Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لابیاپلاستی
باسلام . شما لابیاپلاستی با هدف زیبایی رو ، با در نظرگرفتن عوارضش ، توصیه میکنین ؟ شما انجام میدین ؟ با لیزر ؟
- ضربه به شکم
سلام با خواهرم بحثم شد و ضربه یه شکمش زدم الان اندازه نصف کف دست خونریزی داشته ولی دیگه تموم شده آیا مشکلی هست؟ خیلی میترسم لطفا پاسخ بدید سپاسگزارم
- درد جای سزارین
سلام.خسته نباشید خانم دکتر تقریبا چهارده ماه که زایمان سزاریان شدم هنوز جای بخیه هام درد میکنه میترسم بخیه هام باز شده باشن چکارکنم مخصوصا سمت چپ
- واژینو پلاستی و پرینو رافی
سلام میخوام بدونم خانوم دکتر شرف الدین سابقه جراحی زیبایی واژن رو دارن؟
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- لابیپلاستی
آیا عمل لابیپلاستی نیاز به همراه داره برا انجام عمل و همچنین سفید کردن واژن
- زگیل تناسلی
با سلام خدمت شما .32سالمه تست DNA typing HPVمن مثبت شده و نوع 73رادارم.این باین معناست که داخل خون من ویروس هست یا داخل رحمم??چون دکتر موقع تست hpv,پاپ اسمير حرفی نزدند که زگیل دارم یا نه ومن هم تاحالا بدنم زگیل نزده.باتشکر
- عفونت واژن
لطفا جواب سوالم رو بدید
- سلاممن پریودم نامرتب بود یک هفته پربود میشدم بعد پاک شدم یک هفته بعد دوباره مریود شدم دکتر رفتم تا دو ماه اول خوب لود ولی دوبارهدبرگستم بهدقبل سونو ازمابش دادم
زنان
- نمونه برداری کورتاژ
سلام خسته نباشید مادرم در رحمشون کیست داشتن و کورتاژ کردن جواب آزمایش نمونه برداری هم این طوره :داده های بالینی: AUB ماکروسکوپی: نمونه در دو ظرف جداگانه با برچسب زیر دریافت شد: 1. "کورتاژ آندومتر"، شامل چندین تکه بافت به ابعاد 2x2x0.5 سانتی متر است. ارسال شده در مجموع در 3 بلوک # 1-3 2. "کورتاژ اندوسرویکال"، شامل چندین تکه بافت به ابعاد 1x1x0.3 سانتی متر است. در مجموع در 1 بلوک شماره 4 ارسال شده است تشخیص: 1. و 2. با برچسب "کورتاژ آندومتر" و "کورتاژ آندوسرویکال": - یافته های هیستوپاتولوژیک مطابق با پولیپ آندومتر با کانون هایپرپلازی آندومتر بدون آتیپی اندو سرویکس غیرقابل توجه»» میشه تفسیرش رو بگین
- این جواب سونوگرافی منه ۴۹سالمه آیا خطرناکه؟
در دیواره های قدامی و خلفی رحم کانون های مدور هیپراکوی کوچک به طور پراکنده به نفع adenomyosis مشاهده می شود
- سلام میشه لطفاً این قسمت از جواب پاتولوژی رو ترجمه کنین
زگیل تناسلی دارم برام ازم کلپوسکوپی گرفتن received specimen in formalin formalin consists of multipletansoft tissuefragments totally M:0.5cm.SOS=M/1,TE
- علت مجدد تشکیل شدن سپتوم واژن چیست؟
باسلام من چندسالی هست که هی سپتوم واژن جراحی میکنم ولی باز مجددا سپتوم واژن تشکیل میشه علتش چیه ؟ راه پیشگیری داره ؟ ممکن هست خوب جراحی نشده باشه ؟
- هایپرپلازی ساده
سلام خسته نباشین ۳۰سالمه مبتلا ب هایپرپلازی ساده بدون آتیپی؛ بعد از مصرف ۳ماه مجسترول؛ آزمایش دادم و سونوگرافی شدم همه چی طبیعی بود و ضخامت از ۱۴ ب ۸ رسیده حالا هم ۱۵روز از تموم شدن قرصا میگذره اما هنوز کمی خون پریودی هس یعنی قطع نشدم بعد متخصص دیگه ای باتوجه ب آزمایش و سونو بهم گفتم ک فقط یه آمپول هس بزن ک قطع بشی بعد اقدام کن برای بارداری و گفتن ک رحم طبیعی شده اما دکتر خودم اصرار دارن ک حتما کورتاژ کنم چون بچه ندارم واقعا نمیدونم حرف کدوم دکتر رو باید گوش کنم؟! سوالم اینه اگه کورتاژ نکنم وبا همین وضعیت اقدام ب بارداری کنم ب نظر شما یعنی بچه سالم بدنیا نمیاد؟ چ مشکلات احتمالی ممکنه پیش بیاد؟ تشکر ❤️🌹
- توده تقریبا نرم و متحرک در سینه راست به طرف بیرون
با سلام به خانم دکتر عزیز امروز توده ای تقریبا نرم و متحرک را در سینه راست به سمت بیرون حس کردم. بعد از چند بار فشار دادن درد گرفت. احساس درد سینه قبل از پریود داشتم. انگار که قرار باشه جلو بیفته. چون اصلا عادت مشخصی ندارم و بیشتر اوقات زودتر پریود می شوم. 44 سال هم سن دارم. با کلی استرس. 20 سالگی کیست تخمدان هم داشتم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- پولیپ آندومتر
باسلام .با اختلال قاعدگی به پزشک مراجعه کردم.پس ازبررسی ،یک توده ی اکوژن باابعاد۱۰و۴م مدر بخش میانی آندومترواجد یک ساقه ی عروقی مشاهده شد .که ضایعه پولیپ مطرح شد.آیادرمان دارویی کافیست؟یا نیاز به جراحی دارد؟باسپاس از راهنماییتون
- کیست اکوفری
با سلام کیست ۳۰ میلی متر در تخمدان چپ دارم آیا خطرناک؟
- سلام . خانم دکتر شما معاینه سینه هم انجام میدین.ماموگرافی
- کانون اکوژن در رحم
سلام، در رحم کانون اکوژن باابعاد 12/6 وجود دارد، آیا نیاز به جراحی دارد؟
- کیست تخمدان
سلام کیست اکو فری داشتم قبل سقط۶ ساعت بود بعد سقی ۴ سانت شد بعد دوماه استفاده از دارو قرص ال دی شده ۶ سانت دکتر میگه باید عمل کنم به نظرتون عمل کنم و اینکه عملش چطوریه لاپارسکوپیه یا. و اینکه بعد عمل کی میتونم باردارشم


