Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تاخیردرپریود
سلام خانوم دکترعزیز من ماه قبل ۳۰ام پریودشدم و هرماه ۴، ۵روززودترازماه قبل پریودمیشم وتاالان عقب ننداختم چون درحین اقدام به بارداری هستم دکترم ماه قبل ازروزسوم تا۹پ برام کلومیفن تجویزکرد برای اولین دوره استفاده کردم ونزریکی داشتم روز ۱۵ پریودم بعدنزدیکی به اندازه یه نواربهداشتی خونریزی داشتم که تاالان سابقه نداشته دکتررفتم سونودادم چیزی نبود الانم سومه وهنوزپریودنشدم آزمایش بارداری دادم مشکوک بود آیاباوجوداون خونریزی بعد نزدیکی واین تاخیر احتمال بارداری وجودداره یااینکه تاخیربخاطر کلومیفنه؟تشکر
- بارداری
با عرض سلام من از اوایل بارداری روزی ۳ عدد شیاف پروژسترون ۴۰۰ مصرف میکنم که از هفته ۳۴ شد روزی ۲ عدد واز هفته ۳۵ روزی ۱ عدد ایا باید روزی یک عدد رو تا اخر بارداری استفاده کنم الان هم هفته ۳۵ بارداری هستم ببخشید یه سوال دیگه هم داشتم که قرص اسپرین ۸۱ رو در هفته چندم بارداری باید قطع کردبا تشکر.
- آیا پودر اینو فولیک با قرص الدی تاثیر گذار است
- کوچک بودن رحم در دختران نوجوان سن ۱۳ غیر عادی است ؟
- بارداری دوم
من سه سال که اقدام کردم ولی هنوز نتیجه ای نگرفتم بچه ی اولم دختر دوس دارم این پسر باشه میشه راهنمایی م کنین ممنون میشم
- بارداری
سلام ۱۰ سال ازدواج کردم وپنج سال می خوام بچه دار شم ازمایشهای زیادی انجام دادم وزنم ۶۰ کیلو فیبرم هم دارم با کلومفین وامپول اس جی تخمک خوبی داشتم حالا چیکار کنم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من هفته ی بیست و دوم بارداری هستم میخواستم بدونم باید کمربند بارداری بزنم یا شکم بند ؟کدومش بهتره و چه مارکی خوبه ممنون از شما
- بارداری###
سلام آیا با وجود پولیپ و کیست همولوژیک میشه باردار شد ؟ و اگر باردار بشم با وجود پولیپ کیست همولوژیک خطری واسم جنین داره؟ البته من بعد از اتمام پریودیم یعنی تقریبا ده روز بعدش باز خونریزی داشتم الانم دارم نمیدونم از این کیستها هستش یا نه ؟ و با این خونریزیم کیست و پولیپم از بین میره ؟ دکتر بهم قرص دوفاستون داده میگه باعث جلوگیری خونریزی میشه ...و اینکه خونریزیم کی بند میاد الان تقریبا یه هفته خونریزی دارم ۳۰ سالمه سه ماهه ازدواج کردم...
- خارش
در دوران بارداری چه چیزی برای درمان خارش پا یا ران خوب هست
- میوم
سلام دکتر من 5 سال پیش جراحی فیبروم داشتم پیش شما. هر 6 ماه هم چکاپ میکردم.این سری که رفتم سونوگرافی گف رحمم بزرگ تر از حالت طبیعیه 106 در 36 میلیمتر.کلسیفیکاسیون در ناحیه قدامی چپ بادی بصورت اینترامورال به اندازه ی 4/5 میلیمتر هم دیده شده.میخواستم بدونم بزرگ شدن رحمم مشکلش جدیه؟ بعد فیبروم ب این اندازه قابل درمان هس؟
- بارداری
سلام طول سرویکس با سونوی واژینال بیشتر از سونوی شکمی نشون میده؟ با سونوی شکمی ۳۰ هستم با واژینال بیشتر هست یعنی ؟ ۲۲ هفته هستم میترسم سونوی واژینال انجام دهم
- مشاوره تعیین جنسیت
با سلام .آیا برای تعیین جنسیت مشاوره انجام میدهید ؟؟و احتمال موفقیت چقدر میباشد؟
- تزریق اشتباه دوز سینال اف
ببخشید به جای ۲۴ اشتباهی دوبرابر تزریق کردم الان باید چیکار کنم
- ناباروری
باسلام خانم دکترسیستم ایمنیم بالاست دکترواسه قبل ای وی اف قرص پردنیزلون داده به نظرتون مصرفش عوارض نداره
- جراحی زنان
سلام خانم دکتر، من مجرد هستم و میخوام عمل لابیا پلاستی انجام بدم، شما این عمل رو با لیزر انجام میدین؟ تو مطب میشه انجام داد یا بیمارستان؟ من نمیخوام کسی متوجه بشه
- دختر36 هستم فیبروم دارم دکترم گفته آمپول دکوپپت تزریق کنم خیلی استرس کنم لطفاراهنمایی کنید
- سلام
من ۲۵سال پیش سزارین شدم هم اکنون با بلند کردن اجسام سنگین ودرد وسوزش درناحیه زیر خط سزارین در قسمت چپ بسیارکلافه شدم احساس میکنم ترشحاتی از رحم خارج میشه تا ۶ماه زرد بودن کپسول داکسی سایکلین مصرف میکنم ترشحات سفید شدن ولی ازبین نرفته و همچنین سوزش زیاد در قسمت چپ ۲باررفتم سونو ولی چیزی نشون نمی ده نمیدانم علت سوزش زیر بخیه سمت چپ شکم ازچیه پارگی عضلات شکم ؟نمیدونم چکارکنم
- اقدام به بارداری
سلام وقتتون بخیر بنده اولین روز قاعدگیمه میخوام این ماه حامله شم انشالله ازتون میخوام برنامه کامل راهنماییم بفرمایین از روز اول تا آخر این ماه که اقدام کنم چیکارکنم سریعترین روش روبفرمایین سپاس فراوان
- قرص اورژانسی لازمه
سلام من سه ماه قرص سیپرو ترون میخورم این ماه 8 شب خوردم دیشب یادم رفت امروز رابطه پرخطر داشتم الان لازمه اورژانسی بخورم؟
- سلام خسته نباشی خانم دکتر من الان یک ماه از سقطم میگذره و۱۵اسفند یه خون ریزی مثل روز اول پریودی داشتم وفقط روز اول خون ریزی داشتم ودورزبعدهم لکه بینی میخواستم ببینم اینو پریودی حساب کنم یانه
عفونت هم دارم وانتی بیوتیک هم مصرف کردم الان باید چیکارکنم


