Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام وقتتون بخیر من دریکماه دوبار پریود شدم میخام بدونم زمان بعدی پریودم کی میشه
- در خصوص پرده بکارت
با سلام آیا خود ارضایی که فقط با به شکم خوابیدن وفشار پاها به هم به مدت پنج سال تکرار این کار باعث پارگی پرده بکارت میشود
- مشکلات زنانه
سلام ۶ ماه عفونت قارچی دارم هفته ای ۱ عدد کپسول فلوکونازول مصرف کردم عفونت کمتر شده اما خیلی درد زیر شکم دارم ازمایش هم دادم دیابت ندارم فیبروم ۳ سانتی اینترامورال هم دارم مدتی هم هست دهانه رحم حین معاینه دیده نمیشه دکتر زنان فرمودن باید با بیهوشی در اتاق عمل بیمارستان کولپوسکوپی بشم و نمونه برداری از دهانه رحم انجام شود ایا اینکار رو باید انجام بدم خیلی میترسم
- سلام خسته نباشین من پریودیم نامنظم امشب رفتم دکتر برام قرص سیبل بهم داده نوشته از روز 5 قاعدگی الان بخورم قاعده بشم یانه حس میکنم بهم گفت بخورم و اینکه وقتی پریود شدم همینطوری بخورم پریودی قطع شد من قطع کنم قرصم یا بخورم؟
۴ماه زایمان کردم تا چهل روز خون دیدم،۴۰روز به بعد هم خون ریزی دارم،در ماه فقط چند روز خوبم وگرنه همش خون ریزی
- نازک شدن دیواره رحم همرا با زدن آمپول ۲۸روزه موجب یائسگی میشود یا دباره میتوان پریود شد
نازک شدن دیواره رحم همراه بازدن آمپول ۲۸روزه موجب یائسگی می شودذیا دوباره پریود شد
- ترشحات بارداری
کم شدن ترشحات بارداری طبیعی است؟
- علل
سلام خسته نباشید بعد از سه روز از مصرف یدونه قرص اووسیز ۰/۷۵ شکم درد و خیییلی کم حس حالت تهوع و بیشتر شکم درد طبیعی؟ البته پریود نشدم و درد شکم حالت درد پریودی
- راجب آمپول واریو پپتیل
سلام من برا کیست آندومتریوز دکترم آمپول دکاپپتیل تجویز کردن ولی دارو خانه گفتن واریو پپتیل بهتره. من. واریو پپتیل زدم آیا خوبه عوارض نداره
- درد شدید لگن
مدت ۳ ساله که درد پریودی خیلی شدید شده همراه بادرد مقعد یعنی بعداز ازدواجم موقع امیزش هم دردشدید دارم اوایل فقط دوران پریودی درد مقعد داشتم الان دائمی شده و خونریزی لخته ای دارم لخته های گوشتی دکتررفتم سنودادم تشخیصشون سندرم بودولی دردهام جوری شده که نمیتونم هیچ کاری کنم حتی ازکارم استفا دادم وخونه نشین شدم توردخدابگید درمانش چیه اصلا مریضیم چیه
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر من آمپول پی دی پرگ زدم ۸ و ۹ سیکلم زدم آمپول ها رو بعد امروز سونو دارم ولی از دیروز کمر درد و درد شکم دارم اعصابم خورد شده
- درد پریودی
سلام من 15 سالمه و هرماه پریودیم یک هفته طول میکشه در طول یک هفته ام درد شدیدی تو ناحیه کمر و دلم هست به طوری که باید روزی 2یا 3تا قرص مسکن بخورم بنظرتون مشکل چیست؟
- سلام من از روز ۱۲ پروییدیم قرص استرادیول و مدروکسی پرژسترون خوردم روزی یکی حالا وقت خودم پرویید شدم اما خونریزی نشدم فقط لکه بینی دارم لطفا راهنماییم کنید
- خونریزی
سلام خسته نباشید من ۲ هفته پیش داشتم پیاده روی می کردم یه دفعه یه مقدار زیاد خون ازم دفع شد زمان پریودیم هم نبود تا فردا صبح خون ریزی ادامه داشت یه چند روز بعدشم لکه اومد و تمام شد الان از واژنم یه تیکه گوشت اشک مانند آویزان شده میخواستم ببینم چه اتفاقی واسم افتاده لطفا راهنمایی کنین
- لکه بینی قبل ازپریودی
سلام وقتتون بخیر یک هفته قبل از پریودی لکه بینی دارم ازمایش وسونو هم دادم مشکلی نداشتم علت لکه بینی چیه؟
- سرکلاژ شکمی
سلام و عرض ادب من سرکلاژ شکمی هستم دکترم نظرش اینه سه تاجنین بلاست برام انتقال بدن ولی من خودم میگم دوتا نظر شما چیه؟به فرض اگه دوقلو شد ریداکت کنم یا لازم نیست؟
- درد مقعد در دوران پریود
ببخشید من فقط در دوران قاعدگی دچار درد مقعد میشوم در حدی که دفع کردن برام سخت میشه
- هوا
سلام ایاگرمی هواباعث زایمان زودرس میش
- ضایعه اکوژن
سلام من ۳۳ سالمه ازدواج نکردم تا حالا۳۰ بهمن پریود شدم و ۱۲ اسفند سونوگرافی دادم در تخمدان راستم یک فولیکول با جدار اکوژن به دیامتر ۱۵ میلیمتر در تخمدان راست مشاهده شده. آیا این یعنی وجود کیست؟
- امکان سقط جنین در 2 ماهگی
سلام
من 8 هفته باردارم، خونریزی و لکه بینی داشتم، دکترم سونوگرافی نوشت. خونریزی اطراف جفت بود. دکتر سونو گفت فقط از شیاف فرتیژست استفاده کن ولی دکترم utrogestan200 داد. یک ساعت بعد مصرف سرگیجه گرفتم تا صبح مثل اینکه بیهوش شدم. یک قرص A.s.a80 هم داده. چیکار کنم؟ مصرف کنم یا با دکترم مشورت کنم؟ دیگه لکه بینی هم ندارم. - خیلی خیلی مهم
سلام حدود دو ماه پیش رابطه بدون دخول داشتم و شاید فقط منی برخورد کرده باشه با واژن بعد از اون دوبار خونریزی داشتم یکیش دو روز زود تر از موعد پریود دومیش هفت روز بعد از پریود سه تا بی بی چک هم زدم منفی شد چن روز سینه درد داشتم الان تقریبا رفع شده میخواستم ببینم اگه قرص سقط بخورم و باردار نباشم مشکلی پیش میاد؟نمیتونم دکتر برم لطفاااا جواب بدید


