Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خراب شدن درجه آمپل ونچرخیدن آن
سلام ببخشیدمن درجه آمپدل وخراب کردم دیگه نمیچرخه بایدچیکارش کنم چرخوندمش نمیدونستم سوزن میخوادبه زورفشارش دادم داخل بعدبردمش تزریقات بزنش کلن دکمه ودرجه ازهم جداشدن خودم وصلش کردم بازبعدالان هیچ نمیچرخه اصلاهم ازش استفاده نکردم الان بایدچیکارش کنم
- متخصص زنان
سلام من امروز سونو ۵هفته انجام دادم ساک حاملگی رویت شد اما جنین ن سونو گفت دوهفته دیگه باید بیای.نوشته هموراژی به بیشترین ضخامت ۸میلی متر در اطراف ساک رویت شد که بیشتر از پنجاه درصد ساک را دربرگرفته است میخواستم ببینم خطرناکه
- درباره عوارض قرص استروژن وپروژسترون ک باهم میخورم
سلام خسته نباشین ببخشین من یک سال پریودنمیشم الان دکتربرام قرص پروژسترون با استروژن داده ک باهم بخورم والان یه هفته هس میخورم ک امروز پریودشدم ومعلوم نیس لک یاپریودی هس صورتم دستهام وواژنم قرمزوباد کردومیخاره الان سوالم اینه ک من بازبخورم یاقطع کنم قرصارو ممنون میشم جواب بدین
- ضربه ب شکم
بردارم یک ضربه محکم باپازدزیردلم.ممکنه دیگ نتونم بچه بیارم؟
- روز اول پریود
سلام من میخوام روز اول پریودم رو بدونم دیروز ساعت ۵ عصرمتوجه شدم با یه مقدار کم خون و دیگه قطع شد تا فردا ظهر .حالا من دیروز رو روز اول حساب کنم یا امروز رو .لطفا زود جواب بدین
- سیپروترون کامپاند
سلام.ماه قبل سیپروترون خوردم بعدقطعش تا4روزلک بینی داشتم وبعدش پریوداصلی شروع شد.بعدیک ماه سرموقع پریودشدم اما5روزه ک لک بینی دارم وفقط همون یه دوره ای که دکترگفته بودقرصوخوردم ودیگه هم نخوردم..آیااین لک بینی همینطورادامه داره چیکارکنم توراخداجواب بدین کی خوب میشم چیکارکنم نازایی که نمیاره؟ای کاش نمیخوردم اخه پریودام خوب ومنظم بودوسونوکردندوگفتندتوی تخمدان راستت یکسری کیست ریزداری 25سالمه 3ساله عقدکردهام
- Poznejte napínavé Plinko hry
Plinko je napínavá online herní zábava, která láka tisíce hráčů. Hráči mohou získat bonusy a odměny a hrát kdykoliv a kdekoliv.Plinko nabízí skvělou zábavu pro každého hráče. Každý tah přináší nové možnosti výhry.Vyzkoušejte Plinko online s okamžitou registrací. Plinko je vhodné pro všechny typy hráčů.Získejte tipy, jak maximalizovat své výhry a připravte se na vzrušující zážitky. Hra Plinko kombinuje jednoduchost a napětí.Tato hra nabízí skvělou příležitost pro výhry. Užívejte si hru zodpovědně. Nezmeškejte šanci vyhrát s plinko (brusivoro.cz).Tato hra je ideální volbou pro každého, kdo hledá zábavu online. Hrajte Plinko kdykoliv a kdekoliv a užijte si skvělé možnosti výher.
- تفسیر پاتولوژی
سلام ممنون میشم جواب این پاتولوژی رو بفرمایید بیوپسی پاپیل آندومتر جوابش Weakly proliferative endometrium
- لکه بینی
من برای شش بهمن یریود تموم شد وبرای اولین بار قرص اورژانسی خوردم تا حامله نشوم دوباره ۲۶ بهمن لکه داشتم تا الان که ۲ اسفند چیکار کنم که لکه بینی قطع بشه خیلی اذیت میشم
- سلام خسته نباشید من پنج سقط داشتم دوتا پوچ سه تا دیگه سیزده شانزده نوزده هفته..که برای شانزده نوزده سرکلاژ کردم بازم سقط شدن آیا راه دیگه ای هست که بارداری موفقی داشته باشم
- لکه بینی بعد از مصرف قرص دوفامد ۱۰
سلام وقتتون بخیر . من اقدام به بارداری داشتم و از ۱۷ چرخه به مدت ده روز قرص دوفامد رو خوردم فقط شب آخر تایمی که قرص باید میخوردم یه ذره جابه جا شد . از تقریبا دو روز بعدش لکه بینی پیدا کردم که ۲ روز به موعد پریودیمم بود . حالا میخواستم بپرسم آیا واقعا پریودی هست یا تا زمانی که خونریزی واقعی نداشته باشم احتمال بارداری وجود داره ؟؟؟ آخه دکترم گفتن اگه پریود شدم روز اول یا دوم برم پیششون الان نمیدونم چیکار کنم میشه راهنماییم کنید ممنون میشم .
- نامنظمی پریود
سلام من پریودم یه مدته خیلی نامنظم شده اخرین پریودیمم دوماه پیش بود دو بار با بی بی چک تست بارداری دادم منفی بود چیکار کنم که پریود بشم قرص مدروکسی پروژسترون بخورم؟
- سلام من کیست اندومتریوما دارم قرص دورسبلا مصرف میکنم و دکترم بهم گفته نباید اصلا پریود شم ولی الان پریود شدم و نمیدونم مصرف قرصمو قطع کنم یا نه؟
- نوزاد 30 هفته
با سلام و عرض ادب اگر نوزادی در هفته ۳۰ باردادی متولد شود از لحاظ مغزی سالم است؟ (چون میگویند نوزاد نارس ممکن است دچار فلج مغزی شود)
- علائم پریودی
سلام وقتتون بخیر سپاس فراوان بخاطرپاسخوگویی به سوالاتم بنده خدمتتون در سوال قبلم توضیح دادم که سزارین ناموفقی داشتم در ۴۱ هفته و در حال حاضر ۴ماه و ۸روز از زایمانم میگذره سه بار پریود شدم منظم بوده و سونو دادم بافولیکول ۲۲ و چکاب کامل دادم همه چی خوب هست اما ی مشکل امروز ۳۸روز از پریودم میگذره نشدم و باردار هم نیستم ولی علائم پریودی دارم اما پریود نمیشم شکمم و کمرم و پاهام گیجی و یخورده تهوع کککککمم خانم دکتر راهنماییم بفرمایین چیکار کنم پریودم برگرده منظم بیاد
- سقط جنین
سلام سنم 37 ناخواسته باردار شدم الان رفتم سوزن پروستروژن 50 زدم دو روز پیش 1گرم هم زعفران خوردم ولی اتفاقی نیفتاده لطفا راهنمای کنید چکار کنم سه تا فرزند دارم
- فتق ناف
سلام خانم دكتر وقتتون بخير من پارسال شكمم خيلي درد ميكرد سونو دادم گفت پارگي ناف داري به اندازه ٥ميلي و بايد جراحي بشه به دليل كرونا انجام ندادم تا دو روز پيش با ضربه اي كه به شكمم وارد شد از درد دوباره رفتم دكترو سونو كه در سونو گرافي دكتر گفت من پارگي ناف نميبينم و فتق ناف هست اندازه بين ٢تا٢/٥ميلي كه دكتر جراح به من گفتن احتياج به عمل نداره حالا ميخواستم از شما سوال كنم اگر بخوام بذارم باردار بشم بعد بارداري عمل كنم مشكلي نداره يا اول بايد عمل كنم بعد اقدام به بارداري كنم ممنون ميشم بنده را راهنمايي كنيد متشكرم
- اکوژن باابعاد15در5
سلام اکوژن باابعاد15در5 چقدر خطر دارد
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر سوال من اینه که دختر من وقتی ۱۶ سالش بود خودش رو معاینه میکنه ینی واژن اش رو یا از همون جایی که خون پریود خارج میشه بازش کرده و دخترم میگه حین باز کردن واژن و بعد از باز کردن واژن اش درد وگرفتگی داشته حدود ۵ بار اون قسمت واژن اش رو باز کرده و آخرش پرده رو دیده بعد یک روز دخترم پریود شد پریودش یک هفته جلو افتاد بعد از اون موقع خیلی استرس گرفت اومد که به من گفت بعداز پایان پریودش خواستم خودم ببینم که به خودش حین معاینه آسیبی نزده ولی اصلا واژن اش باز نمیشد خیلی منقبض شده خانم دکتر عزیز دیگه از استرس دارم میمیرم آیا به نظر شما درد حین باز کردن واژن و بعد از باز کردن طبیعیه آیا طبیعیه که در اثر معاینه پریودش جلو افتاده یا پرده آسیب دیده ؟؟ علت گرفتگی بعد از پایان پریود چیه به خاطر معاینه شده ؟؟ خانم دکتر عزیز پرده دخترم سالمه یا نه ؟؟ قربون شما وسواس گرفتم دارم دیوونه میشم خدا خیرت بده به این چند تا سوال من پاسخ بدی بیزحمت
- بارداری
سلام وقتتون بخیر من به دلیل مشکل اندومتریوز ۳ ماه قرص لویتود مصرف میکنم هفته پیش روز آخر پریودی رابطه غیر محافظت شده داشتم امکان بارداری وجود داره؟


