Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی روز کنکور
سلام خسته نباشید من یه دختر 19 ساله هستم و فردا کنکور دارم و امروز پریود شدم تو دوران پریودی درد خیلی شدید و غیرقابل تحملی دارم قبلا دیکلوفناک مصرف میکردم ولی خوابم میگیره بعد از استفاده و برای فردا نمیتونم استفاده کنم میشه کمکم کنید چی استفاده کنم تا دردمو از بین ببره و گیج نشم سر جلسه شیافت دیکلوفناک تاثیری داره؟ اگه الان استفاده کنم فردا دردم تموم میشه؟
- پریود
سلام .. من متاهل ۳۶ ساله و دوره قاعدگی منظمی دارم و این سری براینکه پریود نشم قرص مفنامیک اسید با ترنسید روز اول لکه بینی داشتم خوردم تا سه روز و هیچ تاثیری نداشت و قرص اچ دی خوردم و خونریزی افتادم و حالت تهوع داشتم و دیگه قرص رو نخوردم . الان ۴ روز که خونریزی دارم باید چکار کنم که قطع بشه
- بارداری
سلام من ۲۱ سالمه ۳۰ شهریور ماه پریودم تمام شد و بعد از ده روز دو روز لکه دیدم و بعد از آن به بعد پریود نشدم و ۲۳ آبان ماه رفتم پیش دکتر سونوگرافی نشان داد کیست و اکوفری چپ به اندازه ۵۲ میلی دیده شود و قرص اچ دی داد و من خیلی درد دارم وهنوز قرص هام تمام نشده حالا چه کار کنم
- ویتامین ها در بارداری
من تازه فهمیدم باردارم هفته 3 یا 4 هستم. حواسم نبود فقط دیروز ویتامین C هزار میلی خوردم آیا باعث سقط میشه
- سلام برای زخم رحم از نزدیکی بایدازچه داروی استفاده کردممنون
- سلام وقتتون بخیر من دو ماهی سفر به آمریکا اومدم ماه اول پریودم قطع نمید تا ۳ هفته دکتر به من قرص استرادیول ۵/. تجویز کردن برای ۱۵ شب من پریودهای منظم ۲۶ روز داشتم الان ۱۰ روز گذشته و پریود نشدم حامله هم نیستم باید چه کنم ؟ ممنون از راهنماییتون
- ناخن پا
سلام خانم دکتر، من در هفته 33 بارداری هستم. ناخن شصت پای من ( هر دو پا ) توی گوشتم رفته ( از یک طرف ) و درد می کنه و بعضی وقت ها چرک خیلی کمی از گوشه ناخنم بیرون میاد ( توی این چند ماه دوبار اتفاق افتاد ) آیا باید قبل از زایمان درمان کنم یا می تونم بعدا این کار را انجام دهم؟ برای عمل سزارینم مشکلی ایجاد نمی کنه؟ من هیچوقت این مشکل را نداشتم و احساس می کنم مختص دوران بارداری من است . با تشکر
- روش استفاده از دروسبلا
کیست دارم 2 سانت قرص دروسبلا برام تجویز کردن ولیمن پریود نشدم که استفاده کنم ایا میشه همینجوری استفاده کنم
- رحم اجاره ای
سلام ببخشید خواهر شوهرم میتونه بچه برادرشو تو رحمش نگه داره؟ نطفشون شسته شدس
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام دکتر من ب خاطر جوش و پرمویی و نامنظم بودن پریودم دکترزنان رفتم بهم ۳بسته قرص سیبل داد و۳ ورق قرص سیپروترو استات که ۱۰تا دونه ست ، الان فراموش کردم ک نحوه مصرفشو ، بسته اول سیبل رو خوردم و به قرص های سفید رسیدم و پریود شدم باید چیکارکنم ازاین بع بعدشو؟؟؟؟
- عفونت قارچی
باسلام من هفته 11بارداریم میخواستم بدونم میتونم از قرص واژینال کلوتریمازول برای عفونت استفاده کنم مشکلی برای جنین نداره باتشکر ازشما
- خونریزی
سلام من ۶ ماه زایمان کردم خونریزی شدید با لختهای بزرگ دارم خوریزیم قط نمیشه رفتم دکتر گفتن رحم بزرگ شده دارم دارو استفاده میکنم ولی هیچ تغیر نکرد خونریزیم لطفا بهم بگید چیکار کنم
- خونریزی واژن
سلام علت خونریزی از واژن (کم) بعد ریختن منی چیه؟
- نازایی
چطور وقعی هنوز عروسی نکردم بفهمم بچه دار نمیشوم
- موهای زائد
سلام و عرض ادب - من به مدت 6 سال برای جلوگیری از بارداری و کاهش موهای زائد از قرص سیپروترون کامپاند و اسپیرونولاکتون استفاده می کردم حدود 3 سال است به دلیل بارداری و شیردهی از هیچ دارویی استفاده نکردم موهای زائد من بیشتر شده است .آزمایش هورمونی انجام دادم مشکلی نبود می خواستم بپرسمالان بعد از قطع شیردهی برای جلوگیری از بارداری و کاهش موهای زائد چه دارویی استفاده کنم ممنون از توجه و پاسخگویی شما
- سلام خانم دکتر عزیز من 21سالمه دو ماه دوباره حامله ام امروز خیلی سوزش شکم دارم بالای شکمم
- جواب آزمایش
سلام من انتقال جنین داشتم جواب آزمایش اولم مثبت بود گفتن دوباره باید آزمایش و تکرار کنم آیا ممکن هست جواب منفی باشه
- بارداری
سلام خدمت خانوم دکتر عزیز ضمن خسته نباشید من هفته ۲۵ بارداری هستم سرکلاژ هم در ۱۳ هفتگی انجام دادم پزشکم آزمایش دیابت بارداری نوشتن میخواستم بگین این آزمایش مشکلی داره یا نه GTT(75grGlucose FBS: 76 -GTT-BloodSugar(1h) : 176 GTT- Blood Sugar (2h): 160* * : confirmedby RepeatedAnalysis Coomb s Test- Iindirect. Negative. Titer Urine Analysis. W.B.C. 1-2 Color. Yellow. R.B.C. 2-3 Appearance. Clear. Epithelial. Cells. 3-5 S.G. 1030. Bacteria. Rare PH. 5. Mucus. Neg Protein. Trace. Cast. Neg Glucose. Neg . Crystals. Neg Billirubin. Neg Urobillinogen. Normal Ketones. Neg Nitrite. Neg Blood. Trace Urine Culture& Sensi. : Culture. No growth after 48 hours
- لکه بینی
با سلام. وقت بخیر ، من به دلیل لکه بینی دکتر برایم قرص سیبل تجویز کرد و دلیل لکه بینی را نازک شدن محل زخم سزارین عنوان کردند، فرمودند یکسال مصرف کنم ، در این یکسال ۹۵ درصد لکه بینی از بین رفت، تا اینکه این ماه که دقیقا یکسال از شروع مصرف میگذرد بازهم مقدار لکه بینی زیاد شد، علت چیست ؟
- درد در ناحیه بخیه سزارین
سلام.۵ سال پیش عمل سزارین انجام دادم الان حدود ۱ماهه جای عمل دست چپ کنار استخوان لگن احساس درد میکنم،علتش چی میتونه باشه؟


