Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا احتمال داره سرکلاژ شکمی هم مثل سرکلاژ واژینال باز بشه یعنی کیسه آب ازش بزن بیرون
- Ohss
سلام خانم دکتر من این دوره رفتم دکتر بهم ۶ تا سینال آف داد و شبی سه تا لتروزول روز دوازدهم برام سونو نوشت گفت به دونه تخمکم نداری این ماه اصلن باردار نمیشی حدود ده روز پیش افتادم رو دل درد و کمر درد شدید روز موعدم دیگه نتونستم تحمل کنم رفتم پیش همین دکتره گفته احتمالا عفونت داری برام آزمایش نوشت رفتم دادم جواب ازمایشا میگفت باردارم بتام ۱۴۴ بود ولی سونو میگفت حاملگی خارج از رحمع و به شدت تخمدانم آب آورده دیگه همون شب خواست بخوابنتم اتاق عمل قبول نکردم باز ۴۸ ساعت دیگه سونو بتا دادم شد بود بتا ۴۷۰ سونو هم هیچی ندیدن باز داخل لوله ها ولی میگفت تخمدانت آب آورده. دکتر باز میگه خارج از رحمه دیروز رفتم شیراز به دکتر خوب سونو کرد گفت تخمدان به شدت آب آورده و ohss شدی. تا میتونی باید سفید تخم مرغ بخوری برام بتا و ازمایشا نوشت. بتام باز امروز بعد ۴۸ ساعت شدت بود ۹۳۰ ولی گلبول های سفیدم رفته بودن بالا. حالا که براش فرستادم میگه حامله ایی ول تخمدانت آب آوردن باید استراحت کنی و درد شدید داشت بری بیمارستان خواستم ببینم واقعا دارویی ندارن دل کمرم درد میکنه به نصبت خوب شده ولی هنوز دارم درد لکه خون ریزی هم اصلن ندارم سلام خانم دکتر من این دوره رفتم دکتر بهم ۶ تا سینال آف داد و شبی سه تا لتروزول روز دوازدهم برام سونو نوشت گفت به دونه تخمکم نداری این ماه اصلن باردار نمیشی حدود ده روز پیش افتادم رو دل درد و کمر درد شدید روز موعدم دیگه نتونستم تحمل کنم رفتم پیش همین دکتره گفته احتمالا عفونت داری برام آزمایش نوشت رفتم دادم جواب ازمایشا میگفت باردارم بتام ۱۴۴ بود ولی سونو میگفت حاملگی خارج از رحمع و به شدت تخمدانم آب آورده دیگه همون شب خواست بخوابنتم اتاق عمل قبول نکردم باز ۴۸ ساعت دیگه سونو بتا دادم شد بود بتا ۴۷۰ سونو هم هیچی ندیدن باز داخل لوله ها ولی میگفت تخمدانت آب آورده. دکتر باز میگه خارج از رحمه دیروز رفتم شیراز به دکتر خوب سونو کرد گفت تخمدان به شدت آب آورده و ohss شدی. تا میتونی باید سفید تخم مرغ بخوری برام بتا و ازمایشا نوشت. بتام باز امروز بعد ۴۸ ساعت شدت بود ۹۳۰ ولی گلبول های سفیدم رفته بودن بالا. حالا که براش فرستادم میگه حامله ایی ول تخمدانت آب آوردن باید استراحت کنی و درد شدید داشت بری بیمارستان خواستم ببینم واقعا دارویی ندارن دل کمرم درد میکنه به نصبت خوب شده ولی هنوز دارم درد لکه خون ریزی هم اصلن ندارم
- عفونت ادراری در شیردهی
سلام من عفونت ادراری دارم دکتر قرص سیپروفلوکسین تجویز کرده به بچه هم شیر میدم چیکار کنم
- عفونت
سلام من به دکتر مراجعه کردم موقع انجام پاپ اسمیر گفتن عفونت قارچی شدید داری و فلوکونازول ۱۵۰ سه عدد تجویز کردن و گفتن خوب میشه ایا با همون سه عدد فلوکونازول که دادن بهم خوب میشم بعد از اینکه قرص تموم شد باز هم برای عفونتم باید برم دکتر؟
- قرص اورژاانسی ممنون میشم زودتر پاسخ دهید
سلام آیا بعد از خوردن یه دونه قرص اووسیز ۰/۷۵ احتمال حاملگی وجود دارد؟ آیا این قرص باعث بروز علائم میشود؟ مثل خونریزی شدید و..؟ برای کسی که کیست و پرولاکتین دارد خوردن این قرص خطری ندارد؟
- فشار
سلام خانم دکتر خسته نباشید می خواستم بگم برای زایمان دوم سوزن فشار میزنند یانه لطفا جوابمو بدید ممنون
- لکه بینی در بارداری
با سلام بنده در هفته شش بارداری هستم چند روزی لکه بینی کمی داشتم بهم امپول پرژسترون دادند الان حدود سی امپول زدم کامل لکه بینیم قطع شده شیاف 400هم استفاده میکنم ایا اشکال دارد امپولها را قطع کنم وفقط از شیاف استفاده کنم ممنون
- حاملگی
سلام ممکنه شخص دوماه حامله باشه ولی هیچ علائمی نداشته باشه؟
- سلام خسته نباشید من۱۸سالم هست اون ماه۱۵یا۱۶خرداد پریود شدم خواستم بگم ک الان هم دیروز تاحالا ابله مرغون گرفتم و امروز۱۹خرداد هست هنوز پریود نشدم میخوام بدونم ابله مرغون میتونه یکی از دلایلش باشه که پریود نشدم؟؟
سلام خانم دکتر خسته نباشید من۱۸ سالم هست من ماه اردیبهشت که ماه پیش هست۱۵یا۱۶ اردیبهشت پریود شدم و تا زه دیروز ابله مرغون گرفتم امروز۱۹خرداد هست ولی من هنوز پریود نشدم میخواستم بدونم میتونه ابله مرغون یکی از دلایلی باشه که پریود نشدم هنوز؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدین
- نبض زیر شکم
سلام من سه ماه پیش درد زیر شکم داشتم و زیر دلم نبض میزد از قبل رفتم بیمارستان بستریم کردن سونوگرافی ازم گرفتن گفتن که چیزی نیست ولی دکتر گفت سی تی اسکن شکم و لگن بدم سی تی اسکن دادم گفتن که کیست هموراژیک۳۵میل داری گفتن که چند روزه دیگه بیا مطب تا قرص بدن بهتون ولی همون شب که اومدم خونه دل درد شدید گرفتم رفتم بیمارستان سونو گرفتن گفتن که کیست خونریزی کرده بدش دیگه سه ماه قرص خوردم سونو دادم گفتن کیست از بین رفته ولی باز زیر دلم نبض میزنه آیا میشه باز کیست داشته باشم با سونو تشخیص داده نشده باشه مثل سریع قبل؟؟ مجرد هستم
- پرده بکارت
سلام من حدود 42 روز پیش عروسی کردم و شب عروسی خونریزی نداشتم پردم حلقوی بوده و قبل رابطه بکارتم کاملا سالم بوده ؛ بعد رابطه از جهات 3-9-6 پارگی دارم ولی به دو پزشک زنان ک مراجعه کردم گفتن بکارت ارتجاعی دارم و بکارتم آسیب دیده و زیاد قابل تشخیص نیست گفتن الان با وجود پارگی چیزی که مشاهده میکنن ارتجاعی هس و نداشتن خونریزی طبیعیع حس مبکنم این حرفو بهم زدن ک فقط آروم بشم چون از لحاظ روحی به شدت بهم ریختم و اینو میدونم ک بکارت ارتجاعی پارگی نداره و فقط ساییدگی داره ،،،، الان میخام برم پزشکی قاتونی میخاستم بدونم بعد از گذشتن 42 روز و داشتن چند دفعه رابطه آیا دلیل نیومدن خونریزی تشخیص داده میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟و جنس پرده که ایا ارتجاعی هس یا نه؟؟؟
- سلام مادر من ۷۶ سالشه در سونوگرافی دارای کیست ساده ۶۳mmدارای جزسالید ایزواکو ۱۱ ×7 mm همراه با کلسیفیکاسیون نقطه ای در جز سالید در آدنکس چپ نوته لطفا بفرمایید چیه؟ خطرناکه؟
- سلام خسته نباشید امروز ۲۷ انتقال هستم صبح خونریزی داشتم الان کم شده سه روز پیش هم که این طوری شدم دکترم گفت انوکساپارین واسپرین قطع کن خوب بودم تا صبح که دوباره خونریزی کردم شیاف ۸ساعت کردم دوتا امپول پروژسترون هر روز میزنم الان دکترم خارج از کشوره نیمتونم باهاش تماس بگیرم ممنون میشم راهنماییم کنید
- PRP تخمدان
سلام خسته نباشید من ذخیره تخمدانم خیلی پایین هست و مایل به انجام PRP تخمدان هستم استفاده از سلولهای بنیادی مغز و استخوان در کلینکهای شهر رشت قابل انجام هست یا باید برم تهران؟ سلولهای بنیادی خون قاعدگی چطور؟ چون نمونه گیریش راحتتر از مغز و استخوان هست ترجیح میدم اول سلول بنیادی خون قاعدگی رو انجام بدم در رشت انجام میشه؟خودتون میتونید برام انجام بدید؟
- ششمین سزارین میشه انجام داد
ششمین سزارین میشه انجام بدم
- کیست رحم
- سلام زخم شدید داخل واژن و عفونت زخم و ضربه محکم به غده ای که کنار دهانه واژن است با اپاندیس ربطی داره؟ از وقتی این غده بزرگتر شده زیر شکمم ورم کرده و میخوام بدونم به اپاندیس ربط داره؟ چون گفتن اپاندیس ملتهب شده
- لک قهوای ۹روزبعد انتقال بلاست
من ۹روز پیش انتقال بلاست داشتم شیاف رو با اپلیکاتور میزارم ،امشب اپلیکاتور رو که آوردم بیرون ترشح قهوهای داشت،علتش چیه ،انعکاس رو قطع کنم ؟یعنی دارم پریود میشم ؟
- بارداری
سلام من هفته۲۸بارداری ام دوهفته پیش دکتر رفتم و گفتم که دلدرد دارم و نمیتونم زیاد سرپاباشم یابشینم یادراز بکشم دره صورت دلم دردمیگیره دکترقرص ایزوکسوپرین۱۰ بهم داد ۴۰عدد....خواستم بدونم همشومصرف کنم؟؟عوارض نداره؟؟به نظرشماچقدرشومصرف کنم؟؟
- بارداری وپریود
سلام خانم دکتر من این ماه قرص کلوموفین واستومارین ودوفاستون مصرف کردم الانم ۵روز از موعدم گذشته زیر دلم وکمرم پاهام خیلی دردمیکنه دیروز آزمایش دادم منفی بوده ایاامکان داره بازم باردارباشم؟هنوزهم پرید نشدم میشه لطفا زود جوابموبدید؟؟؟


