Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تفسیرپاتولوژی
مفهوم وتفسیر"Disordered proliferative endometrium"
- اشعه سی تی اسکن
سلام و وقتتون بخیر باشه ببخشید اگر کسی در دوهفته اول بارداری سی تی اسکن ریه کرده باشه و از بارداریش بی اطلاع باشه در جنین تا چه حدی اشعه اثر میذاره قبلا از راهنمایتون تشکر میکنم
- بارداری@
سلام من تازه باردارم .قندخونم قبل بارداری ناشتا ۹۸ بود آیا خوردن کدوسبز رنده شده در ماست برای پایین آوردن قندم ضرر نداره روزانه یک وعده بخورم ممنون
- بارداری
سلام. مایع مختصر در کاویته ی آندومتر رویت شد . یعنی چی؟
- عدم تقارن لابیا
سلام خانم دکتر خسته نباشید دختری 22 ساله هستم می خواستم بدونم عدم تقارن در لابیا مینور طبیعی است؟ و آیا ممکنه بعدها در زندگی زناشویی مشکلی ایجاد کنه؟ و اینکه در حالت ایستاده لابیا ماژور باید کاملا به هم چسبیده باشند؟ همانند دوران کودکی؟ در حالت ایستاده لابیا ماژور کمی از هم فاصله داشته و زبانه ای بین آنها قرار دارد میخوام بدونم این حالت غیر طبیعیه؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید چون از معاینه حضوری خجالت میکشم
- بارداری
سلام من38سالمه میخواستم بدونم بهترین قرص ضد بارداری چیه که بشه چند سال خورد عوارض نداشته باشه ممنون میشم از خانم دکتر
- ای وی اف
خانمی هستم ۳۶ ساله یک فرزند پسر در سن ۲۳ سالگی به دنیا اوردم ایا امکان دارد به روش ای وی اف فرزند دختر دو قلو انجام دهم و هزینه ی این کار چقدر میشود
- سونوی واژینال
در رحم به میزان ۷_۸ ccمواد اکوژن نان هموژن دیده میشود که در درجه اول مطرح کننده clotو بقایای بارداری میباشد .من چهلو دو روزه سقط کردم
- پریود
دوره ی دوم استفاده از قرص دوفاستون،در روز ۱۵ از مصرف قرص پریود شدم ادامه بدم خوردن قرص رو ،۵ تا مونده رحم بزرگ،کیست دهانه رحم دارم
- قطع نشدن پریودیم بعدازمصرف قرص سیبل
سلام بخاطر جوش صورتم وانیلی تخمدان دکتر 4بسته قرص سیبل تجویز کرد خوردم بعدازاتمام آخرین بسته 12روز پریود شدم پاک شدم 7روزازپاک شدنم رد شد دوباره پریودشدم الان هفت روز خونریزیم قطع نشده چکارکنم
- غربالگری nt
سلام خانم دکتر crl:54 وnt:2.2 هست سنم هم ۴۱ خوبه ؟؟؟
- درد تخمدان ها
سلام، من دچار درد شدید در ناحیه تخمدان ها شدم که حتی برای نشستن هم درد شدید احساس میکردم که با پریود شدن از بین رفت و حالا که پریودم تمام شد دوباره این درد شروع شده ، یک ورق هم مترونیدازول خوردم ولی تاثیری نداشت
- بیماری زنان
من از ماه اوریل رو پروژسترون هستم ولی خونریزی مداوم و عمدتا شدید دارم. قرص دزوژسترول ١۵٠ میلیگرم میخوردم از ماه جون که به دلیل بی فایده لودن قطع کردم و موقتا نورتیسترون شروع کردم که فقط تا ده روز بخورم و نمیدونم بعد ده روز چه کار کنم. من در نوبت میومکتومی هستم ولی تا شش ماه ممکنه طول بکشه. دکتر عمومی هیچ درمانی به فکرش نمیرسه و متخصص زنان قابل دسترسی نیست متاسفانه تا روز عمل. لطفا راهنمایی کنید چه دارویی بهتر هست تو این شرایط؟ مرسی
- عادت ماهانه
سلام من دارای تیروئید کم کار هستم و حدود ۶ ماه پیش رابطه داشتم بعد از اون ماه اول عادت ماهانم عادی بود ولی بعدش به ۵ روز با خونریزی کم تغییر کرد البته با درد وحالات؟عدت ماهانه همراه بود ولی این ماه عادت نشدم احتمال بارداری هست؟؟
- پولیپ کیسه صفرا
یک پولیپ اکوژن چسبیده به دیواره خلفی کیسه ی صفرا به دیامتر3.8mm نیاز به جراحی آیا دارد
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من چهل روزه سرکلاژشکمی کردم بعد از دوهفته رحمم میسوزه الان شدید شده جای لاپاراسکوپی م هم.درد داره ومتورمه ممنون میشم دارم میترسم
- بقایا بارداری بعد کورتاژ
سلام.جنین پنج هفته داشتم که سقط شد.بعد اول آذر کورتاژ شدم ۱هفته بعد کورتاژ خونریزیم بند اومد رفتم سونو ۱۳ میل بقایا داشتم دارو دادن بعد یک هفته خونریزیم شروع شد حدود دو ماه خونریزی داشتم که دو هفته اش خیلی شدید همراه با دفع لخته نسبتا بزرگ بود.ولی بعدش که سونو دادم دیدم کماکان ۱۳ میل هست و دارای فلور عروقیه یه دوره دارو خوردم ولی باز نیومد دوباره دکتر هفته گذشته کورتاژ با ساکشن انجام دادن امروز سونو دادم زده ضخامت اندومتر ۶ و نامنظم است.بقایای کوچک ۹٭۵ میل دارای فلور عروقی هست .امروز بعد یک هفته از کوتاژ دومم خوریزی قطع شده و ترشحات قهوه ایی رنگ دادرم.دکتر گفته بهتر داروی هورمونی نگیری و یک ماه فرصت بدی تا پریود بعدیت.سوالم اینه آیا با پریود بعدی امکان ریزش داره؟ واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم.قبل دومین کورتاژم چهار روز درد شدید زیر شکم داشتم ولی الان اون دردو ندارم.ممنون میشم راهنماییم کنید
- عمومی
سلام خانم دکتر ۱۹ سالمه و ۷ ماهی بود که خارش شدید واژن داشتم و واژنم و می خاروندم و ازش مایع چرکی آبی یا سبزی خارج میشد و چند وقتیه متوجه شدم هنگامی که در توالت میشینم زیر دو طرف واژنم انگاری باد کردی و یه چیزی هست و واژنم شکل قبلیش و نداره امکان داره کیست بارتولین باشه خیلی میترسم لطفا راهنماییم کنید با درمان خانگی حل شه خواهش میکنم
- اقدام بکنیم برای بارداری
سلام خانوم دکتر میخواهم اقدام کنم برای بارداری وقتتون بخیر کیت تخمکگذاری روکی باید انجام بدم دوره من 28روزه ست 12اردیبهشت پریدشدم ؟؟؟ممنون ازجوابتون
- سقط
سلام خانوم دکتر عزززیز شما سقط هم انجام میدین؟


