودن رحم به من قرص استرادیول والرات دادند روزی سه عدد ولی نمی دونم از شب چندم شروع کنم لطفا راهنمایی مکنید🙏
- سقت جنین
من ۲۶سالمه.یک بچه ۶سالم دارم .و۴هفته که حاملم و این بچه نمیخوام چیکار باید کنم.سقت بشه
- پریود
آیا اگه پریود بشیم از رابطه های قبل پریود امکان نداره باردار شده باشیم
- بیماری زنان
سلام من پارسال فیبروم عمل کردم ووباید از شانزدهیم روز قاعدگی قرص مدروفم ۵ مصرف کنم اما این ماه فراموش کردم وروز هفدهم پریود شدم وهمون روز قرص خوردم وحالا هم مصرف می کنم می خواستم بدونم مصرف قرص راقطع کنم یا نه خونریزی پریودیم هم زیاده ممنون از راهنماییتون
- طولانی شدن پریود
با سلام و خسته نباشید
من ماه پیش پریودم تماما بصورت لکه بینی بود. روز10ام لکه بینی به دکتر مراجعه کردم که سونونوشت و نتیجه سونو کیست نابوتین بود و البته دکتر گفتن که تنبلی تخمدان هم دارم. برای درمان قرص پروژسترون تجویز کردن ک از همون شب تا 20 شب دوتابخورم تا پریود بشم و از بعد پریود شدن هم از روز 16 ام دوره تا 10 شب بازم شبی 2 تا بخورم. برای قطع لکه بینی هم مفنامیک اسید 8ساعته تجویز کردن
من هم پروژسترون ک مصرف کردم هنوز 20 شب نگذشته که پریود شدم و امروز دهمین روزیست ک پریودم و هنوزم لخته است. از روز هشتم هم برای اینکه کم بشه خونریزی مفنامیک خوردم ک فایده نداشته. ضمنا وزنم هم بالاست و از شروع درمان پروژسترون دارم رژیم میگیرم
توروخدا راهی برای قطع پریودی بگین ک برای نمازام مجبور به اعمال استحاضه نشم دیگه
با تشکر از شما - نازایی
سلام من دوساله نازایی دارم قبلش یک دخترش ساله دارم الان هم زخم رحم هم عفونت وکیست دارم گفتن بایدلاپراسکوپی انجام بدی منم بخاطره هزینه اش نتوانستم برم پریودم همفقط باامپول وقرصه ممکنه شماداروتوی دارین تجویزکنین
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر. من برای سونوگرافی هفته ۱۹ دکتر سونو واژینال شدم و طول سرویکسم ۲۸ بود. نیازی هست که سرکلاژ انجام بدم؟


