Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لیزرمونالیزا تاچ
یلام وقت بخیر...لیزر مونالیزاتاچ دارید؟
- آیا باردارم؟؟
سلام من 11روزه آی یو آی کردم اوایل درد نداشتم ولی چهار روزه کمر درد و دل درد شدیدم تازکی پاهامم درد میکنه ایا من باردارم؟؟؟؟؟؟
- پلییپرحم
19.9mmدر سگمان فوقانی کاویته اندرومتر چگونه درمان میشه
- قرص فامنیتا (پروژسترون)
سلام، برای پریود شدن بعد از ۳ ماه ، قرص پروژسترون به مدت چند روز باید مصرف بشه؟ سوال دوم اینکه اگر حین مدت خوردن قرص، پریود بشم، باید قرص رو قطع کنم یا تا اخر دوره ادامه بدم؟
- قارچ
چرا زنان من قارچ زا هست همیشه درمان هم میکنم باز برمیگردد
- خونریزی کم
سلام خسته نباشید.من هرماه باقرص پروژسترون پریود میشم. این ماه فقط سه روز پریود بودم. خیلی کم، درحد استفاده از یک نوار بهداشتی در روز. دو ماهی هم هست که ایروبیک میرم. آیا مشکلی برام پیش اومده؟ نیازه برم دکتر؟
- پریود درحال شیمی درمانی من باید چه کارکنم
- قرص اورژانسی مفنامیک اسید
سلام من قرص اورژانسی مصرف کردم و درد شدید دارم الان یه ۸ ۹ ساعتی میگذره میتونم برا دردم مفنامیک اسید بخورم
- سوال
سلام خانم دکتروقت شمابخیر، مجردم اولین باری هست که قرص سیپروترون کامپاندمصرف می کنم قبلا قرصهای دیگه مصرف میکردم الآن بعداز قطع یه بسته ازقرص کامپاند پریودشدم دردومین روز لخته ی خیلی بزرگی به اندازه ی یک مشت که فقط خون نبودانگار یک بافت کشسان سفیدرنگ هم بود خارج شدخیلی میترسم که چرااینطوری شده لخته ای به این بزرگی قبلاسابقه نداشته میترسم به پرده ی بکارت آسیب زده باشه خواهشاراهنماییم کنین خیلی استرس دارم ممنون.
- فوکوس اکوژن
سلام خسته نباشید خانم دکتر من غربالگری اول ودوم رو انجام دادم همه چی سام بوده ولی در سونو آنومالی 18 هفته گفت یه فوکوس اکوژن کوچک 1.۵mmدر بطن چپ رویت شده آیا مشکل سازه ،تو رو خدا بگین چکار کنم استرس دارم،در ضم فوکوس همون توده است؟
- ایا قرص دوفاستون برای درمان پولیپ موثراست؟
ایا قرص دوفاستون برای درمان پولیپ رحمی مفیداست
- سلام خانم دکتر برای تعیین جنسیت بچه ایا درمان خاصی هست؟ با دارو یا چیز دیگه ای؟ من میخوام بچم دخترشه و هنوز برای بارداری اقدام نکردم، آیا راهی هست که بتونم بچم حتما دخترشه؟؟؟؟
- زمان مصرف بی بی چک
سلام خانم دکتر وقت بخیر بنده روز سی ام سیکلم هست و چرخه ام متغیر بودهرماه یک روز زودتر میومد از۳۱ به ۳۰ و بعد ۲۹ روزه شد حالا این ماه ۳۰روز گذشته و هنوز پریود نشدم آیا امکان داره باردارباشم این ماه اقدام کردم به بارداری کردم کیت هم در روز ۳۰ سیکلم گرفتم منفی بود ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- امپول پرژسترون
سلام من دکتر بهم دوتا امپول پروژسترون داده تاکید کرد ک بزنم ولی الان لکه بینی خون دارم خیلی کم الان امپولم رو بزنم یا نه؟
- پریودیم تاریخ17هستش و دکتر بهم اسپیرونولاکتون و سیپرو کامپاد و قرص گل مغربی داده ولی سیرونولاکتون عوارض داره میشه فقط روزپنجم پریودی سیپرو کامپاد رو بخورم و هرروز گل مغربی رو؟ایا عوارض دارن این داروها
- امپول پرژسترون
سلام من ۳ شنبه ای وی اف دارم بعد قرار شنبه آزمایش پروژسترون بدم اگ کم باشه آمپول بدن استرس دارم آیا آمپول پرژسترون باعث نمیشه من پریود شم چون جنین فریز دارم اگ باز بشن هیچ میشن عین خوره افتاده ب جونم
- ای وی اف
سلام ای وی اف کردم منفی شد.یک هفته هست امپولم قطع کردم ولی پریودنشدم راهنمایی کنید 45سالمه
- خونریزی
سلام من55سالمه وخونریزی شدیدهردوهفته یه بارده روزدارم دکتررفتم دارواستفاده میکنم ولی قطع نمشممسبامسلام
- سلام خسته نبشید ببخشید تقریبا. ماه رمضون قرص ال دی مو تموم شد و بعدازگذشت چندروز. پریودبشم روز ی که تازه متوجه شده شدم بعدازنزدیکی باشوهرم. پریودیم شروع شد. شک کردم که. کمی منی. ریخته داخل سریع دوتا قرص ال دی مصرف کردم بعد. از. اونروز. من تایک هفته لکه بینی داشتم وبصورت کم. بعدازاون ترس ازحامله شدن بعد از دوهفته رفتم دکتر زنان. خانوم دکترگفتن چون ال دی خوردی نظم رحمتو بهم زدی برام ازمایش خون نوشت دادم منفی بود بعدا زاون دوسه بار طی. 2چ روزوخورده ای از ازمایش تست زدم منفی بود خانوم دکتر برام امپور پرژسترون. تجویز کرد دوتا. ولی. العان 6 روزه زدم هنوز خبری ازپریودیم نیست خیلی میترسم لطفا کمکم کنید
سلا م
- زخم رحم
سلام خانوم دکتر جون امروز پیششما ویزیت شدمو زخم دهانه رحم داشتم که بیشتر شده . شما کرم واژینال تریپل سولفا دادین .میتونم در کنارش عسل هم وازینال کنم؟


