Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دستمال مرطوب برای نوزاد
سلام خانم دکتر. میشه کلا به جای شستن بچه هم موقع ادرار و هم موقع مدفوع، از دستمال مرطوب استفاده کرد؟ و هفته ای یه بار هم حمامش کرد؟چون هر کس یه چیزی میگه در مورد استفاده از دستمال مرطوب
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید خانم دکتر.ببخشیدمن تنبلی تخمدان دارم و درحال اقدام برای بارداری دوم هستم دکترم شیاف پروژسترون ۴۰۰تجویزکرده.خواستم بدونم کاربردش چیه؟؟؟خونریزی غیرطبیعی ام ندارم بین سیکلم
- بی میلی جنسی
سلام خسته نباشید من ده ساله ازدواج کردم یه بچه چهارساله دارم چند وقتیه خیلی سرد شدم نسبت به رابطه میخواستم بدونم دارو یا درمانی وجود داره؟
- سونوی ان تی
با سلام و خسته نباشید. در سونوی ان تی من نوشته جفت خلفی و کاملا روی int.os را میپوشاند. یعنی چه؟ و آیا خطرناک است؟
- لابیاپلاستی
با سلام و خسته نباشید. در خصوص لابیاپلاستی سوالاتی داشتم: بعد از عمل ایا نیاز به استراحت یا یستری در منزل هست؟ تا چه مدت مقاربت منع داره؟ از چه مدت بعد از عمل تمرین سنکین ورزشی مثل ژیمناستیک ممکنه؟ ایا عمل در مطب انجام میشه یا بیمارستان؟ لازمه کسی همراه ادم باشه؟ ایا برای ازدواج یک دختر مشکلی ایجاد نمی کنه؟ و هزینه تقریبی عمل رو اکه امکان داره میخواستم بدونم بسیلر ممنونم
- کیست تخمدان
با سلام، یک کیست در آندکس راست دارای ذرات اکوژن داخلی و سپتای ظریف داخلی و دارای دیواره ضخیم به ابعاد 50میلیمتر دارم، ایا قرص ال دی که دکتر تجویز کرده مناسبه و این کیست خطرناکه؟
- قرص سیبل معده رادردمیکنه یا نخیر؟
- لک افتادن روی صورت در بارداری
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دکتر عزیزم,خانم دکتر چیکارکنم در دوران بارداری رو صورتم لک نیفته,ممنون میشم اگه راهنماییم بفرمایید,
- لیزرمونالیزا تاچ
یلام وقت بخیر...لیزر مونالیزاتاچ دارید؟
- تاخیر پریودی
با سلام من به علت تاخیر پریودی دکتر رفتم و سونوگرافی مشخص کرد کیست ۲۵در۳۵ میلی متری دارم و و تیرویید ب شدت کم کار و دکتر دو عدد آمپول پروژسترون برام تجویز کرد ک بعد از گذشت ۹ روز هنوز پریود نشدم و دو ماه شده ک پریودی رخ نداده ، خواهش میکنم کمکم کنید
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید خواستم بگم من پنج روز به موعد عادت ماهیانم مونده دفعه آخر خیلی دیر پریود شدم و یه رابطه بدون محافظت شده داشتم از هفته ی پیش حالت تهوع نسبت به بو بعضی چیزا وکم اشتهایی و کمر درد و درد زیر دل و ترشح زیاد سفید دارم امروز بیبی چک گذاشتم خط c خیلی کمرنگظاهر شد الان با این علایم من ممکنه باردار باشم؟؟؟
- بارداری
سلام من هفته ششم بارداری هستم قلب جنین تشکیل نشده دل درد و کمر درد دارم همراه لکه بینی باید چی کار کنم لطفا کمکم کنین
- در معده یعنی چی؟
recceived specimen in formalin consist of a piece of small tiny irregular soft tissu
- جوش زیرپوستی
سلام خسته نباشین برای درمان جوش های زیر پوستی ناحیه تناسلی چی استفاده کنیم خواهش میکنم میشه راهنمایی کنین
- واریوپپتیل و پریود شدن
سلام. درسیکل ای وی اف هستم. قبل انتقال باید ۳تاواریوپپتیل بزنم پریود نشم. اما روز ۱۶ دوره ام و ۱۴روز بعداز تزریق اولین آمپول پریود شدم.ایا این پریودی طبیعی؟مشکلی برای انتقال جنین نداره؟باتشکر
- سلام من بعداز سه باز تزریق آمپول hcgباردارنشدم،آیاممکنه دیگه باردارنشم
- بارداری
ماه قبل دکتر پنج تا سینال اف داد مصرف کرم سنو هم دادم تخمک هام آزاد شده بود من 4خرداد پریود شدم این ماه هم 1تیر ولی روز اول پریودم خون ریزی داشتم روز دوم کمتر شد و از روز سوم فقط لکه اونم کم الانم روز هشتم هست خیلی کم ترشح کش دار ک یه بار شفافه یه بار لکه الانم دارم سینال اف مصرف میکنم خیلی نگرانم باردار باشم
- تعیین جنسیت قبل از بارداری
سلام. میخواستم بدونم مشاوره تعیین جنسیت هم انجام میدید یا خیر. و اینکه چقدر احتمال موفقیت وجود داره. ممنون
- پریود
سلام خانم دکتر
من ۲۰ تیرماه سقط جنین ۶ هفته ای داشتم که خونریزی تا یک هفته بعد از سقط ادامه داشت.بعد از آن دکترم برام آسپرین ۸۱ تجویز کردند که روزی یدونه مصرف میکنم .الان ۱۵ روز میشه که شروع به مصرف کردم.البته کمی بقایا هنوز داشتم
از ۱۱ مرداد لکه بینی به رنگ قهوهای داشتم و از روز ۱۶ مرداد خونریزی به رنگ قرمز روشن دارم.ایا این پریود است و اینکه قبلا رنگ خون پریودم تیره بود الان روشنه میخواستم دلیلشو بدونم ایا بخاطر مصرف اسپرینه یا چیز دیگه ایه؟؟؟؟ - سلام من دوماهه سیبل را با سیپروترون استات میخورم ولی گاهی بین سیکل یه رگه های های خونی بعضی وقتا تو ترشحام میاد ایا عادیه؟


