Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هیستروسکوپی
با سلام خدمت شما خانم دکتر شرف الدین.خانم دکتر من قبلا مشکلم رو که در مورد لکه بینی بود با شما مطرح کردم و شما لطف کردید و پاسخ دادید.از پاسخگوییتون ممنون.خواهشی داشتم از شما .من کیش زندگی میکنم و برای 29انشاالله قراره بیام شمال و زمان محدودی اونجا هستم .می خواستم برای درمان برسم خدمتتان ولی اولین وقتی که بهم دادن 14دی بود .من اوایل دی پریدم تموم میشه از طرفی چون گفته بودید احتمالا هیستروکوپی نیاز داری ، و من می خواستم فقط زیر نظر یه پزشک کارم انجام بدم با این 14عملا کاری نمیتونم بکنم برای درمان .نمیدونم چطور میتونم وقت زودتر رو بگیرم البته گفتن اوایل دی دوباره زنگ بزن ولی باز چند روز فرقی به حال من نداره .لطفا کمکم کنید و من رو بخاطر طرح درخواستم در اینجا ببخشید .سیده معصومه حسینی
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
سلام خانوم دکتر. تفسیر این پاتولوژی چی هست؟ تحت عمل هیستروسکوپی قرار گرفتم برای برداشتن پولیپ رحم . اینم جواب پاتولوژی هست: میخواستم نتیجه پاتولوژی رو بدونم disordered proliferative endometrium superimposed with secretory changes. fragments of endometrial polyp
- آیاکلسیفیکاسیون رحم ۴مم باافزایش اندومتر۷م م نشانه سرطان؟
سلام ،۶۵سال سن دارم ده ساله یائسه شدم نزدیک ۲ماه درد شدید کمر شکم دارم الایک هفته است خوریزی دارم رفتم سونو واژینال نوشته؛افزایش ضخامت فوکال در اندومتر ناحیه ی فوندوس به میزان حداکثر ۷م م ،حاوی یک فوکوس کلسیفیکاسیون coarse به سایز ۴م م دیده می شود ،پدیکل واسکولار واضح در این ناحیه دیده نمی شود.(هایپر پلازی فوکال اندومتر؟)آیا این با علائمی دارم نشانه ی سرطانه؟
- سلام چه کار کنم خونریزیم قطع بشه؟
سلام ۴۴ سالمه پریودی طواانی مدت با خونریزی خیلی زیاد داشتم تشخیص دادن باید هیتروسکوپی بشم بعد از عمل پریود یک هفته ای با خونریزی خیای کم داشتم الان بعد پنج روز دوباره خونریزی افتادم خیلی ناداحتم نمیدونم علنش چیه ک دوباره ب خونریری افتادم لطفا راهنماییم کنید
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
سلام. من 40 ساله هستم و بدنبال گزارش پولیپ رحمی، پزشک معالجم هیستروسکوپی انجام دادند. که گزارش اتاق عمل و جواب پاتولوژی رو در پایین میفرستم. سوالم این هست که با توجه به گزارش هایپرپلازی اندومتر در گزارش اتاق عمل و نمونه برداری از آن، چرا در جواب پاتولوژی هیچ اشاره ای به این موضوع نشده؟ الان من هایپرپلازی اندومتر دارم یا نه؟ گزارش عمل جراحی Pre-op Diagnosis: increase ET R/O polyp
Post-op Diagnosis: As result of pathology + R/O polyp
Kind of operation: Hysteroscopy polypectomy
Procedure: After P&D, under GA, in Lithotomy position, Pelvic exam was done.
Cervix: ok.
Uterus: Normal
Adnexa: free
At first endocervical curettage was done and sent for path.
Then hysteroscopy was done. Endocervical canal normal. Endometrial cavity with hyperplasia that endometrial curettage was done and sent for pathology.
Both ostium were seen. \"Pathology Report\"
:Diagnosis 1: Endocervix, curettage: -Chronic cervicitis : II: Endometrium, curettage Fragmented endometrial polyp-
Non polypoid endometrium : Secretory phase 19-20th day of 28 days cycle. - چرا بعضی مواقع هنگام استفاده از اپلیکاتور خون می آید؟
من رحمم را در آوردم وبه علت خشکی واژن از کرم مرطوب کننده واژن استفاده می کنم وقتی از اپلیکاتور استفاده می کنم کمی خون می اید دلیل ان چیست؟
- امپول دفرلین
سلام دكتر امپول دفرلين تجويز كرد كه البته داروخانه ميكرورلين داد ، دو تا به فاصله ٢٨ روز .. سه ماه توقف پريود داشتم.. بكبار پريود شدم بدون درد و عادى... اين ماه با خونريزى بسيار شديد پريود شدم... دكترم گفته هر وقت اينجورى شد آمپول رو بازم ادامه بدم...فقط گفته عوارضش در سالهاى بعد پوكى استخوان هست.... نظر شما چيه؟؟؟٤٨ سالمه ، يك زايمان ٢٤ سال پيش و سقط جنين حدودأ ١٥-١٦سال پيش
- پولیپ آندومتر
سلام خانم دکتر ۲۷سالمه و یه پولیپ 3*8میلی دارم. تا حالا اقدام به بارداری نکردم میخواستم بدونم برای بارداری حتما باید پولیپ برداشته بشه؟؟ ممنونم
- هایپرپلازی رحم پیچیده بدون آتیپی
باسلام ،من قبل از عمل پولیپ رحم و زخم دهانه رحمم، سونو واژینال دادم که ضخامت آندومتر(بدون احتساب پولیپ)4mm بود ، میوم هم دارم که دکتر گفت نیاز به برداشتن نیست، بعدها عمل جواب پاتولوژیم اومده هایپرپلازی پیچیده بدون آتیپی، این خطرناکه؟ این یعنی پیش سرطانی؟
- هیپرپلازی اندومتر
سلام وقت بخیر، ۲۸ سالم یک ماه پیش رفتم برای سونوی ۱۲ قاعدگیم فهمیدم پولیپ دارم و عمل هیستروسکپی انجام دادم بیوپسی که دکتر توی مطب گرفت جوابش اندومتر پرولیفترایو با هیپرپلازی کیستیک آیا خطرناکه پیش سرطانیه؟ باعث نازایی میشه؟
- هیستروسالپینگوگرافی
با عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر عزیز لطفا میشه آدرس مکانی که هیستروسالپینگو گرافی رو با بی حسی یا بی هوشی انجام میدهند در رشت لطف فرمایید🙏
- IVF
سلام خسته نباشید من عمل پولیپ رحم داشتم۲روز بعد باید آمپول واریو پپتیل میزدم نصفشو اما به اشتباه کامل زدم باید انتقال جنین انجام میدادم بعد پریودم اما پریود نشدم میخواستم بدونم کی پریود میشم
- هایپلازی اندومتر
سلام من خونریزی طولانی داشتم رفتم دکتر گفتن ضخامت رحمم زیاده باید هیستروسکوپی بشی بعد هیسترو انجام دادن جواب پاتولوژی اومد نوشته بود هایپلازی بدون اتیپی و ساده اس بعد دکتر قرص جستیران داد سه ماه خوردم بعد سه ماه که قطع کردم دوباره خونریزی طولانی دارم که قطع نمیشه ده روزه یعنی خوب نشدم یا طبیعیه؟ بعد من بچه میخوام یعنی دیگه بچه دار نمیشم از طرفی سنمم بالا رفته میترسم وقتم بره۳۸ سالمه اندومتریوزم دارم یعنی خوب میشم بچه دار میشم چیکار باید کنم
- اندومتریوز
باسلام و احترام من ۴۹ساله مبتلا به اندومتریوز هستم گاهی نیمه شبها بدنم داغ میشود. تخمدان ها هم تا حدودی کیست داررشدند. به طور نامنظم، دوپامد خوردم. گاهی در سینه راست و مقعد احساس سنگینی خفیف دارم. پرید منظم و حدود ۱۵ روزه دارم با خونریزی متوسط. دو حاملگی طبیعی و زایمان سزارین داشتم. چند سوال ۱ آیا امپول دکاپتیل بزنم؟ ۲. ایا میتوانم لاپراسکوپی کنم ولی هیستروکتومی نکنم؟ چرا دکتر ها سعی نمیکنند فقط چسبندگیهارا حذف کنند؟ ۳. اگر بگذارم حامله شوم تا بدون مصرف دارو، پرید نشوم و اگر لازم شد سقط کنم یا ادامه دهم تا زایمان، خطری مرا تهدید میکند؟ بنظر شما، حاملگی میتواند راهکاری باشد برای توقف پرید تا یایسگی ام که ممکنست رخ دهد با سپاس از توجه شما
- Ismerd meg a Chicken Road a legjobb kaszinóban online az elemzésünkkel.
Kreatív stúdió által fejlesztett Chicken Road vicces témával és bónuszokkal egyesíti az élményt.A játék bemutatása Merülj el egy őrült univerzumban, ahol a tyúkok átkelnek az úton. Ez a Chicken Road varázsa.A grafika élénk, rajzfilmszerű stílussal. A zene könnyed és szórakoztató.Chicken Road extrái A játékmenet szempontjából a Chicken Road kellemesen meglep. Megtalálható benne:Szabad pörgetések Nyereményfokozók Egyedi szerkezet Vicces WildokMinden pörgetésnél aktiválhatsz különleges animációkat.Chicken Road kaszinók - Hol játszhatsz? A Chicken Road helyszínei a Chicken Road játékot? Egyszerű: számos online kaszinó felvették a Chicken Roadot a kínálatukba.Például: Energy Casino ellenőrzött platformokon a Chicken Roadhoz tökéletes.Chicken Road vélemény - Mit gondolunk? A Chicken Road tesztje után remek felfedezés.Erősségek Minőségi animációk Bónuszok sokaságaFigyelmeztetések: Változó RTP kaszinónkéntA szórakozás szerelmeseinek a Chicken Road meglepő élmény.
- پریودی بعد از آمپول لوپرومر
سلام خانمی 47ساله هستم با دو فرزند دو سال است که پریودهای شدید همراه با لخته های بزرگ دارم از اول مهر دیگه پاک نشدم تا دیماه عمل هیسترسکوپی انجام دادم و کورتاژ تشخیصی و همچنین برداشتن پولیپ دهانه رحم انجام دادم نتیجه پاتولوژی خوب بود بعد سه مرحله آمپول لوپرومر زدم و تا سه ماه پاک بودم الان هشت روزه لکه بینی دارم چقدر احتمال میره یائسه دایم شوم
- هایپر پلازی
سلام و وقت بخیر نتیجه پاتولوژی هیسترو هایپر پلازی غده ایی اسپونژیوز ساده تشخیص داده چیکار باید بکنم
- هیسپروتوکسومی
سلام وخسته نباشید یک ماه از عمل هسپیروتکسومی و کورتاژ من میگذرد آیا لکه بینی کم و درد زیر شکم طبیعی هست یا نه؟
- جواب پاتولوژی
سلام خسته نباشید ببخشید من هیسترسکوپی انجام دادم دو هفته هست جواب پاتولوژیک اومده میخواستم. ببینم جوابش خوبه یا نه
- درمورد پولیپ رحم
ضخامت اندومتر ۲میلیمتره به ابعاد۶ و۴نیاز به جراحی دارد


