Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر من میخوام درباره سرکه سیب بدونم باید چطوری استفاده کنم برای عفونت زنانگی راهنمایی کنید باید سرکه راه گرم کنم توش بشینم کیه این کار بوکنن وچند بار ادامه بدم راجبش توضیح بدین
- سوزش ناحیه بخیه سزارین
بعداز پنج سال که از سزارین میگذرد احساس سوزش در ناحیه بخیه سزارین دارم ممنون میشم راهنمایی منید
- افتادن گوشت از رحم
سلام.من پریود نیستم ولی نزدیک به دورهام. یه گوشت سفید که پایینش رگههای خونی بود دفع کردم. این خطزناکه؟
- راجب آمپول واریو پپتیل
سلام من برا کیست آندومتریوز دکترم آمپول دکاپپتیل تجویز کردن ولی دارو خانه گفتن واریو پپتیل بهتره. من. واریو پپتیل زدم آیا خوبه عوارض نداره
- فراموشی مصرف داروی پی دی هومونگ و انجام ivf
با سلام و عرض ادب دکتر برای من داروی پی دی هومونگ شبی دو عدد تجویز کرده ولی من یک شب فراموش کردم و دکتر روز سه شنبه تخمک کشی انجام میدهد امشب هم دوتا آمپول زدم فردا هم دو تای دیگه با توجه به موقعیت میشه تقسیم ساعت منم مثلا هر ۱۷ساعت تزریق انجام دهم یا اینکه بجای دوتا آمپول سه تا بزنم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- هایمن
با سلام
(سوالم فوریه و باعث استرس زیاد در من شده ممنون میشم اگه با دقت بهم جواب بدید.)من جهت معاینه هایمن به یک ماما و یک متخصص زنان مراجعه کردم. ماما گفتن پرده ت حلقوی و دارای ساییدگی جزئی است ولی این پرده سالم محسوب میشه و هم من و هم سایز پزشکان گواهی سلامت صادر میکنن برای این پرده و نیازی نیست در گواهی راجب ساییدگی مطلبی ذکر بشه. علت ساییدگی رو هم گفتن هرچیزی میتونه باشه حتی خشک کردن غیر اصولی بعد از شستشوی الت تناسلی.
متخصص زنان هم گفتن پرده حلقوی غیر ارتجاعی داری که در اولین نزدیکی خونریزی خواهی داشت. یک خراش جزئی داره ولی پرده سالمه و گواهی سلامت میدم بهت. علت خراش هم رابطه جنسی سطحی یا حتی ژنتیک میتونه باشه یعنی از ابتدا اینطور بوده باشه.
سوالم اینه که آیا واقعا با وجود خراش یا ساییدگی جزئی گواهی سلامت صادر میشه؟ اگه سالمه پس خراش یا ساییدگی چیه؟تفاوت خراش و ساییدگی چیه؟ وعلت ساییدگی میتونه خشک کردن غیراصولی الت تناسلی باشه؟ - زایمان
سلام من یک ماهه زایمان کردم به تازگی وگاهی اوقات سمت راست شکمم از بخیه تابالای نافم درد میگیره در ضمن ترشحات صورتی روشن هم دارم طبیعی
- سلام من میخوام بارداربشم پرده من زدنشده
- پریودی و بکارت
سلام من سوم این ماه پریود شدم.روز اول با دیدن فیلم های پورن بدون اینکه به خودم دست بزنم به حالت نشسته خودمو مالیدم به زمین و ارضا شدم و دقیقا زمان ارضا شدنم ازجام بلند شدم وچندقدمی راه رفتم.من همیشه پریودی هام یک هفته هستش.یعنی 5روز اول خونریزی دارم بعد یک روز قطع میشه یک روز دیگه بحالت لکه بینی میاد اما این بار همون 5روز خونریزی داشتم دیگه کامل قطع شد.علت چیه؟؟؟ایا ممکنه خونی که ازمن اومده بدلیل پارگی بکارتم بوده
- هایمن
سلام خانم دکتروقت بخیر. ببخشید من امروزحمام رفتم بعدقسمت پایین آلت تناسلی رو با ژیلت تمیزمیکردم یدفعه احساس سوزش کردم زخم شد وخونریزی کردم یعنی ازاون قسمتی که خون پریودمیاد خون میامد آیاپرده بکارتم آسیب دیده؟؟ نگرانم خواهش میکنم جواب بدیدممنون
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر باشه من تنبلی تخمدان وکیست کوچکی درتخمدان وپریدهای نامنظم دارم که دکتر به من مدروکسی پروژسترون داده که شش ماه ازشب 14 پریدی به مدت 10شب دوعدد میخورم وگفت بایدادامه بدی تامنظم بشی ومتفورمین 500هم داده برای تنبلی تخمدان حالا اون ماه که رفتم پیشش گفت عفونت داری شیاف مترونیدازول واژینال داده بهم تا10شب استفاده کردم وفلوکونازول هرسه روز یک عدد مفنامیک اسیدهم داده برای درد اگه داشتم بخورم آخه اگه یادتون باشه شما اون سری گفتم دردزیرشکم دارم شماگفتین عفونت بایدبرسی بشه که عفونت شدیدبود به خاطر کم خونیم قرص اهن هم نوشت که به خاطررفلاکس معده ایرانی نمیتونم بخورم امریکاشو گرفتم که بخورم ویدوفولیک هم نوشته شبی یک عدد لاکتوفم هم نوشته روزی یک عدد ولتراکس لتروزول هم نوشته ازروز 3قاعدگی تا5روز روزی 2عدد بخورم این قرص هارو برای ماه قبل استفاده کردم فقط قرص لتروزول رونخوردم شماگفتین عفونتم خوب بشه بعداقدام به بارداری کنم حالا خانوم دکتر من فرداپریدمیشم ومیخوام بعدازپرید اقدام به بارداری کنم حالا خانوم دکتر ببخشید این دردزیرشکم من برای چیه موقع نزدیکی خیلی درد دارم میشه بگین چه قرصی برای عفونت بخورم ؟؟؟؟چون ب بعدازپریدی میخوام حامله بشم مرسی ازشما که جواب میدین
- سلام من ۲۵دی پریود شدم رابطه محافظت نشده داشتم ارژانسی خوردم
دی ماه پیود شدم ۲۵دوهفته بعدشم بخاطر مصرف ارژانسی پریود شدم الان ۱۵اسفنده نشدم طبیعیه؟ بیبی زدم منفی بود دیروزم لک کمرنگ دیدم
- آیا قرص نورم اسکین باعث نازایی میشود ولی من مجرد هستم
- پریودی نامرتب
ببخشید علت عقب وجلو شدن پریود چیه،من الان از فروردین امسال پریودیم نا مرتب شده ،یه دفعه ۳۵ روز عقب انداختم ،بعد دوباره زود به زود پریود میشم ،علتش چی میتونه باشه
- پریود بعداز بارداری
سلام خسته نباشید .من یک نوزاد ۶ ماهه دارم بعد از زایمان تا ۵ماه پریود نشدم حالا ۱بار پریود شدم ولی الان نزدیک به ۴۰روزه که دوباره پریود نشدم روز ۳۲ بعداز پریودی رابطه پرخطر داشتم قرص اورژانسی خوردم البته یکی از دوتا قرص شکسته بود که همون جور خوردمش ولی هنوز پریود نشدم میترسم باردار باشم احتمالش هست یا نه چکار کنم .ممنون از راهنماییتون
- سرکلاژ دولایه
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ دولایه وپساری تاثیر ش بهتره یا سرکلاژ واژینال روتین آخه من به سرکلاژ واژینال جواب نگرفتم حالا دکترم میگه سرکلاژ دولایه وپساری آیا با این نوع جواب میگیرم یا بهتره شکمی انجام بدم
- عمومی
سلام چرا من پریود نا منظم دارم؟
- کیست تخمدان با ابعاد ۲۱در۱۷با سطح کمتر اکوژت در تخمدان راست ایا خطرناک است
- زخم بزرگ در دهانه رحم
سلام خانم دکتر .زخم در دهانه رحم دارم ایا امکان بهبودی با دارو وجوددارد یا حتما باید فریز بشه واین که زخم میتونه باعث درد پهلو وتیر کشیدن درددر پهلو بشه .
- زنان زایمان
سلام مشکل باروری دارم قراره چند روز دیگه (ای یو ای)انجام بدم آیا می توانم به مسافرت دور برم یا نه چه کار های انجام ندم


