Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ی الان پریودشدم تست دادم مثبت شد ازمایش خون دادم ۳۰ شدایاباردارهستم
سلام خانم دکترخسته نباشی آزمایش خون دادم ۳۰شد ایا باردارهستم ؟ الانم یه هفته خون ریزی دارم لخته خونی قهوه ایی وصورتی رنگه ممنون میشم راهنماییم کنید
- پولیب رحمی
آیایک خانوم یائسه بعداز آمپولی که برای پولیب زده خونریزی مثل پریود داره ، طبیعی هست؟؟ میشه توضیح بدید ممنون میشم
- کمردرد
سلام خسته نباشید درهته۳۱بارداری هستم بادیدن خون د ادرارودردکمرسنوگرافی گرفتم کلیه ها نرمال وبی سنگ ولی نوشته دبری های فراوان درلومن مثانه مشهوداست تطبیق با UAازنظرهماچوریUTIتوصیه می شود ََاین یعنی چی ودرمان ان چیست
- بکارت
سلام خانم دکتر من ۹ روز پشت سرهم روزی یدونه قرص ال دی مصرف کردم بعد ۶ روز عادت ماهانه شدم حالا روز اول از من دوتا تیکه گوشت افتاد میخوام بدونم طبیعیه واینکه این تیکه گوشت به بکارت اسیب نمیرسونه یا نشان از نداشتن بکارت لطفا به دوتا سوالم جواب بدید
- آزمایش بارداری
سلام و ادب.. خانم دکتر آیا جواب آزمایش ادرار بارداری دقیقاً مثل جواب آزمایش خون بارداری است؟...یعنی دقیقا از لحاظ شکلی مثل هم هستند؟.. آیا تفاوتی دارند؟.. اخه من مبتلا به بیماری وسواس فکری هستم چند وقت پیش آزمایش بارداری دادم ولی شک دارم آزمایش خون بود یا ادرار؟ روی برگه آزمایش نوشته مقدار هورمون بتا و جلوش نوشته Negative... جلو Negative هم یک سری عدد نوشته که از ١٠کمتر منفی، بین١٠و٢۵ مشکوک و از٢۵ بالاتر باردار.. لطفا کمک کنید ذهنم ریخته بهم
- زنان
سلام خانوم دکتر من دقیقا شب عید سقط جنین ۹هفته روداشتم الانم از اون موقع خونریزی داشتم رفتم سونو دادم که گفتم اکوژن ۱۴*۴۰ میلیمتر مشهود است که رفتم پیشه متخصص زنان بهم قرص دادن Methvlergonovineبهم دادن که هر ۶ساعت استفاده کنم بعد لخته هایی اول بزرگ وبعد ریز ریز از رحمم اومد بیرون الانم خونریزی دارم خستم کرده چیکارکنم که خونریزیم بند بیاد خواهش میکنم اگه امکانش هست جوابه سواله منو بدید مچکرم
- کیست تخمدان
کیست یونی کولار به دیامتر ۵۸ و ۴۹ mm در تخمدان چپ و دیامتر ۳۸ و ۱۳mm در راست دارم.جراحی باید بشم چون سه دوره قرص خوردم
- لک بینی
سلام خانم دکتر من اقدام به بارداری کردم ۴ روز بعد از اقدامم لک بینی دارم خون قرمز کمرنگ خون لانه گزینی هست؟ درضمن قرص دوفامد مصرف میکنم
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ شکمی ضررش بیشتر یا نفعش دکتر به من گفته باید انجام بدم میترسم ترا به قرآن منو یه دل بکنید سرکلاژ واژینال جواب نداده برام البته یه جواب داد تا 37هفته رفتم ولی برای بار دوم جواب نداد نظرتونه بگید
- بارداری
سلام خسته نباشید من و همسرم دو روز مونده بود به شروع پریودیم رابطه داشتیم و اینکه ریخت داخل واژنم و الان سه روز هستش که پریودم آیا احتمال بارداری هستش؟
- سلام من وقتی عادت ماهانه میشم کمرم خیلی درد میکنه به نظر شما چه دارویی مصرف کنم
- غربالگری دوم
سلام سونوگرافی غربالگری دوم را در چه هفته ای انجام بدم ایا باید ۱۸ هفته که تموم شد انجام داد یا ۱۷ هفته و ۶ روز هم میشه انجام داد .ممنون
- اچ پی وی
سلام انتقال اچ پی وی از طریق رابطه دهانی ممکنه؟یعنی زگیل دهانی میشه؟زگیل دهانینادر یا شایع؟
- بلوغ زودرس
سلام دخترم ۷سال۱۰ماهشه قد ۱۴۱ووزن۴۰کیلویه دکتر غدد براش امپول واریوپپتیل تجویز کردن الان یک ساله هر۲۸روز تزریق. میشه اگه آمپول رو قطع کنیم چه اتفاقی برای بدن میفته وپریودی کی شروع میشه؟؟؟؟؟ با توجه به اینکه قد خودم ۱۶۷وقد پدرش هم۱۷۴هست بعد از پریودی چه قدر افزایش قد خواهد داشت؟؟؟
- بارداری
با سلام. ماه اول بارداری هستم. آیا لیزر موهای زائد برایم ممنوعیت دارد؟ چهار دوره از لیزرم مانده.
- پریود نامنظم
سلام خانم دکتر من ۵ ماهه عمل سزارین کردم و قرص شبر دهی استفاده میکنم پریودم قطع نمیشه سه روز نمیشم بعد باز هم شروع میشه هی پریود میشم در یک ماه چند بار پریودم شروع میشه به نظرتون چه کار کنم
- تفسیر جواب پاتولوژی
سلام . هیسترکتوهی رحم انجام دادم و کل رحم را برداشتن .جواب پاتولوژی اومده که نگرانم Endometrical polyp non-polypoid endometrium: secretory phase endometrium
- سلام عزیزم من خانم ۴۲ساله هستم وبعد از ۱۱سال زیر شکم وبخیه ها دردوسوزش وخارش دارم پیش متخصص رفتم فرمودند هیچ مشکلی نیست ولی من ۱۱ سال رنج می کشم چه کار کنم عزیزم
سلام عزیزم من خانم ۴۲ساله هستم وبعد از ۱۱سال زیر شکم وبخیه ها درد و سوزش و خارش دارم پیش متخصص رفتم فرمودند هیچ مشکلی نیست ولی من ۱۱سال رنج می کشم چه کار کنم عزیزم
- نازایی
باسلام وتشکرازاینکه وقت میزارین و به همه سوالات جواب میدهیدببخشیدخیلی سوالم طولانیه من 4ساله ازدواج کردم سه ساله فقط باپروژسترون پریودمیشم لاپاراوهیستروشدم که جوابش چون سلولهای آتی پی درآندمتردیده شده بودمجسترول سه ماه خوردم بعدش کورتاژ تشخیصی شدم که جوابش مساعدبه درمان بادارورانشان داده بود البته قبل عملم ۴ماه پریودنشدم داروهم نخوردم که باعث شدضخامت آندومترم بالا بره سوالم اینه الان باخوردن پروژسترون وپریودشدن بازم ممکن دچاربدخیمی آندومتربشم آیابنظرشما باتوجه به پلی کیستیک بودن شدیدتنهاراه بارداری میکرو چون دکترم فقط گفت آخرین راهه ومن همش میترسم بازم باداروهای هورمونی مشکلم عودکنه چون هشت مرحله گونال اف ومریونال تواین چندسال زدم ولی رشدتخمکم مناسب نبودو وازمایش آنتی مولارینم خیلی عددش بالاست۱۵تقریبا.آیا طب سوزنی میتونه برام مفید باشه شماچه راه حلی برای مشکلم پیشنهادمیکنید
- سلام ار شب سوم پریود قرص سیبل رو مصرف کردم و خوب الان ۱۹ تا ازش گذشته و پریود شدم بازم باید تو دوران پریود قرص هارو بخورم یا نه ؟ از شب سوم پریودم دوباره بخورم؟


