Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دیلاتاسیون مجاری شیری علت به وجود امدنش
دیلاتاسیون مجاری شیری قسمت فوقانی خارجی پستان راست به دیامتر یک ونیم ملی مترباجداره صاف و بدون اکوهای داخلی دیده شدیعنی چه سرطان که نیست
- پرده بکارت و بارداری
سلام وقت بخیر.من ۳ روز پیش با نامزدم رابطه ی مقعدی داشتم،چند ساعت بعدش ازم منی اومد بیرون و ریخت بین پام منم سریع خودمو شستم بیشتر از ۲ یا ۳ دقیقه نشد ولی با وجود اینکه هایمن دارم میترسیدم حامله بشم،روز بعدش ۸ تا ال دی خوردم الان امکانش هست که باردار شده باشم؟؟
- مصرف آووبوست و اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر .ببخشید من یه ماه دکتر قرص آووبوست و متفورمین و مکمل بهم دادن باامپول تقویت تخمدان بعد یه ماه سنووعکس رنگی و آزمایش گفتن ک اقدام کنم برا بارداری .الان ک اقدام کردم ولی هنوز تاریخ پریودیم نشد ببینم بار دارم یا نه .همچنان باید قرص ها و مکمل ها رو هم بخورم یا نه ؟ ممنون
- حاملکی
ناحیه هایپراکو5mm* 7 درمجاورناحیه بدون اکو4mmدرکاویته رحم مشهوداست ک میتواند مطرح کننده احتمال هماتوم درGsباشد بررسی دقیق ترباtvs توصیه میشود یعنی چی ممنونم
- سلام من ۱۷سالمه و این موضوع ۳سال پیش برام اتفاق افتاده میترسم
سلام ببخشید خاستم بدونم لاپایی یا جق پرده بکارت رو از بین میبره؟
- سلام دکتر من جنین برای فریزدارم قرار این ماه برم کاشت وپریودم عقب افتاده سه روز قرص مدروکسی پروژسترون مصرف میکنم هنوز پریود نشدم راه حلی میدین برای سریع تر پریودشدن
- بارداری
سلام من با نامزدم رابطه داشتم و الان یک ماه خوردی از رابطه باش گذشته و تی ای ماه من حالت تهوع و دل درد داشتم و الان چند روزی هم هست ک سینه درد دارم یا زیر شکمم نبض میزنه امکان بارداری هست
- راجب پریودی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من یکسال پیوند کلیه ام تو این یکسال مشکلات عادت ماهانه زیاد داشتم دکتر سونو مشکلی ندارم قرص دوفاستون خوردم پریود میشد قطع کردم دیگه نشدم رفتم دکتر مجسترول داد قطع کردم اما ۲۰ روز گذشته پریود نمیشم میشه مرتب دوفاستون بخورم پریود بشم
- بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من دو روز پیش سرکلاژ شکمی شدم امروز از بیمارستان مرخص شدم مقداری لکه بینی دارم. به نظر شما طبیعی هست یا باید کاری انجام بدم؟
- ترشح قهوه ای از پستان
با سلام دو هفته ای است از سینه سمت راستم وقتی فشار میدهم ترشحات قهوهای بیرون می آید .پستانم ورم کرده و احساس سنگینی میکنم و درد دارد ولی زمانی که فشار ندهم چیزی بیرون نمیاید علت چیست با تشکر از شما
- نازایی
سلام خانم دکتر در حال اقدام به بارداری هستم،عفونت ادراری گرفتم،چه دارویی مصرف کنم که اگه احتمالا باردار باشم به جنین اسیب نرسه؟؟؟
- لابیاپلاستی
سلام خانم دکتر.من 24 سالمه از بچگی مشکل بزرگی لبه های واژن داشتم خیلی اذیتم میکنه...نمیدونم که هزینش چقدر میشه خیلی دوسدارم جراحی لابیاپلاستی انجام بدم..میشه بگید هزینش چقدر میشه ممنون میشم
متآهلم هستم و رشت زندگی میکنم..بیمه سلامت دارم و توانایی پرداخت هزینه زیاد رو ندارم ...تشکر - پاره شدن بخیه زایمان
سلام خانم دکترمن سه تازایمان طبیعی داشتم که راحت بودن سراولیودومی اثلابخیه نخوردم سرسومی که متاسفانه توبیمارستان رشت بودم وبچه درشت بوداحتیاج به بخیه داشتم ودورازجون مثل موش آزمایشگاهی دوسه تادانشجودوساعت عذابم دادن وبخیه زدن که اثلا خوب نزدوبخیه هام بعدچندروزپاره شدودوسال ازاونموقم میگذره تورخدادکترراهنماییم کنیدچون شرایط دکتررفتن ندارم وخیلیترس ازبخیه دارم دارویی چیزی نیست که بگیرم تاخوب شم بخدادعاتون میکنم
- سوزش جای بخیه سزارین بعد از یک سال
- یائسه کی و یادآوری
سلام من یکساله یائسه شدم آیا امکان بارداری برای من هست یا خیر؟
- سلام من ۲۰ روزه سزارین چهارم شدم نوزادم ۷ ماهه بود فوت کرد ایا دوباره میتونم باردار بشم
سلام من ۱۵ روزه سزارین کردم نوزادم ۷ماهه بود فوت کرد آیا میتونم دوباره باردار بشم واسه پنجمین بار
- قرص پردنیزولون
سلام خانم دکتر من هفته ی سی و دوم بارداری هستم و قرص پردنیزولون5میخورم .هفته ی پیش سه شنبه و چهارشنبه و پنج شنبه خوردم این هفته سه شنبه خوردم و چهارشنبه یادم رفت ولی امروز که پنج شنبه است هم خوردم حالا باید چیکار کنم ؟آیا به جاش جمعه بخورم ؟
- پارگی پرده بکارت؟
سلام خانم دکتر من ۳۹ ساله مجرد هستم میشه با مالش و خارش پرده بکارت پاره شه بدون اینکه چیزی داخل بشه؟
- عقب افتادن پریود
من تنبلی تخمدان دارم قرص دوفاستون به مدت هفت شب تجویز کردن دکترم عفونت وبوی بد واژن هم دارم کلوتریمازول به مدت شش شب انجام شد ولی اثری نداشت الان دوازده روزه از مصرف قرص دوفاستون میگذره پریود نشدم دکترم هم مسافرت تشریف دارن چه کنم
- بکارت
سلام خانم دکتر من یک بار بعد از تموم شدن پریودم دقیقا روزی ک تموم شد به اندازه یک بند انگشت شایدم کمتر داخل واژنم کردم بعدش حدود نیم تا یک ساعت بعد ازم خون اومد احتمال داره پردم اسیب دیده باشه برای اولین بار عادت ماهیانه شده بودم


