Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین
با سلام خانم دکتر عزیز اگر با شیوه آی وی اف بخواهم باردار شوم با توجه به سن 40 سالم آیا خطری در حین زایمان خونریزی رحمی یا آمبولی مایع آمونیوتیک یا افت پلاکت خون یا جمع نشدن رحم منو تهدید میکنه خانم دکتر عزیزم خیلی بچه دوست دارم ولی میترسم خدای ناکرده بعد از عمل دچار خونریزی شدید بشم و جانم رو از دست بدم.
- روز ۲۰ انتقالم هست بتا ۱۷ شده چیکار کنم داروهام رو قطع کنم
- ناباروری
سلام خانم دکتر خسته نباشین بخاطر ای وی اف وانتقال جنین دکتر برام استرادیول تجویز کردن من قبلا درد زانوی خفیفی بخاطر ارتروزاشتم بعد مصرف قرص درد زانوم خیلی شدید شده ایا میتونه از عوارض مصرف ابن قرص باش؟
- نازایی
سلام خانم دکتر شوهرم اسپرمش صفره میشه کاری کرد ک بتونیم کاشت انجام بدیم
- شیاف پروژسترون ۴۰۰ در بارداری
با سلام من هرموقع به حالت درازکش شیاف واژینال میذارم و تقریبا یک ساعت دراز کش میمونم ولی خیلی از شیاف بیرون میریزه . خانم دکتر خواستم بپرسم بعد از گذاشتن شیاف بجای حالت درازکش میتونم رو پهلو بخوابم تا جذب بشه؟چون احساس میکنم رو پهلو کمتر نشت میکنه باتشکر
- زنان ونازایی
با سلام چندین دوره دیفرلین ایرانی تزریق کردم وپریود نشدم تزریق بعدی رو با یک هفته تاخیر دیفرلین خارجی تزریق کردم متاسفانه پریود شدم الان طبق روال 28روزتزریق بعدی رو ادامه بدم ودرکنار دیفرلین چ دارویی استفاده کنم که پریود قطع بشه...
- سلام فردا عمل پانکچر دارم ولی امروز کمی ابریزش بینی دارم و گلو درد فردا میتونم تخمک کشی انجام بدم یا میتونه مشکل ساز بشه
- کیست نابوتین
سلام ۴۷سال دارم و در سیکل آی وی اف قرار دادم،روز اول پریودی سونو دادم، کیست نابوتین دیده شده، باید دارو های استرادیول و انوکساپارین و آسپرین مصرف کنم، با وجود این نوع کیست داروها را شروع کنم؟
- بارداری
سلام جسارتا ترشحات بعد از انتقال جنین چه نشانه ای دارد البته بعد از یک هفته انتقال و ترشحات کشدار میباشد و ادرار زیاد و زیر دل درد میکند
- آی وی اف
دکتر روزسوم قاعدگی آزمایش هورمونی داده و12روز دیگه جواب آزمایش میاد وازتخمک گذاری من میگذره چجوریه چون قبل ازتخمک گذاری باید قرص یاآمپول زد
- نازایی
سلام ببخشید من آمپول سیگنال آف ۹۰۰ که خانم دکتر گفته بودن رو ۴۸تنظیم کنیم را کامل بودم زدم چه مشکلی برام پیش میاد؟
- مصرف داروهای ناباروری
سلام من ۱۲ روز پیش آی یو آی کردم به من تجویز قرص استرادیول با دوز مصرفی ۲ روز کردند ولی من فراموش کردم تا ۸ روز ادامه دادم امکان داره تاخیر پریود به خاطر قرص استرادیول باشه یا نتیجه آزمایش باردارب منفی بشه هنوز آزمایش ندادم لطفا راهنمایی کنید خیلی استرس دارم
- رحم اکوژن
سلام خانم دکتر برای آ وی آف به دکتر مراجعه کردم تو سونوگرافی رحمم اکوژن بود منظور از اکوژن چیست؟ ایا با وجود اکوژن بودن جین رو میشه انتقال داد؟
- یخ کردن بدن
سلام خسته نباشید ببخشید من روز سوم انتقالمه و بدنم یهو یخ کرد و انگشتا پاهام هم خیلی یخ شدن ، نشانه چیه ؟
- ivf
باسلام و عرض ادب لطف میکنید بگید هزینه کامل ivf بهمراه تخمک اهدایی چقدر میشه درحال حاضر واگر بدلبل سن بالا مجبور به استفاده از رحم اجارهای چطور ممنونتون میشم جواب بدین یکدنیا سپاس
- حاملگی
سلام خانم دکتر من ۳ساله که ازدواج کردم و ۲ساله که اقدام ب بارداری کردم اما نتیجه نگرفتم قرص های مثل لتروزول ولتروفم ومتفورمین چیه سریع قرص های دیگ استفاده کردم اما بازم نتیجه نداد دکترگفت تنبلی تخمدان دارم اما آزمایش هورمونی مشکلی نداشت همسرمم آزمایش داد دکتر گفت مشکلی نداره ومنم دلم شدیدا بچه میخواد و توروحیم خیلی اثر گذاشته دکترابهم میگن عجله نکن حالا میشه دیگ همش با داروهای مختلف و تکراری منو سر میدونن ایا من میتونم ب انتخاب خودم ای وی آف انجام بدم؟؟؟؟؟؟؟
- چند روز بعد از انتقال جنین فریز شده جایگزینی صورت می گیرد
چند روز بلد از انتقال جایگزینی صورت میگیرد
- فراموش کردن دوز دارو
سلام من از روز تخمک کشی دوازده ساعت یک استرادیول میخوردم و دکتر گفت بعد از انتقال همین روند ادامه بدم که من روز اول و دوم فراموش کردم و فقط یک قرص در روز خوردم آیا مشکلی پیش میاد؟!بعد از تخمک کشی هم دوتا آمپول پروژسترون داشتم هر روز تا روز انتقال که یکروز قبل از انتقال هم باز آمپول یادم رفت؟!حالا چی میشه؟!
- آی وی اف
سلام من آی وی اف انجام دادم روز یازدهم هستم ی ذره لکه بینی داشتم و انگشتای پام درد میکنه دلدرد و کمر درد هم دارم ایا خطرناکه یا امکان منفی شدن هست؟
- سلام خسته نباشید من سه تا دختر دارم تک کلیه هم هستم که میخوام باروشای وی اف تعیین جنسیت کنم میخواستم ببینم هزینش چقده
رحم اجاره کردم با سن ۴۰ سال یه دختر ۱۷ساله داره میشه ای وی اف انجام داد شانس بارداری داره


