Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال بارداری
سلام خسته نباشین من۲۵سالمه نزدیک دوساله ک اقدام به بارداری کردم یه باربارداری خارج رحمی داشتم ک دفع شدپیش متخصص رفتم چندتاآزمایش برام نوشت ک مشکلی نداشتم حالامیخام باردارشم امانمیدونم دیگ چیکارکنم لطفاراهنمایی کنید
- نازایی
۳۰سالمه وبعداز۱۴روز ivfبی بی چک زدم منفی شد آیا امیدی هست لطفا جواب بدین
- سونوی بارداری
با سلام.من الآن 28 هفته و 5 روز باردارم.هفته ی قبل که نوبت داشتم، دیگه نوبت ندارم تا بعد عید که 32 هفته ام. در هفته 28-30 نیازی به سونو برای وزن جنین و بررسی آب دور جنین و غیره نیست؟
- روزاول قاعدگی
سلام وخسته نباشیدخواهشا اگه ممکنه جوابموسریع بدین من بایدازروزسوم پریود آمپول بزنم خواستم بپرسم لکه بینی راروزاول حساب کنم یابمونم کامل بازشم پریودام چون باداروهست همیشه کم است
- درد زیر شکم در هفته های اول بارداری
سلام خسته نباشید من20 سالمه که فکر کنم حدود 3هفته هست که باردارم زیر شکمم گاهی اوقات درخواب یا ماشین دردمیگیره و شبیه درد پریودی هست وزود خوب میشه دکترم برام شیاف نوشتن که کمیاب هست نتونستم پیداش کنم اگر استفاده نکنم مشکلی پیش میاد؟؟
- سلام سقط جنین داشتم و برای ۲ هفته خونریزی داشتم الان سونو انجام دادم و گفته اکوژن هتروژن ۵*۱۰*۱۲ هستش ایا نیاز به ساکشن دارم!؟؟
- قطع خونریزی پریودی
استرادیول برای چیه؟
- میخوام حامله بشم
سلام ببخشی مایع درداخل کاویته آندومتریال یعنی چی
- مصرف قرص LD بصورت اورژانسی
سلام ، نامزد من پریود 21 روزه داره و رابطه مقعدی داشتیم و مقدار کمی منی از مقعد خارج شد و به روی واژن ریخت و با دستمال کاغذی تمیز کردم
اون بکارت داره
چون نمیدونستیم بلافاصله 1 عدد قرص LD مصرف کرد
اما 24 ساعت بعد 4 عدد و 12 ساعت بعد 4 عدد دیگرر LD بصورت اورژانسی مصرف کرد
الان 18 روزه پریود نشده
چندروز بعد هم تکرار ادرار هم داشته
آیا حتما پس از قرص LD باید پریود بشه یا صبر کنیم پریود طبیعیش انجام بشده
میترسم حامله شده باشه چون ازدواج نکردیم. - سلام من سونو پستان انجام دادم در سونو من نوشته توده هیپواکو به ابعاد 11*6در سمت راست میخواستم ببینم خطری ندارود مشکلم چیست
باسلام خدمت شمامن خانمی ۳۵ساله هستم که اسفند ۹۹سقطدوقلو داشتم و بعد از کورتاژ سونو گرافی دادم و مشخص شد که ۲۴سی سی از بقایای بارداری مونده که دکترم برای من قرص و آمپول تجویز کرد و مصرف کردم و بعد از مصرف دارو بازم سونوگرافی برای پیگیری دادم و مشخص شد که بقایا نمونده و ضخامت آندومتر ۱۲بود وفیبروم ومیوم ومایع آزاذ مشاهده نشد و تخمدان ها سالم بودن وکیست هم ندارم و اندازه رحم بزرگ واکوی نرمال دارد باتشکر از شما
- باید از گجا بدونیم برداریم بارداری چی نشانه های داره
- بارداری
سلام من ازمایش بارداری دادم منفی بود ولی بازم شک به بارداریم دارم نزدیکی هم داشتم دیشب ایا مشکل ایجاد میکنه اگع باردار باشم؟
- کیست دروموییدتخمدان
دخترم کیست درموئید تخمدان راست داره حدودا 2سانت دکتر براش قرص دی ای داده همیشه طرف راستش درد میکنه وقتی قرص تموم میشه وپریود میشه خوب میشه دوباره که از روز پنجم شروع به خوردن قرص دی ای میکنه طرف راست شکمش دردهای تیزی داره این طبیعیه وتا چند دوره قرص باید بخوره
- با سلام خون پریودی بعد از سرکلاژ شکمی کم کم و تدریجی میاد؟
نوع ریزش خون پریودی بعد از جراحی سرکلاژ شکمی؟
- انقال جنین ivf
سلام من روز ۱۴انتقال ام ۲روزه لکه قهوه ای رنگ دیدام ایا علامت بدی هست امکان داره جوابم منفی در بیاد ممنون میشم اگه جواب بدید
- تاثیر کیست پستان بربارداری یا به عکس
با سلام خسته نباشید خانم دکتر من مریض شما هستم .طبق سونوگرافی یک کیست ساده به قطر۱۵میلیمتر درپستان چپم هست واندازش از۲سال پیش تقریبا همونه,ایا بارداری بر اندازه یا درد کیست تاثیر منفی داره یا اینکه خود کیست بر بارداری تاثیر منفی داره یا خیر?برای کم کردن درد پستان مخصوصا در۲هفته قبل پریودی چه دارو یا رزیمی خوب هست? ممنون
- کیست
سلام تصویر یک کیست یونی لکولار بانمای گرند گلاس به ابعاد44*38*34م م در تخمدان چپ مشتاهده گردید که مطرح کننده کیست هموراژیک است من درحال اقدام به بارداری هستم این کیست خطرناکه؟؟
- سلام من قصد بارداری دارم و همسرم کم بود اسپرم داره دومیلیون هست حالا بعد چهار ماه دوباره آزمایش اسپرم انجام دار امون دو میلیون بود و دکتر گفت باید برم IVFانجام بدم نتیجه میگیرم بنظرتو میشه راهنمایی کنید لطفا جواب بدین ممنون میشم ازتون سوال جواب بدین
- قاعدگی نامنظم
سلام خسته نباشید، من پرکاری تیروئید دارم ، قاعدگی هام چند ماهی بود که درست شده بود، ولی رابطه محافظت شده داشتم واز قرص اورژانسی استفاده کردم ، و الان این ماه قاعده نشده ام ، زعفران دم کرده هم خوردم ولی نشدم، خواستم بدونم قرص اورژانسی روی تیروئید هم اثر میذاره یعنی بدترش میکنه، الان نمیدونم چیکارکنم
- بارداری
سلام خانم دکتر ، من ازمایش بارداریم مثبت شد و الان حدود یک ماه ک قرص نورم اسکین و همون راکوتان قطع کردم الان چه اتفاقی میوفته؟


