Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واکسن hpv
اگر واکسن در ۲۰سالگی زده شود بازهم اثر دارد؟!واینکه حدوداقیمت ان چقدر است؟
- پاداش
سلام ،من ۶ماه شده که سزارین کرده وچون بچه ام ۲۸ هفته به دنیا آمد وقت کرد می خام بعد ۶ ماه حامله بشم اقدام به بارداری هم کرده ولی حامله نشدم باید چی کار کنم آیا مشکلی که ندارم بعد از سزارینم پریودیم منظم شده بود ولی الان تقریبا ۳۵ روز شده که پریودیم عقب افتاده و پریود نشدم دوبار آزمایش خون بارداری دادم و حامله نبودم باید چی کار کنم
- بارداری
سلام و عرض ادب من ۲۶ سالمه و پلی کیستیکم و تحت درمان برای باردای قرص کلومیفن به مدت سه ماهه استفاده میکنم ماه پیش ۱۲ عادت شدم و این ماه روز ۱۳ من لکه قهوه ای دیدم فکر کردم عادت شدم اما الان توی این چند روز همونطوری لکه بینی کم و قهوه ای رنگ دارم و در قسمت پایین کمرم و ستون فقراتم درد احساس میکنم میخواستم ببینم ممکنه باردار باشم که برم ازمایش و یا تست بدم؟؟؟
- ضایعه فضاگیرsolid
سلام با شرح سونگرافی ناحیه بالای محل انسزیون جراحی متمایل به سمت چپ از خط وسط یک ضایعه فضا گیرsolidوهتروژن به ابعاد10*18mmمطرح کننده اندومتریوزمشهود است.لطفا راهنماییم کنید
- خودارضایی و ترک
سلام خدمت تون من چندین ساله ک دارم خودارضایی میکنم خیلی کوشش کردمولی نشد ترک کنم الان چی کار کنم
- درد بخیه سزارین ازداخل وخونریزی به مدت دوماه
سلام من دوماه زایمان کردم جای بخیه هام از داخل درد میکنه و بعد خونریزی دارم
- ابله
سلام اگرخانم بارداری بافردیکه ابله مرغان دارم برخوردکندچه کاربایدبکن مبتلانسه
- لکه بینی
سلام خانم دکتر 31 ساله و متاهل هستم فرزندی ندارم و 5 ماه است که برای بارداری اقدام کرده ام . 4 ماه است که دقیقا یک هفته قبل از پریود لکه بینی دارم . که ماه اول به صورت لکه های کم رنگ بود . ماه بعد مانند پریود شد و ماه سوم لکه ها قهوه ای . آزمایش بارداری منفی بوده . با مراجعه به پزشک تشخیص دادند که کمی عفونت دارم که با دارو رفع شد و لکه بینی حالت خونی شد که گفتند نشانه رفع عفونت است و با معاینه و سونو واژینال گفتند که مشکلی نداری و تخمک گذاری هم عادی است . اما این ماه بازهم لکه بینی دارم ( یک هفته قبل از پریود )که مانند پریود است با درد خفیف شکم و کمر . همیشه پریودهای منظم دارم (24 تا 28 روز) بجز دو ماه قبل که 31 روزه شد . لطفا راهنمایی کنید .ممنون
- سوال در مورد سرطان رحمی
لطفا در موردبیماری اکوژنی میومتری بیشتر راهنمایی بفرمایید وایا اینکه سرطان رحمی می توان باشد لطفا تماس بگیرید با شماره ۰۹۱۲۸۰۹۶۰۰۹
- میزان نرمال nt
با سلام من سیزده هفته ودوروز سونوگرافی انجام دادم crl70هس وعددntحدود 2/02است آیا این مقدار آن تی نرمال است ؟هیچ مشکل ژنتیکی هم ندارم وبهتر بود در این سن جنین مثلاً مقدار ntچقدر باشه ؟
- عمل خارج کردن رحم و تخمدانها
من عمل برداشتن رحم و تخمدانهاداشتم ابا بعد از سه هفته لکه بینی دارم مدت شش هفته عمل کردم ۵۶ سال دارم
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من ۵۰روز پیش سرکلاژ شکمی انجام دادم بعد دیشب حواسم نبود ۸کیلو زور زدم احتمال داره سرکلاژم باز شده باشه
- زیباییلابیا
باسلام نامتقارنبودنلابیامینورحداکثردرچندمیلیمترهیعنیچهسایزیرامیشهگفتنامتقارن؟ ممنون
- پریودی…
سلام آیا پس ار رفع کیست تخمدان پریودی دوباره منظم میشه ؟
- پیشگیری از بارداری
سلام یه سوالی داشتم با دوست پسرم رابطه جنسی داشتم کاندوم پاره شد چه راهی برای پیشگیری از بارداری وجود داره؟
- زگیل تناسلی
سلام وقت بخیر ببخشید من کمتر از شش ماهه به زگیل تناسلی مبتلا شدم و نوع 16 دارم و پاپ اسمیر خیلی خوبی داشتم بار اول به زگیل تناسلی مبتلا شدم که کرایو کردم و بعد از یک ماه مجدد زگیل برگشت و تعدادی زد بعد از کرایو دو هفته گذشت و رابطه جنسی با همسرم برقرار کردیم گفته بودن اگر شریک جنسی جدید نگیریم دگه عود نمیکنه ولی عود کرد و من داروهای تقویت سیستم ایمنی بدن هم میخورم از اول درمان ممنونم پاسخ به سوالات شما
- زخم دهانه رحم
سلام خانوم دکتر مهربون برای زخم دهانه رحم چه کاری باید انجام داد؟؟ازچه دارویی باید استفاده کنم؟
- بقایا
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۵ هفته ۱۵ روزه سقط کردم رفتم سونوگرافی واژینال ۱۲.۸ میلیمتر بقایا دارم ایا باید کورتاژ بشم یا نه خیلی می ترسم عفونت کنه البته سرخود قرص متیل ارگونوین مصرف می کنم با دمنوشها
- بارداری
سلام۲۱مهر پریودشدم ۷ آباننزدیکیمحفظتنشدهداشتم قرش اورزانسی مصرف کردم دوتا باهم ۱۲ پریودشدم حالا۱۴هست هنوز پریود نشدم آیااحتمال بارداری هست؟
- تفسیر پاپ اسمیر
با سلام مادرم ۵۱ ساله هستن ازمایش hpv منفی شد ازملیش پاپ اسمیر هم منفی هست ولی Satisfactory for evaluation تیک خورده و هم چنین قسمت• ABsence of Endocervical/Metapalstic cell تیک خورده گفته تکرار ازمایش ۵ ماه بعد این ازمایش غیر طبیعی هست ؟


