Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من تازه سقط کردم ولی نمیدونم آیا جنین و جفت کامل دفع شده با نه تقریبا شش هفته بودم
با قرص میسوزگلدین سقط شده در حد سکه بزرگ چندین بار لخته دفع کردم
- ۵عدد آمپول پریو پپتیل زدم وتو رابطه بودم باهمسرم بدون جلو گیری
آیا امکان بارداری با وجود تزربق ۵ امپول هست در ضمن ۵۲ساله هستم وامپولها رابرای جلو گیری از خونریزی شدید وکم خونی تزریق کردم
- سلام وخسته نباشید ببخشید سوال من درمورد قرص ال ای دی هستش که ازموقعی که داخل واژنم میکنم برای جلوگیری از بارداری واژنم به خارش وسوزش افتاده میخواستم ببینم این سوزش وخارش ربطی به قرص ال ای دی داره یانه وهمچنین مصرف قرص ال ای دی از طریق مقعد مطمئن هستش یانه برای جلوگیری از بارداری
- عفونت واژن
باسلام من مدت زیادی هست عفونت شدید دازم ۳بار دکتر رفتم ولی مشکلم حل نشد. در واقع من هنگام نزدیکی از واژن به شدت مقعدم درد میگیرد سونو واژینال و پاپ اسمیر هم دادم مشکلی نبوده جز عفونت .... درد مقعدم هم فقط موقع نزدیکی هست مشکلات گوارشی هم ندارم... خواهشا بگید چیکار کنم. ممنون
- لک بینی
سلام من دختر ۱۹ ساله ای هستم و پلی کیستیک تخمدان دارم .از قرصهای متفورمین و اسپرونولاکتون و فیناستراید و دوفاستون استفاده میکنم .طبق تجویز پزشک دوفاستون را از روز ۱۴ به مدت ده شب باید مصرف کنم اما الان بعد از ۷ماه مصرف این قرصها روز ۱۵ دچار لکه بینی شدم .باید مصرف قرص را ادامه بدم؟ممنونم
- آمپول دیفرلین ایا برای کودکانی که برای رسیدن به بلوغ زودرس استفاده میشه ایا خطر ناک است و موجب نازایی در بزرگسالی ان ها میشود ؟؟؟؟
- دینوژست
سلام وقتتون بخیرمن درسمت راست تخمدانم کیست دارم ودکترک رفتم بهم قرص دینوژست دادالان نزدیک دوماهه مصرف میکنم و۲۰روزه کپریودیم عقب افتادهوپریودنشدم دوبارمبیبی چک زدم منفی بودطبیعیه یان؟
- عکس رنگی
لوله های فالوپ دوطرف دیامتر وطول نرمال دارندوspillageطبیعی ماده حاجببداخل پریتوئن دیده می شود
- اقدام بارداری
سلام وقت بخیر من یک سال که در حال اقدام به بارداری هستم قرص متفورمین و تیرویید مصرف میکنم و حدودا ۹ ماه پیش یک بار سقط داشتم میخواستم بدونم برای بررسی ناباروری باید برم ایا لازم همسرم تست اسپرم بده یا اینکه یک بار بارداری میتونه به این معنی باشه که ایشون مشکلی نداره
- قطع پریودی
سلام . خانمی ۴۴ ساله هستم دو سال هست پریود نمیشم قبل اون دو سال هم با قرص ضد بارداری فقط پریود میشدم رفتم ازمایش زده T3 _92 وT4_7.5و TSH_3.9وlH_2.9 وFSH_6.5 وLTH_49.48 سونو هم رفتم زده رحم دارای ابعاد ۲۸/۶۰ mmاست اکوی میومترهتروژن است .اندومتر اکوژن صاف متقارن و midline به ضخامت ۴.۵ mmاست وتخمدان ها قابل رویت نیس رفتم پیش متخصص زنان دو بار ازمایش هورمون رو برام تکرار کرده میگه با ازمایشت نمیخونه سونو برو ۶ ماه دیگه بیا تکرار کن ازمایش هورمون رو به نظر شما چیکار کنم ؟ من مشکلی دارم ؟؟ ایا طبیعی هست رحم و اندازه وغیره؟ یایسه شدم ؟؟ لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- دیر شدن پریود
سلام وقت بخیر ۴ ماهه از قرص مارولین استفاده میکنم.همیشه هم از کاندوم استفاده میکنم.هیچ وقت هم کاندوم پاره نشده .قرص ها هم سر ساعت مصرف کردم و حتی یک دونه هم یادم نرفته.همیشه روز پنجم بعد از اتمام قرص پریود میشدم امروز روز پنجم هنوز پریود نشدم.دوتا تست زدم منفی بود احتمال بارداری هست؟ممنونم از وقتی که میگذارید
- خونریزی ناشی از سقط جنین در۲ماهگی
با سلام و خسته نباشی مقدار خونریزی در سقط نوزاد۲ماهه چ مقداره؟؟باید ب بیمارستان مراجعه شود یا خیر؟؟
- هماتوم
سلام در هفته ۷ بارداری هستم بااینکه شیاف مصرف می کنم اما بعضی مواقع لکه بینی دارم
- دوقلویی
باعرض سلام ووقت بخیرمن ۳۲ساله هستم دودختر۱۲و۲ساله دارم دوست دارم پسر داشته باشم دوقلو میتوانم باIVFدوقلوبارداربشم وهردوتاهم پسرباشن میتوانید توضیح بدهید ممنون میشم
- احتمال بارداری با امپول دیفرلین
من به دلیل خونریزی شدید ۳ دوره ۲۸ روزه امپول واریوپپتیل زدم ایا امکان بارداری وجود داره در این مدت؟
- دارو
ضربه ی محکم به لبهای بزرگ و غده ی بارتولن. خارش و سوزش بالای واژن و داخل واژن قسمت بالای آن. عفونت ادرار و خارش کلیتوریس و خارش لبهای کوچک و ورم یه سمت زیر شکم. چه دارویی باید مصرف کنم؟
- بارداری مهم
سلام من هفته ۲۶ بارداری هستم کمی خارش در ناحیه تناسلی دارم و ترشح شیری رنگ .آیا میتوانم از پماد کلتریمازول ۱ درصد روزی دوبار استفاده کنم به صورت لایه نازک .
- ماکروسکوپی
Macroscopy: received specimen fixed in formalin consist of multiple piece of
brownish tissue measuring (2*2*1 ) cm.
DX: Endometrium pipell compatible with disordered proliferative
endometrial. - کیست تخمدان
سلام سنو انجام دادم دیروز درتخمدان راست کیستی به ابعاد۲۴×۳۲دارم چیکارکنم؟
- ببخشید میشه بعد از ۲ بار زایمان سزارین بچه رو طبیعی به دنیا اورد
ببخشید میشه بعد از دو زایمان سزارین طبیعی بچه به دنیا اورد


