Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زایمان طبیعی
سلام خسته نباشید۷روزه زایمان طبیعی کردم،،الان لابیای بیرونی که سمت بخیه ها هست ورم کرده ودرد داره و تیرمیکشه ممکنه عفونت باشه؟؟بخیه ها درد ندارن
- بیمارستان ولیعصر
سلام ايا بيمارستان وليعصرهم زايمان مي کنيد
- فیستول
سلام وقت بخیر ایا فیستول (خروج باد واژن)مانع بارداری میشود و یا اگر باردار شویم در بارداری مشکلی ایجاد میکند؟
- خارش آلت تناسلی
من الان نزدیک دو روزه احساس میکنم که آلت تناسلی من خارش میکنه و قرمز شده چه کار باید بکنم؟
- انتقال
سلام علت دردپریدی گهگاهی که بااستراحت بهترمیشودوافت فشار بعدازانتقال جنین سه روزه وروزدوازدهم
- عفونت
سلام برای دختر مجرد با سوزش و خارش واژن،دکتر کپسول فلوکونازول ۱۰۰، سه عدد یک روز درمیون و ۲۰ قرص خوراکی نیستاتین تجویز کردن اما نیستاتین را نتونستم تهیه کنم،ایا این ۳ عدد کپسول برای درمان کافی هست؟جایگزین برای نیستاتین نیست؟
- مصرف اسپرین
سلام خانم دکتر
من ۳۶ سالمه و الان ۱۹ هفته و ۳ روز باردارم، با توجه به دو سابقه زایمان زودرس در هفته ۳۵ و ۲۵ ، در این بارداری سرکلاژ کردم، هفته گذشته در سونو غربالگری مشخص شد دهانه رحمم حدود ۱۵ م.م باز شده است و دکترم برایم پساری گذاشت و استراحت مطلق را توصیه کرد، باتوجه به این مسیله مصرف روزانه دو عدد اسپرین ۸۰ را تجویز نمود.
اکنون به علت سخنان برخی در مورد عوارض مصرف این دارو دچار شک و استرس شدم، می تونید کمکم کنید که ایا تجویز درست است.
و سوال بعدی اینکه با توجه به شرایطم کار دیگری برای حفظ باردای ام می تونم بکنم (هفته ای یک عدد پرولاکتون تزریق میکنم) - واکسن کرونادرزمان پریودی
ایا در زمان پریود زدن واکسن ضرر دارد
- زوائد ناحیه تناسلی
سلام وقت بخیر من ۲۱ سالمه هست و حدود چهار سال پیش رابطه جتسی کامل داشتم چند روزی هست روی تاحیه تناسلیم زوائد گدشتی مانندی مشاهده کردم ممکن است زگیل تناسلی باشد ؟
- سونورحم وتخمدان
سلام من سونوگرافی رحم وتخمدان انجام دادم هسته های میومی کوچک متعدددرجسم رحم دارم هردوتخمدانم تعدادناحیه اکوفری وکیستیک کوچک است با نمای فولیکولهای متعددچیکاربایدبکنم این یعنی سونوم مشکلی داره یانه؟
- سلام ضایعه هتروژن به ضخامت۱۲تا۱۵ میلیمتر در تمام کاویته فوندوس رحم دیده می شود که مطرح کننده هموراژی داخل کاویته رحم است یعنی چی؟؟
- نازایی
سلام ورزش کردن برای تنبلی تخمدان(نیم ساعت روزانه رقصیدن) اگه بعد اقدام انجام بدهم باردار بشم مشکلی ایجاد نمیکند ؟؟؟مثلا باعث سقط
- بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من سه هفته پیش سقط کردم رفتم سنو گفت بقایا مونده بهم میگفتند باید سقط کنی من آمپول گفتم دوروز پیش داد زدم ولی پریود نشدم هنوز به نظر شما کی تاثیر میزاره ؟ باید برم کورتاژ ؟؟
- نازایی
سلام ببخشید من ۸ ماهه میخوام حامله شم اما نمیشه چیکارمیتونم بکنم یاچه دارویی بخورم تخمدان هام فعال شه تا زود حامله شم.
- زایمان زودرس
سلام،ازکجامیشه تشخیص داد که برای جلوگیری از ایمان زودرس که به سرکلاژواژینال جواب نداده،سرکلاژشکمی قبل بارداری بهترنتیجه ميده یاسرکلاژ شکمی دربارداری باتشکرفراوان خانوم دکتر
- بارداری
سلام دکتر من ۱۵هفته و ۴ روز هستم ... وقتی ۸ هفته بودم یکی از اعضا خانواده مبتلا به بیماری کرونا بوده و خبر نداشتیم من هم حدود دو سه روز حالت سرما خوردگی خفیف ابریزش بینی و چرک گرفتگی گلو داشتم ... ازمایش و سونوگرافی غربالگری در ۱۲ هفتگی انجام دادم که خداروشکر سالم بود. من چطور مطمن شم که مبتلا به بیماری شده بودم یا نه ؟ اگر مبتلا بودم روی جنین اثر گذاشته ؟ چه زمانی این بیماری در جنین مشخص میشه ؟ تورو خدا جواب بدید❤
- ای وی اف
با سلام. خانم دکتر من 8 ماه برای بارداری اقدام کردم. پریودهای منظم و بدون درد دارم. یک کیست اندومتریوما 28 mmدر تخمدان راست هست. آزمایش هورمونی خودم و اسپرم همسرم نرمال است. نتیجه عکس رنگی نیز نرمال هست.دو دوره کلومیفن مصرف کرده و در یک دوره iuiنیز انجام داده ام.برای بارداری عجله دارم. میخواستم بدونم با آی وی اف میتونم نتیجه بگیرم یا قبلش حتما باید لاپارسکوپی کنم.و احتمال موفقیت چقدر است؟ باسپاس
- همسرم پولیپ داشته یک هفته هست عمل کرده آ
آزمایشگاه رازی جواب آزمایش شما آماده است شماره پذیرش : 1984-07 خانم مريم مهراب منفرد لینک دریافت جواب آزمایش answer.novinmedco.ir/a/W13D4 33550190
- بارداری
سلام ببخشید ۱۳روز بودکه تمیز شده بودم که پستان هایم و رحمم و کمرم درد می کرد می خواستم بدانم ایا نشانه های بارداری هستند یا خیر حالا هم بعد از ۱۸ روز دوباره پریود شدم چرا شدم چون می خواستم باردار شوم اماده بودم که شدم می شود ماه بعد باردار شد
- سزارین
سلام خانم دکتر.سزارین رو ییمه قبول مینکنه یا آزاده؟


