Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تاثیر کیست پستان بربارداری یا به عکس
با سلام خسته نباشید خانم دکتر من مریض شما هستم .طبق سونوگرافی یک کیست ساده به قطر۱۵میلیمتر درپستان چپم هست واندازش از۲سال پیش تقریبا همونه,ایا بارداری بر اندازه یا درد کیست تاثیر منفی داره یا اینکه خود کیست بر بارداری تاثیر منفی داره یا خیر?برای کم کردن درد پستان مخصوصا در۲هفته قبل پریودی چه دارو یا رزیمی خوب هست? ممنون
- کیست اندومتریوز
سلام من 28ساله هستم دو سال ازدواج کردم کیست اندومتریوز4سانتی دارم آیا میتونمباردار بشم ؟ نیازی به اقدام خاصی هست
- بارداری
سلام وقت بخیر. مصرف مجاز فولیک اسید قبل بارداری چند وقته؟؟ واینکه مصرف طولانیش ضرر داره؟؟
- it
Itرویت شد در سونوگرافی ntوnt2/5 است
- سلام من برای بارداری از قرص کلوفین میخورم دو دوره خوردم ۲ماه باردار نشدم برای باره ۳وم میخورم بعد چند روز بعدش سونو گرافی داخلی انجام بدم خوبه برای اندازه تخمک چند هست
- بارداری
سلام
من در حاله مصرف بسته ی اول قرص ضد بارداریم هستم.19 قرص مصرف کردمو نامزدم 4 روزه دیگه از سفر میاد و احتمالا رابطه خواهیم داشت ينی تو اون هفت روزی که نباید قرص مصرف کنم.اشکالی نداره تا روزه 23 قرص مصرف کنم؟ ینی 23 قرص؟
اینجوری امکان بارداری وجود داره؟ ضرر چطور؟ - زنانوزایمان
سلام من پریودم نامنظم هستش یعنی ۴۰ تا ۵۵ روز طول میکشه تاپریودبشم ولی الان دوماه کامل شده پریودنشدم درد سه روزه دردپریودی دارم اقدام به بارداری هم داشتم آیا امکان داره این درد مال بارداری باشه یااینکه درد پریودی هستش
- بارداری خارج رحمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر خانمی هستم ۲۷ ساله شهریور ۹۴ حاملگی خارج از رحم پاره نشده در تخمدان داشتم و همینطور مرداد ۹۵ که با آمپول متوترکسات درمان شد بعد از حاملگی اول عکس رنگی رفتم که نشان داده لوله ها مشکلی ندارن میخواستم بدونم چرا این طوری میشوم خواهش میکنم راهنماییم کنید.
- دفع بقایای سقط جنین
سلام من سقط داشتم. سونو اولم هیپراکو و هتروژن ۳۰mm و با حجم ۳۰cc بقایای بارداری بود. ساکشن انجام دادم. بعد از ساکش ۲۰ تا قرص متیل ارگونین خوردم. رفتم سونو گرفتمالان هیپراکو هتروژن با زخامت ۲۲*۶*۲۳ با حجم ۲cc هست. مجدد دکتر برام بتا نوشته و دوفامد ۱۰. بنظرتون این ۲ cc بقایای دفع میشه با این قرص ها؟
- غربارگری اول تکرار
سلام خانم دکتر من دکترم دوباره تکرار آزمایش غربارگری اول نوشته آیا مشکلی هست یا خیر؟
- اکولوسنت
سلام.سونوی بررسی تخمدان نوشته مایع اکولوسنت خفیفی در کانال دهانه رحم مشاهده میشود.میشه بگید چیه.ممنونم
- ناباروری
سلام 7ساله باردار نشدم تنبلی تخمدان دارم در مرحله ای وی اف بودم که تخمک کشی کردم گفتن جنین تشکیل نشده حالا بهم کمپول اووبوست داده امکان داره باین کمپسول باردار بشم
- بارداری
سلام خانم دکتر بنده باردار هستم آخرین موعد پریودم ۱۴۰۰،۱۱،۷بود .الان ۳۵ هفته و ۵روز هستم .پزشکم وقت زایمان سزارین و داده ۲۶مهر .میخاستم بدونم من تا اون موقع چند هفته میشم؟دکترم اشتباه نکرده؟
- رژیم غذای
سلام خسته نباشید برای رژیم بارداری از چندماه قبل باید بیایم دکتر برای گرفتن رژیم
- درموردآمپول سینال اف
اگه خونریزی ماهانه قطع نشده باشه میشه آمپول تزریق کرد
- بارداری
سلام. خانم دکتر من قبلا دوتا سقط داشتم. تحت نظر دکتر اقدام به بارداری کردم. دکتر به من گفتن که ۴روز از موعد پریودم بگذره آزمایش بدم و اگه مثبت بود برم پیشش که دارو بهم بده نذاره سقط بشه. الان ۲ روز از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم. چهار روز بعد پریودی میشه ۳ شنبه که متاسفانه سه شنبه تعطیله. دکتر منم یک شنبه و سه شنبه هستن. الان من باید تا یک شنبه منتظر بمونم. سؤالم اینه که آیا ۴روز دیرتر مشکلی ایجاد میکنه؟؟ ممکنه بازم سقط بشه؟؟ در ضمن یه هفته مونده به موعد پریودم واکسن سینوفارم دوز اول و زدم، الان خیلی نگرانم اگه باردار باشم مشکلی ایجاد میکنه؟؟ ممنون از پاسخگوییتون.
- پیشگیری از بارداری
سلام خسته نباشید من ۳ هفته پیش رابطه بدون جلوگیری داشتم و ۸ ساعت بعد رابطه قرص تنسی ۱.۵ خوردم اما با این وجود هنوز پریود نشودم آیا امکان بارداری وجود داره
- بارداری
سلام خانم دکتر. من دو ماهه با یه آقایی نامزد کردم و هفته قبل ناخواسته وارد رابطه جنسی شدیم ولی اجازه ندادم منی وارد دستگاه تناسلی من بشه. حالا دیروز یه لکه روی لباس زیرم بود و به شدت نگرانم کرده و میترسم باردار شده باشم. آبرو و حیثیتی میره. میخواستم ببینم واقعا باردار شدم ؟
- مهم
سلام من ۲ ماه و ۲۲ روزع زایمان سزارین کردم ۱۰ روز اول شکمم رو با کمر بند بستم بعدش دیگ نبستم گاهی بستم خیلی کم ایا الان اگر یکسرع ببندم شکمم باز میرع عقب؟؟؟؟
- در مورد دسیدوایی ولومن سرویکس
من دیروز سونوگرافی بارداری انجام دادم نوشته تصویر ساک بارداری با۵mm وحدود 5w دیده شده..واکنش دسیدوایی اطراف ساک حاملگی بیش از حد نرمال است..فعلا در ساک بارداریyollk sacوfetal poleمشاهده نمیشود.لومن سرویکس در حال حاضر بسته است.


