Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام خانووم دکتر من سه تا زایمان زودرس داشتم اولی و دومی 20 هفته و 21 هفته که گفتن سپتوم داری جراحی شدم و بعد دوسال بازم باردار شدم 26 هفته درد زایمان دوتای اخرم سرکلاژ شدم حالا بهم گفتن سرکلاژ شکمی عکسم گرفتم مشکلی دیگه ندارم
- سابقهزایمانزودرس
سلامخدمتخانمدکترعزیز ۳۴سالسندارم۳تازایمانزودرسدرهفته۲۵تا۲۷داشتم ویکزایمانموفقهمسکلاژکردموداشتمویکبارهمسرکلاژکردم طولسرویسم۲۹بودولیناموفقبودم دوبارهتصمیمبارداریدارمایاشمااجاره بارداریرامیدهید
- کولیت
باسلام خدمت شما من قصد بارداری دارم و کولیت الستروز دارم و روزی سه عدد کپسول مزالور و یک عدد قرص آزارام و هردو هفته یکبار یک عدد امپول آمپی سینورا تزریق میکنم و خیلی نگرانم که این داروها رو بچه ام تاثیر بزاره مخصوصا امپول سبنورا که زیر ناف تزریق میکنم و خواستم بپرسم روی جسم و مغز جنین تاثیر داره و چکارکنم؟؟
- بارداری
سلام خسته نباشید دوقلو باردارم ۲۹ هفته هستم هر یکی دوساعت شکمم سفت میشه میگیره ..مخصوصا وقتی بخوام تکون بخورم یا بلند شم جا ب جا شم ... امروز تست ان اس تی دادم نرمال بود. و موقعه راه رفتن یکم بالای واژنم درد میکنه ..خواستم بدونم طبیعیه ؟ انقباض چطور باشه خطر ناکه و باید ان استی داد؟ البته دیروز و پریروز بخاطر یبوست شکمم کار نکرد هر ساعت چند بار شکمم سفت میشد و ول میکرد . اما امروز که شکمم کار کرد بهتر شدم
- علت فلج مغزی جنین
سلام ببخشید آیا خراب شدن و سوراخ شدن دندان ها در بارداری باعث فلج مغزی جنین میشن؟ با توجه با اینکه مکمل ها ی بارداری و مکملهای ویتامین ها مصرف میکنم ،ولی قرص کلسیم دکتر ننوشته.باتوجه به این توضیحات ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- بارداری
سلام خانوم دکتر ۳۳ هفته و ۱ روز هستم . یه هفته میشه گهگاهی شکمم سفت میشه.یعنی قله رحمم دست میزارم سفته و یه حس گرفتگی خفیف حس میکنم . استراحتمم خیلی زیاده . آن اس تی دادم دردام زیر ۲۰ بود فقط یه لحظه شد ۴۰ بعد دوباره زیر ۲۰ شد. سفت شدن شکمم مثلا صبحا دو سه بار ظهرم دو سه بار شبم دو سه بار . خواستم بدونم این انقباض های پراکنده و بدون درد طبیعیه ؟
- دیابت بارداری
سلام چه چیزهایی میتواند باعث دیابت بارداری شود ازانجایی که من استراحت مطلقم تحرکی ندارم چه غذاهایی بخورم دیابت بارداری دچارنشم
- مصرف دارو در بارداری
چسلام خانوم دکتر خسته نباشید من توی ماه اول بارداری هستم سرما خوردم چه داروهایی مجاز هست برای مصرف مجاز هست. برای متشکرم
- خیلییییییییی مهم لطفا بگید
سلام من اولین بار هست ۳روز پریود شدم و داخل ۳روز خونریزی خوبی داشتم ولی دیگه ندارم احتمال بارداری وجود داره ؟
- بارداری
سلام جواب سونوگرافی اولیه بارداریم رحم با اکوی میومتر هتروژن و غیر یکنواخت دیده میشود،،،تصویر کانونهایپواکوی سالید ترنس مورال بزرگ دارای اینترنال و پریفالبه ابعاد ۹۲*۸۲*۴۷میلیمتر در سمت راست بادی و فندوس رحم به علت میمما مشهود است میشه لطفا بگین مشکلی چیه
- زایمان
سلام من هفته ۳۶ بارداری هستم ، زایمان اولم توسط شما انجام شد در سال ۹۶، سال ۹۸ یه سقط داشتم ، و الان در هفته ۳۶ هستم ، تحت نظر دکتر نویری بودم ، میخواستم بدونم میشه زایمانمو پیش شما بیام
- بارداری
سلاممن دو شب پیش با شوهرم رابطه داشتم و منی داخل واژن ریخته شد بلافاصله دوتا قرص ال دی خوردم شب بعد نخوردم و فردا شبش دوتا دیگه خوردم احتمال جلوگیری هست یا خیر
- عمومی
سلام شب خوش من پارسال آذر ماه بارداری خارج از رحم داشتم. 21 بهمن ماه امسال پریود شدم و طبق دستور پزشکم، امپول پیورگان استفاده کردم. 9 اسفند ماه یعنی 19 امین روز سیکل دچار خونریزی شدم. این خونریزی طبیعیه یعنی خون قاعدگی هست یا دچار مشکل شدم؟؟؟ امکان داره دوباره بارداری خارج از رحم شده باشم؟؟؟ خونریزی این دوره من شدیدتر و فکر میکنم که متفاوت از بقیه پریود ها باشه ممنون میشم جواب من رو بدید؟؟
- بارداری
سلام. خانم دکتر من قبلا دوتا سقط داشتم. تحت نظر دکتر اقدام به بارداری کردم. دکتر به من گفتن که ۴روز از موعد پریودم بگذره آزمایش بدم و اگه مثبت بود برم پیشش که دارو بهم بده نذاره سقط بشه. الان ۲ روز از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم. چهار روز بعد پریودی میشه ۳ شنبه که متاسفانه سه شنبه تعطیله. دکتر منم یک شنبه و سه شنبه هستن. الان من باید تا یک شنبه منتظر بمونم. سؤالم اینه که آیا ۴روز دیرتر مشکلی ایجاد میکنه؟؟ ممکنه بازم سقط بشه؟؟ در ضمن یه هفته مونده به موعد پریودم واکسن سینوفارم دوز اول و زدم، الان خیلی نگرانم اگه باردار باشم مشکلی ایجاد میکنه؟؟ ممنون از پاسخگوییتون.
- بارداری
سلام من پریودم عقب افتاده دکتر امپول پروژسترون دادا ۲ تا امروز ۷ روزه تزریق کردم هنوز پریود نشدم ۲ بار شب درد معده حالت تهوع داشتم میشه باردار باشم میترسم تست کنم منفی بشه چیکارکنم
- بارداری
من هفته 8 هستم از هفته 7 لکه ببینی دارم شیافت دو روز استفاده کردم مشکلی برام پیش نمیاد ممنون
- رحم کمانی
سلام،من رحمم ارکوئیت ۶ میلیمتری هستش ایا در بارداری مشکل ایجاد میشه؟
- پایین امدن بتا
با سلام،من بتا دادم ۲۲۰۰ بود وگفتن حامله ام،رفتم سونو گفتن ساک هست جنین نیس دوباره رفتم چن روز بعد بتا شد ۱۷۰۰ وگفتن کیسه زرده تشکیل شده قطب جنینی واضح دیده نمیشه ،استرس دارم ،دکتر بهم اسپرین وفرتیژست داد هرروز استفاده میکنم،دکتر نظرتون چیه؟؟؟؟
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر ببخشید چن تا سوال داشتم سوال اول: آیا در سونوگرافی آنومالی اسکن سه بعدی و چهار بعدی جنین بخش زیادی از تصاویر اعضای بدن جنین به صورت دو بعدی تهیه میشه ؟و فقط بخش کمی از تصاویر به صورت سه بعدی و چهار بعدی است؟ سوال دوم: آیا در سونوگرافی سه بعدی و چهار بعدی هم مثل سونوگرافی دوبعدی برای بررسی اعضای بدن جنین تصاویر سیاه سفید است؟ سوال سوم: اگر اینطور هست برای بررسی اعضای بدن جنین به صورت دقیق همون سونوگرافی دو بعدی کفایت میکنه؟ ممنون میشم سوالامو کامل پاسخ بدین.
- جلوگیری بارداری
ببخشید من تقریبا جدیدا شده یه هفته هم من از وقت پریودیم میگذره اینسریم سه روزه فعلا نشدم و قبلا خیلی منظم بودم و درد کمتری داشتم ولی تازگیا اینطور شدم و درد بیشتری هم دارم علتش چیه


