Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سینه
باسلام من با دستکاری کردن سینه ام ترشح میاد یه سینه بیشتر ولی با فشار دادن نوک سینه خودبخودی نمیاد چیزی هست؟ ولی دستکاری زیاد
- عفونترحم
منترشحاتزیادداشتمدکتربرامکرمکلیندازولدادهاما.بعداز۴شباستفادهسوزشوخارششدیدگرفتمبایدچیکارکنم.قبلازاستفادهازاونخارشنداشتم.
- چوشیدن سینه
- سابقه ۳بار سقط و نارسایی دهانه رحم
با سلام من سابقه ۳ بار سقط در ۱۷ هفته ۱۲ هفته و ۲۳ هفته رو دارم در بارداری اولم متوجه وجود سپتوم پهن در رحمم شدم دوبار عمل هیستروسکوپی و لاپاروسکوپی انجام دادم ولی باز در۲۳ هفته با وجود دوبار سرکلاژ سقط شد. این بار زیر نظر دکتر کلانتر در اصفهان رفتم ایشون برام عکس رنگی نوشتند که نشون داد هنوز کمی از سپتوم وجود داشته و چسبندگی هم داشتم باز عمل هیستروسکوپی برای برداشتن باقیمانده سپتوم و چسبندگی انجام دادم. دکتر کلانتر بهم گفتن که میتونم باردار شم اما دکتر قبلی نظرشون سرکلاژ شکمی بود و الان نمیدونم چیکار کنم. این نکته رو هم بگم که در بارداری آخر پساری هم داشتم و چند روز قبل از پارگی کیسه آب عفونت هم گرفته بودم خواستم نظر شما رو بدونم. که آیا سقط من به علت نارسایی بوده یا علت دیگه داشته؟
- دیابت بارداری
سلام ..هفته شش بارداری هستم قند ناشتا 106هست تو خانواده ارث قند داریم آیا دیابت بارداری دارم باید چکار کنم ؟مصرف انسولین لازمه؟
- پاپیلوماتوز
سلامخانم دکتر میشه درمورد وستیبولار پاپیلوماتوز و فرقش با زگیل تناسلی یه توضیحی بدید؟ چه جوری میشه اینهارو از همتشخیص داد؟
- درد در هنگام مدفوع
در زمان پریودی هنگام دفع مدفوع خیلی درد دارم دلیلش چیست؟
- عمل
هزینه عمل لاروسکوپی چقدر هست و چقدر طول میکشه
- بارداری
سلام من فکر میکنم باردار شدم ولی هنوز یک ماه هم نشده راهی برای اینکه باردار نشم وجود داره یعنی میتونم جلوی این بارداری رو بگیرم با دارو یا آمپول
- سلام. من ۲۱ سالمه اولین بارداری م هست معده ام ۲ روز یا ۳ روز یک بار کار میکنه وهمیشه نیمه سرم درد میکنه مخصوصا صبح ها حالا من چه قرص های استفاده کنم بیزحمت راهنمایی بفرمایید
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر
من به نوزادم شیر میدم و 3 ماهه که پریودم برگشته ولی این دفعه خونریزی خیلی کمتر از همیشه(حدود 3 روز خونریزی کم و 4 روز بعد فقط لکه بینی) و درد خیلی زیاد داشتم و با گذشت یک هفته از پایان پریودم همچنان درد تخمدان و زیر شکم و درد عضلات پا و لگن دارم. احتمالش هست با وجود پریود شدن باردار باشم؟ - سندرم راکی تانسکی
توروخدا به من بگید که من جز سندرم راکی تانسکی ها هستم یا نیستم. من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم من جز سندرم راکی تانسکی ها هستم یا نیستم؟
- نازایی
چطور وقعی هنوز عروسی نکردم بفهمم بچه دار نمیشوم
- استفاده از پماد دالاواگ
با سلام، بعد از مراجعه به دکتر زنان پماد دالاواگ رو برای ترمیم زخم دهانه رحم برام تجویز کردند،من اصلا خونریزی و لک بینی نداشتم،اما بعد از استفاده، به خونریزی و لک بینی افتادم،علتش استفاده از این پماد هست و از عوارض جانبی این پماد هست، یا علت دیگری میتونه داشته باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- باسلام من خانم ۳۳هستم حدود چهار ماه هست پرید نشدم ازمایشم رقم بالا نشون داده که دکترم گفته یایسه شدم من حدود یک ماه قرص پروستروژن رو باقرص مدروکسی ۵استفاده کردم با قطع قرصا یکم پرید شدن به مدت پنج روز اما خیلی کم بود البته قصد باردارشدن دارم آیا امیدی هست باتشکر
- خارش بعد رابطه معقدی
من بعد رابطه معقدی خارش دارم دوماه ازش میگذره ولی ی ذره خارشش مونده جلوترم داشتم ولی یذره از اون موقع بیشتر شده میترسم بیماری خاسی گرفت باشم دلیلش جیه؟
- .
سلام خانم دکتر خسته نباشید من هیچ موقع در رابطه جنسی با همسرم ارضا نمیشم حتی وقتی که پیش نوازی هم داریم باید چیکار کنم؟
- بارداری مجدد
سلام و خسته نباشید تازه تست بارداری دادم و جواب مثبت بوده کاملا شوکه شدم چون به تازگی اقدام به بارداری کردم در بارداری اولم استراحت مطلق بودم و سرکلاژ هم شدم کمی احساس درد زیر شکم و پهلو دارم در واقع منتظر پریود بودم با این دردها... با توجه به سابقه ی استراحت در بارداری اولم بسیار استرس دارم لطفا تا روزی که نوبتم بشه و مطب خدمت برسم راهنمائیم کنید...آیا این دردهای کم عادی هستن یا برای من خطر محسوب میشه؟ بسیار ممنونم
- قطع شیردهی
با سلام.دخترم بیست و سه ماهشه چهار روزه که تغذیه با شیر مادرش رو قطع کردم.سینه هام به شدت درد می کنه و پر از شیره.آیا دارویی یا قرصی برای خشک شدن شیر سینه هست یا اینکه صبور باشم تا خشک بشه؟باید چیکار کنم؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر، ایا یک روز بعد از اتمام پریودی تخمک گذاری شروع میشه، میخوام بدونم احتمال بارداری چقدر هستش؟چون یه روز بعد از اتمام پریودی دست شوهرم پیشابی شد و زد به واژنم


