Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زایمان طبیعی بعدازسزارین
باسلام سال ۹۴یکبار زایمان سزارین بخاطر بریچ بودن بچه داشتم درد طبیعی روهم کشیدم تا۵سانت هم پیشرفت داشتم دوباره قصد بارداری دارم میخواستم بدونم طبیعی میشه
- DNA
آیا خودم میتونم از نوزاد نمونه برداری انجام بدم یا خیر
- آیا با وجود آناتومی رحم دوشاخ ای ایو ای انجام بدم
سلام خانم دکتر من دوسال اقدام داشتم یکبار طبیعی باردار شدم جنین ضعیف بود و سقط طبیعی داشتم .الان دکتر برام ای یو ای تجویز کرده .عکس رنگی گرفتم و رحم کاملا دوشاخه دکتر بصیرت گفتن فعلا لاپاراسکوپی نمیخواد و اقدام کن مراقبت حین بارداری میدن اینکه با این شرایط رحم ای یو ای انجام بدم درسته؟
- جلوگیری
سلام خسته نباشید خانم دکتر کاندوم روش مطمنی هست واس جلوگیری ؟
- عمل فتخ ناف
سلام دوماهی است عمل کردم حامله شدم مشکلی که نداره
- سقط
سلام یک ماه پیش سقط داشتم الان رفتم سونگرافی نوشته یک کانون اکوژن وغیر یکنواخت با حجم حدود 1/2سی سی در حفره رحم و با احتمال بقایای حاملگی مشهود است ونوشته در نماز عرضی باقطر55میلیمتر وبا میومتر هموژن مشاهده شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- عفونت دارم وبوی بد واژن
چه دارویی برای از بین رفتن بوی بد واژن وعفونت مناسبه
- زنان وزایمان
معنی این عبارت چیست.برشهایی ازمقاطع پولیپی باپوشش سیلندریک وکانونهای متاپلازی اسکواموس باکوریون فیبروزی حاوی مقاطع غددآندوسرویکال مشهود است
- بارداری
ساک حاملگی داخل رحمی در موقعیت فوندال با حدود نامنظم دارای یولک ساک و فتال پل فاقد ضربان قلب وبا واکنش دسیدوال ضعیف رویت شد شواهدی به نفع هماتوم ساب کوریونیک رویت نشد سن حاملگی بر اساس crl 4mmمعادل 6هفته و 1 روز میباشد دیامتر کیسه زرده 9mmاندازه گیری شد تخمدانها با ابعاد واکوی پارانشیمال نرمال رویت شد
- سلام من بعداز اینکه پماد واژینال استفاده کردم احساس میکنم رحمم باددتره نمی توانم بشینم راحت
- فوکوس اکوژن
سلام خسته نباشید خانم دکتر من غربالگری اول ودوم رو انجام دادم همه چی سام بوده ولی در سونو آنومالی 18 هفته گفت یه فوکوس اکوژن کوچک 1.۵mmدر بطن چپ رویت شده آیا مشکل سازه ،تو رو خدا بگین چکار کنم استرس دارم،در ضم فوکوس همون توده است؟
- قرص روزی چندتا بخورم برای بزرگی سینه
- سلام آیا قرص آزیترومایسین برای عفونت گلو و سینه خوبه
- درد
سلام خانوم دکتر من یکچلو درد زیر شکمم دارم و اینکه تکرار ادرار دارم صب ک رفتم دسشویی ادرارم تیره رنگ شد و در اخرش ادرار خونی و یکچلو خون ۱۸ سالمه میترسم تو بارداریم مشکل اینجاد کنه برام خیلی میورسم من چیکار کنم علتش چیه باید به دکتر مراجعه کنم؟؟؟؟؟
- بارداری
سلام.من رابطه بدون دخول داشتم ولی مایع منی روی واژنم ریخته شد وبعد ۲۴ساعت قرص اووسیز خوردم ولی ازوقت پریودشدنم یک روز میگذره ب نظرشما مشکلی (باردار)برام پیش اومده؟
- بارداری بببب
سلام وقتتون بخیر،من اقدام به بارداری دارم شش روز مونده بود به پریودیم ترشح قهوه ای داشتم باز فرداش یعنی پنج روز مونده بود به پریودیم رفتم سرویس بهداشتی مقداری کمی خون اومد باز قطع شد امروز صبح رفتم سرویس بهداشتی که چهار روز مونده به پریودیم ترشح تیره داشتم مثل قهوه ای خیلی تیره یا سیاه بود باز دیگه چیزی نیومده …به نظرتون باردارم یا علت چیز دیگست ؟ میشه کامل توضیح بدید ممنون میشم…
- آی وی اف
سلام من پنج روزه انتقال جنین انجام دادم از دیروز سوزش و خارش دارن و خیلی کم ترشح زرد رنگ.چکار کنم؟
- تاخیر در قاعدگی
سلام خانم دکتر، دختر من 14 سالشه و نزدیک به دو ماهه پریود نشده خودش هم فرد استرسیه اما میتونه کنترلش کنه و کمبود ویتامینD هم داره چیکار باید بکنم
- اندومتریوز
سلام، ببخشید نرمال بودن ca125 آندومتریوز را قطعا رد میکند؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من ۲۲ سالمه و تنبلی تخمدان دارم ۱سال و نیمه تحت درمانم ولی رفع نشد. قرص خوردن مداوم عوارض نداره؟ اصلا راه درمانی هست؟


