Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خوردن قرص و ازمایش خون
با سلام من ۱۳ روز پیش رابطه داشتم و شک داشتم به وجود منی در داخل واژن و قرص اورژانسی خوردم بعد امروز آزمایش بتا دادم عدد ۱۰۱ رو نشون داد...خواستم بدونم باردارم یا مصرف قرص باعث شده عدد ۱۰۱ بشه
- آزمایش۱
بعد از درمان زگیل تناسلی با لیزر و البته تقویت سیستم ایمنی آیا در آزمایش های مربوط به بارداری مشخص میشه شخص قبلا درگیر زگیل تناسلی بوده یانه؟ و البته در آزمایش های مربوط به ازدواج چطور؟؟؟؟
- لابیاپلاستی
سلام خانم دکترمن ۲۱سالمه خس میکنم کاژنم چروک داره وافتادست وهم چنین تیره. شما لابیاپلاستی جهت زیبایی واژن انجام میدید وهمچنین برطرف کردن تیرگی واژن
- سرکلاژ و بیرون زدن نخ ان بعد از دوماہ
سلام،من دوماہ پیش درھفتہ دوازدھم سرکلاژشدم اما الانکہ ھفتہ بیستم ھستم دیدم نخ سرکلاژم زدہ بیرون،و ترشح زرد رنگ و گاہ بر رنگ و سوزش ادرار ھم دارم بہ گفتہ دکترم چون نخ بلند بودہ زدہ بیرون و برای فردا نوبت دادہ،اما بہ دلیل نگرانی من میخواستم از مشاورہ شماھم بھرہ ببرم
- پستان
با سلام و خسته نباشید من چند ماه پیش سونو دادم که کیست داشتم خیلی وقتم هست سینه چپم که چندتا کیست ریز داشت هاله سینم خیلی خیلی کم مگه خیلی دقت کنی پوست پوست میشه البته بادفت زیاد مشخصه خیلی کمه به نظر شما خطرناکه؟ ممنون میشم جواب کامل بدین چون من واقعا شهرمون تووضعیت خیلیقرمط کروناس نمیشه دکتر برم با تشکر
- خون در مدفوع در زمان قاعدگی
سلام ، مدتیه همراه پریودی همراه مدفوع خون میبینم !
۳۳ سالمه، مدفوعم هر چندروز انجام میشه و گهگداری یبوست دارم یا یک روز در میون یا هرروز کمی و یا بعد دو تا سه روز !
قاعدگیم بین ۲۸ روز هست چون کم کاری تیروئید دارم یک چهارم قرص لووتیروکسین مصرف میکردم و به تازگی آزمایش دادم و دکتر نصف قرص تجویز کرد و دوباره برای تنظیم قرص باید آزمایش بدم هنوز ندادم!
برای بی حالی و خواب رفتن دست و پا و یبوستم آزمایش نوشتن برام در کنار تیروییدم ! ماه قبل دو سه روز قبل پریودیم همراه مدفوعم خون دیدم! بعدش که پریود شدم اسهال بودم خون باز دیدم و بعد از ترسم که اتفاق بدتری باشه نگرانم شدم اصلا به کسی چیزی نگفتم! دکتر آقا بود روم نشد بهشون بگم که همراه پریودیم از مدفوع خون دیدم ! گفتم شاید با آزمایش خونی که برام نوشتن تشخیص داده بشه مشکلم!
سیکل قاعدگیم هم ۲۸ روزگی بود بعد مصرف نصف قرص افتاد جلو ۲۶ روزگی شد و دور بعدی ۲۹ روزگی !الان هم پریود هستم.. نمیدونم خانوم دکتر این دومین بار همراه پریودیم نگرانم کرده ! راه تشخیص بیماری از آزمایش خون هست یا مدفوع ؟ باید پیش متخصص گوارش برم؟ نگرانم برای خانواده هزینه بر بشه! چون درآمدی ندارم آزارم میده!
میشه راهنماییم کنید ممنون میشم 🙏🌹 - عکس رنگی
سلام وقت شما بخیر میشه لطفا عکس رنگی من را تفسیر بفرمایید و من را راهنمایی کنید در رادیوگرافی ساده در استخوانها و نسج نرم ناحیه true pelvis ضایعه ای دیده نمیشود. پس از تزریق ماده ی حاجب از راه سرویکس رحم حاجب شده و متمایل به چپ قرار گرفته است. اندازه ی کاویته ی رحم در حد طبیعی است. ضایعه فراگیر در کاویته ی رحم و کانال سرویکس دیده نمیشود. لوله های فالوپ دو طرف حاجب شده اند ، لوله ی فالوپ چپ به سوپرولترال کشیده شده، اتساع Mild در بهش آمپولر آن دیده میشود ، spillage آن به داخل حفره ی لگن صورت کرفته است. لوله ی فالوپ راست حاجب شده ، اتساع Mild در بخش آمپولر آن مشهود است، Spillage آن به داخل حفره ی لگن دیده میشود ، تجمع موضعی ماده حاجب در ناحیه ی پری تیوبال دوطرف احتمال درجاتی از peritubal Adhesion را مطرح می کند.
- جنسیت بچه
سلام خانم دکترمهربون خسته نباشید ازکرمان مزاحم میشم خواستم بدونم توسنو آنومالی جنسیت واشتباه میگن دوتادختر دارم این یکی هم گفتن دختر اول سلامتی مهمه امادلم یه پسرهم میخواست خانم دکترآیا امکان اشتباه است چون خود دکترگفت مطمئنم دختره باتشکر
- درد شکم بعد از استفاده از پماد کلوتریمازول طبیعیه؟؟؟؟
سلام من برای اولین بار دیشب یه اپلیکاتور از این پماد به داخل واژنم ریختم و از یک ساعت بعدش شکمم درد گرفته و انگار باد داخل شکم و معدم جمع شده در صورتی که هیچ چیزی نیست میخواستم بدونم این درد طبیعیه یا خیر؟؟؟؟؟ سوال بعدیمم اینه که الان که رفتم سرویس بهداشتی چیزی از پماد بیرون نیومد مشکلی نداره؟؟؟
- گارداسیل
سلام دکتر.من الان پریودم مشکلی نیست واکسن گارداسیل بزنم؟
- ترشحات بارداری
کم شدن ترشحات بارداری طبیعی است؟
- خونریزی بعد از استفاده از قرص واژینال
- سلام خانم دکتر من سنگ کلیه دارم دارم قرص پورترال میخورم و آفاکسیم میتونم قرص مدروکسی بخورم؟ چون از امشب باید بخورم این سه قرص باهم میتونم بخورم؟
- مصرف قرص خونریزی همزمان
سلام چندروز پیش خارش وترشح داشتم قرص سیپترون کامپاتد هم میخوردم یه بسته کامل رو خوردم به خاطر ماه رمضان یه بسته دیگه هم شروع کردم دیشب دردشکم وکمددرد داشتم بعد دیدم به خونریزی افتادم البته الان موقع پریودی هم هست الان باید چیکار کنم ؟؟؟ من تا حالا با مصرف قرص به خونریزی نمیفتادم نمیدونم واسه چی اینطوری شد؟؟؟
- خونریزی پس از انتقال جنین
باسلام واحترام.امروزروز۱۳ انتقال جنین م بود هم شروع سیکل ماهیانه پریودم.عصرچندین نوبت لکه بینی ونیم ساعت پیش خونریزی ۵سانتی روی لباس زیرم داشتم.۳ جنین انتقال دادم.آیاآی وی اف من ناموفق بوده وهر۳ جنین روازدست دادم؟
- بوی بد واژن
بوی بد واژن. و درمان ان ؟
- یائسگی
سلام خسته نباشید من 47 سالمه و به دلیل فیبرومهایی که دارم دوران قاعدگی دردناکی را پشت سر میذارم می خوام زودتر یائسه بشم دکترم گفته با یائسه شده فیبرومها هم کمتر میشه و گرنه قصد عمل کردن منو داشتن . میخوام دارویی تجویز بفرمایید که این اتفاق زودتر برام بیفته متشکرم
- توده هایپواکو
سلام وقت بخیر من رفتم سونگرافی نوشته توده هایپواکوباحدودمشخص به ابعاد19×16×20میلمتردرقسمت فوقانی داخلی برست چپ رویت شدکه در بعضی قسمت ها دارای حاشیه میکروندولرمشکوک میباشد (B4a)داکت های متسع درهردوناحیه رتروارئولاردیده شد توده سالیدبانمای suspiciousدرحال حاظروبهم خوردگی بافت در پستان وچپ وراست مشهود نبود
- نازایی
سلام خسته نباشید ببخشید ی سوال داشتم من بخاطر نازاییم دکتور کریم زاده یزد عمل لاپاراسکوپی و قرص و آمپول داد ک همچنان در حال مصرفم الانم ب امید خدا راهی کربلای معلی هستم و نزدیک قاعدگیم مشکل نداره ب اندازه ی ۶ یا ۷ قرصlDمصرف کنم
- عدم میل به رابطه
سلام خانوم دکتر عزیز من ۳۱ سالمه و پنج سال ازدواج کردم ولی اصلا میل ب رابطه ندارم بعضی اوقات وقته تخمک گذاری میل جنسیم زیاد میشه و بعد دوروز سرد میشم و شاید بارها تو یک ماه شده رابطه نداشتم من چکار کنم


