Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- Fsh
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم که سومین روزی که خونریزی خفیف داشتم رفتم آزمایش fshدادم از روز بعدش دیگه خونریزیم زیاد شدش،اشکالی داره اون روز آزمایش دادم؟نمیدونستم که شدید میشه پریودم
- اندومترویوز
سلام من ۳ ماه هست خونریزی دارم با قرص بند میآید دکتر میگه اندومتریوز است تا الان قرص ال دی و قرص های مثل دو فامد جواب نمی دهد بعد ۱هفته دوباره خونریزی دارم خواهران من اینطور بودند دکتر فهمید چسبندگی دارند عمل کردند من میخواهم بدانم اگر امکانش باشد شما عمل میکنید پرونده ام را بیاورم
- خونریزی
سلام من سیو دوروزه ک زایمان سزارین کردم خونریزیم همون هفته ای اول بعدش تا دوهفته ترشح زرد رنگ و سفید داشتم بعد بیستو هفت روز رابطه شدید داشتم.و چن بار بعدشم همینطور..الان دوروزه ک خونریزی دارم تقریبا یک ساعت دوساعت یه نوار بهداشتی خیس میشه و اصن رنگش مث خون پریودی نیست ب رنگ قرمز روشنن و پشتم عین پریودی درد میگیره میخاستم بدونم ممکنه بخیه هام پاره شده باشن؟؟یا ممکنه پریودی باشه چطور بفهمم؟؟بخیه هام بعضی وقتتا تیر میکشن از داخل اما بخیه بیرون هیچ قرمزی و مشکلی نداره
- پریود
با عرض سلام خدمت شما خانوم دکتر عزیز یکسال زایمان کردم پریودام منظم نیست میخواستم یه قرص جلوگیری بهم معرفی کنید که عوارض نداشته باشد ممنون از شما
- پرده بکارت
سلام خانوم خسته نباشید ۱۰ سال پیش دوست پسرم به آلتم دست زد دستشو داخل نکرد اما بعدش خونریزی کردم نمیدونم التم زخم شد یا پردم پاره شد؟الان ۳۱ سالمه دو هفته پیش با یه پسر رابطه جنسی داشتم اون آلتشو به آلتم مالید میگه داخل نکرده من دیروز رفتم دکتر زنان بهم گفت جلوت باز شده نمیدونم کار اینه یا اون اما من بعد از این سکس خونریزی نداشتم ممکنه ممکنه پردم ارتجاعی باشه که بازه؟ دکتر زنان وقتی برام نذاشت بهم توضیح بده من خیلی ناراحتم خانوادم بفهمن نمیدونم پیش دکتر باتجربه تر برم؟
- روکین
سلام خانم دکتر عزیز،درصورت امکان دستور مصرف قرص روکین را لطف میکنید؟قربان محبت شما زنده باشید
- سلام خانوم دکتر من مشکلی تنبلی تخمدان دارم دکتر برام ۱۰ شب دوفاستون و۳ورق ۲۸ عددی سیبل روتجویزکردن من پریودم منظمه فقط کم پشتی موی سر وموی زاعد بدن دارم میخاستم بدونم مشکلی ندارم استفاده کنم برای ۳ ماه واینکه من قرص سیبل روشروع کردم بعد اتمام ورق بسته بعدروشروع کنم یا منتظربمونم پریودبشم بعد ممنونم ازتون🙏
تنبلی تخمدان
- سلام پماد تریامسیکورت 0/1درصد چه جوری مصرف کنم ممنون میشم راهنمایی کنید لطفا
- فیبروم
سلام.من خانمی ۳۴ ساله از شیراز هستم.که حدود سه عدد فیبروم داشتم . یکی داخل رحمم داشتم و دوتا در شکمم اندازه هرکدام ۱۲ و ۸ و ۶ سانت بود که با عمل حراحی سنگینی ک داشتم خوشبختانه فیبرومها رو بدونبرداستنرحمم بیرون اوردم الان بعد از دوماه هر از گاهی جای بخیه ام ک روی خط سزارین هست بشدت سوزش دارم حتا اطراف نافم سوزش و درد دارم خواستم ببینم دلیلش چی هست. هیچ عفونتی از بیرون شکمم که بخیه بوده نداشتم حتا کلا خط بخیه ام مشخص نیست.دلیل این سوزش ناگهانی چیست.
- لاپاراسکوپی
سلام خانم دکتر. آیا انجام لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی نیاز به حضور دو پزشک است ؟ چند روز باید بیمارستان ماند ؟ آیا نیاز به همراه است ؟
- کیست اکوفری مدور
سلام.من ۳۱ سالمه و تو هفته ۶ بارداری هستم رفتم سونو گفتن کیستیک اکو فری مدور به قطر ۶۴mmدر آنکس سمت چپ دارم. میخواستم بدونم این خطر ناک هست برای خودم و جنینم؟
- Embryo cryopreservation
با سلام خدمت خانم دکتر ،من 42سال دارم و میخواستم ببینم با توجه به سن من این روش ذخیره سازی جنین کاربرد دارد؟ سن همسر 37 سابقه بارداری نداشتم با تشکر
- جنین یک ماه دارم میخوام با قرص اورژانسی سقط کنم
- آزمایش کاریوتایپ
با سلام آیا انجام آزمایش کاریوتایپ در دوران پریود مانعی ندارد ؟؟
- تنبلی تخمدان
سلام،خسته نباشید
من ۱۸ سالم هست،من خیلی دیر به دیر پریود میشودم برای همین پیش پزشک رفتم،چند بار هم سونوگرافی و یه سری ازمایش انجام دادم و فقط گفتن تنبلی تخمدان دارم و مشکل خاص دیکه ای ندارم،و بیشتر عوارض این بیماری رو هم داشتم ،که یکدفعه توی یک ماه بیست و پنج کیلو اضافه وزن پیدا کردم،و رشد زیاد از حد موهای زاءد هم توی همون یک ماه از زیر سینه تا زانو هام و دور هاله سینه ام به شدت زیاد شد،البته کل بدنم موها بیشتر شد ولی این مناطق خیلی خیلی بیشتر،و همچنین جوش های متعدد روی صورت وسینه که شاید تا چندین هفته هم نمیرفتن،ریزش مو شدید،استرس،داغ شدن بدن و.. کلا بیشتر عوارض رو به صورت شدید داشتم.پزشکم برای تنظیم قاعدگی قرص ال دی،اسپرولاکتون،اتیسترون وتجویز کردن و یه صابون انتی باکتری ،وپماد ضد التهاب هم برای جوش های روی صورت ام تجویز کردن وبرای مو های زاعد گفتن باید به صورت مداوم لیزر انجام بدم فقط،بعد از مصرف جوش هام خیلی بدتر شد،وگفتن قرصا کمکم میکنه به لاغریم برعکس خیلی چاق تر شدم،واسه همین قرص هارو قطع کردم،پریودیم ام فقط دوماه اول شدم،بعد دیگه نشدم واسه همین قطع کردم بعد یه مدت،دو دوره قرص های راکوتان رو برای درمان جوش مصرف کردم، جوش هام کاملا رفتن،الان فکر کنم دو سال گذشته از وقتی که قرص های دکترم و قطع کردم،عوارض ام چند تاشون خوب شدن،ولی هنوز مشکل شدید موزاعد ،چاقی واختلال در قاعدگی رو دارم،خودم چند دوره هم ال دی مصرف کردم و یه مدتم طب سنتی واسه لاغری و قاعدگی رفتم ویه مدت هم بادکش انجام دادم و چندبار دیگه ام به پزشک مراجعه کردم،ولی هیچ تاثیری نداشته واقعا،واسه لاغریم قرص خریدم ودارم مصرف میکنم،تا الان خوب بوده،ولی نمیدونم میمونه یا نه چون چند بار هم رژیم گرفتم خیلی ام لاغر شدم ولی خیلی سریع برمیگشت.عوارض موقتا کم تر شده ولی مو ها با لیزر هم اگه چند روز عقب بیوفته مثل اولش میشه،میخواستم بپرسم با این شرایط من چه کاری باید انجام بدم،که عوارض ای نداشته باشم،واقعا باید تا اخر عمرم لیزر کنم؟شما واسه لاغری وبقیه.. چه چیزی پیشنهاد میدین که موقت نباشه؟ممنون میشم راهنمایی ام کنید،باتشکر - قرص استرادیول
ماه پیش دکتر به من قرض استرادیول داد یه بسته ده تایی،ولی به موقع پریود شدم ولی خیلی کمه،البته قبلش دوفامد۱۰هم استفاده کردم
- سونوگرافی
میومها واسکولاریتی متوسط دارند، در کاویته رحم پولیپ هیپوواسکولار است. این ها به چه معنی است؟
- بیماریهای زنان
باسلام واحترام خدمت خانم دکترگرامی حدود45روزپیش به علت اثاث کشی قرص ال دی شروع کردم اسمشونمیدونم ولی ازاین مدل بودکه 7تاقرص سفیدکنارشون بود بعدازتمام شدنش ی بسته دیگه شروع کردم دوسه روزبعدلکه بینی شروع شد قرصهاروادامه دادم لکه بینی هاتموم نشده بود باز ی بسته خریدم مدلش ازاون ال دی های قدیمی هستش 21عدد کامل خلاصه الان باوجوداینکه هرشب مصرف میکنم کلی خونریزی های شبیه لکه بینی تموم نشدن آیاادامه بدم اشکال نداره یااینکه دیگه قطعش کنم؛ بعدازقطع کردن ممکنه پریود دردناک وخونریزی شدیدداشته باشم آخه توروال عادی پریودهای دردناکی دارم همیشه زودب زودمیشم 41سال دارم و16سال ازبارداری اولم میگذره بعداز12سال که اقدام کردم بلافاصله باردارشدم دراواخرماه دوم سقط داشتم بعداز3سال مجددابه یکبارعدم جلوگیری باردارشدم روز37ازشروع پری قبل سقط کردم. میتونم مشکل خاصی داشته باشم که الان باوجودخوردن قرص اینجوری لکه بینی های زیاددارم؟ شرمنده اینقدرسوال زیادشد ولی توروخدا جوابمودررابطه باادامه قرص بفرمایید. سپاسگزارم
- قرص پروژسترون
با سلام،من تنبلي تخمدان دارم و دكترم برام قرص پروژسترون براي تنظيم تجويز كرده آيا باعث سرطان سينه ميشود؟؟در مصرف طولاني مدت؟
- دکت رزنان زایمان
لایه اکوژن به نفع بازال پلیت دست نخورده درجفت دیده میشودکه به ضررجفت میباشد یعنی چی


