سلام،درصورتیکه پریودهای قبلی شما،منظم بوده باشد.نیاز به بررسی دارد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اکو خشن و میوم
سلام وقتتون بخیر من چندروز پیش سونودادم دکترگفت میوم دارم واکوخشن میخواستم ببینم برا بارداری دراینده مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- آی یو آی
با سلام خانم دکتر عزیزم آی یو آی در طی چندمرحله انجام میشود. بنده یک بار آی یو آی با داشتن سه فولیکول 15، 18 و21 در طی یک مرحله تزریق اسپرم برایم انجام شد متاسفانه جواب منفی شد درحالیکه دوستانم آی یو آی برایشان تزریق اسپرم در طی سه مرحله در یک هفته انجام شد و نتیجه مثبت شد. میخواستم بدونم آیا فولیکولهام مشکل داشت کوچیک بود یا اینکه مشکل به خاطر یک مرحله تزریق اسپرم بوده. /باتشکر
- ای وی اف
سلام وقت بخیر..دکتر من ۲۸سالمه دوبار سزارین کردم وقصد دارم که ای وی اف تعیین جنسیت انجام بدم خواستم بدونم راسته که میگن اگه کسی دوبار سزارین انجام بده ای وی اف واسش نمیکنن دکترا؟؟
- قرص ترنسید
سلام خسته نباشی یه راهنمایی میخواستم از خانم دکتر من ۳ ساله ازدواج کردم رفتم دکتر برای اقدام به بارداری گفتن کیست داری دارو دادن گفتن رف شده عکس رنگی هم گرفتم گفتن مشکلی نداری الان ماه پش رفتم پیش یه یه دکتر دیگی قرص متفورمین و ویتا گنوس داده ماه قبل تاریخ پریودم ۱۹ بود ۱۱ تیر شدم این ماه هم باید ۱۱ میشدم ۳۱ تیر شدم من چه کار کنم مرسی ج
- سوزش ادرار
سلام سوزش ادرار و تکرار ادرار و چند چکه اخر ادرارم کمی خونی هست و زیر شکمم هر دو طرفش درد میکنه علت چیه؟
- مصرف دارو دربارداری
داروی آمیتریپتلین 10و اس سیتولوپرام10میخورم باردارشدم
- پریود
با سلام.من ماه قبلی قرص چاقی گین اپ خوردم و برای اولین بار پریودم ۱۷ روز عقب افتاده .تست خونگی زدم منفی بوده. رابطمون هم کاملا محافظت شده هست همیشه . ممکنه باردار باشم یا بخاطر قرصی ک مصرف میکنم اینجوری شدم؟ لطفا جواب بدین .مردم از استرس
- پستان
با سلام من هاله یه سینه ام حالت افتاده تر از سینه دیگه ام داره البته دوساله بچمو از شیر گرفتم و بیشتر این سینه امو که افتاده تره میخود البته چند کیست ریزم داره هاله یه کم بزرگتر و افتاده تر مشکلی نداره؟ البته خیلی کم باتشکر
- سلام من الان آمپول بتامتازون شیری و آمپول پنیسیلین ۸۰۰ استفاده کردم و الان میخام با خانومم رابطه واسه باردار شدن انجام بدم آیا مشکلی نداره؟
- حاملگی دختر باکره
باسلام EF قلب من 50درصداست آیا میتوانم بدون خطرحامله شوم؟
- از کجا بدونم جفت آکرتا ندارم؟
سلام من قبلا دوبار سقط داشتم در ۸ هفته و در ۱۸ هفته و چند روز که قانونی سقط شد و اون موقع یادمه دوبار دچار هماتوم شدم که سقط قانونی شد مشکل داشت و در بارداری سومم در ۲۸ هفته و ۵ روز سونوگرافی بررسی جفت از لحاظ آکرتا دادم نمیدونم داپلر بود یا نه و نمیدونم رنگی بود یا نه چون تو جواب ننوشته، فقط در جواب سونوگرافی نوشته:تغییرات كیستیك درجفت دیده نمیشود،علائم واضح تهاجم جفت به دیواره رحم دیده نشد،جفت فرعی دیده نشد،علائم واضح آكرتادیده نشد،هماتوم اطراف جفت دیده نشد،درصورت وجودسابقه خونریزی بررسی جفت ورحم باMRIپیشنهادمیشود.تا به حال سزارین نشدم از کجا مطمئن بشم جفت آکرتا ندارم؟
- Complex cyctic
در سونوگرافی دخترم یک ناحیه complex cystic دارای اینترنال اکو و فاقد واسکولاریتی قابل مشاهده ، well defined در اندکس راست مشاهده شد .معنیش رو میشه بگین چیه و آیا نگران کننده ست؟
- سنوگرافی
معني اندومتر١٢mmmواكوژن است توو سنو چيه ممنون
- پرده ارتجاعی
سلام آیا پرده ارتجاعی که در سزارین فرزند اول پاره نشده مانع بارداری و یا دیر باردارشدن برای فرزند دوم میشود؟
- قاعدکی
قرص انتی بیوتیک ریفپامین و داکسی سایکلین میتونه قاعدکی و عقب بندازه؟
- باز شدن بخیه سزارین بعد یکماه
بخیه سزارینم بعد یکماه اندازه عدس باز شده
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید باردارم دکتر برام سونو آزمایش غربالگری نوشت من سونو رو رفتم بیمارستان الزهرا انجام. دادم. دکتر دید بهم گفت چون اونجا مرکز آموزشی هست امکان خطا دارن. اگر مشکلی پیش بیاد مسعولیتش باخودته که رفتی اونجا. منم ترسیدم الان ۱۳ هفته هستم .آیا احتمال خطا هست تاحالا پیش واومده؟دکترسونوگرافی گفت همه چی خوب بود .دکترزنان گفته بروهفده شهریوربرا اکوی قلب .
- سلام من تنبلی تخمدان و میوم ۵ میلی متری دارم درمان میشه؟ درمانش چیه؟
- تفسیر آندوسکپی معده
لطفا این را تفسیر کنید آیا سرطان معده است؟؟ specimen received in formalin labeled as antrum consists of one fragment of soft creamy tissue measuring 3mm in diameter ts in one block and stained by h&e and giemsa staining methods
- اقدام به بارداری
سلام خدمت دکتر محترم وسپاس فراوان بابت تمام پاسخ های سوالاتمون بنده روز دوم قاعدگیمه ومیخواستم بدونم این ماه چگونه اقدام کنم بهترین روش برای اینکه این ماه باردارشم قاعدگیم هم کاملا منظم هست ۲۹روزه هست و اینکه آیا مصرف زعفران و فلفل رو ازچه روزی قطع کنم .سپاسی دوباره.


