Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص سیبل معده رادردمیکنه یا نخیر؟
- سلام. آیا روزی ۳ تا استرادیول را باید با هم خورد؟؟؟
- اینستاگرام
سلام خانم دكتر پيج اينستاتون فعال نيست؟؟ يا دست خودتونه؟
- تنبلی تخمدان تا کی بچه دارنمیشه
- بارداری
سلاممن دو شب پیش با شوهرم رابطه داشتم و منی داخل واژن ریخته شد بلافاصله دوتا قرص ال دی خوردم شب بعد نخوردم و فردا شبش دوتا دیگه خوردم احتمال جلوگیری هست یا خیر
- قرص اورژانسی
سلام . دیشب ساعت ۱۲ رابطه حفاظت نشده داشتیم و بلافاصله ۲ عدد قرص اورژانسی خوردم. کودک سه ماهه دارم . تاریخ انقضای قرص 2023 بوده . دوباره بخورم ؟؟؟
- بارداری
سلام.خسته نباشید.من هفته چهارده بارداری هستم.سونوگرافی هام نرمال هستن.ازمایشات غربالگری اول رو هم انجام دادم،و نرمال بود. تازگییه مطالبی درمورد حاملگی مولار نسبی خوندم.میخواستم بپرسم از کجا میشه تشخیصداد که من مولار هستم یا نه.ازمایشی هست؟از طریق سونوگرافی مشخص نمیشه؟
- آیا عرق نعنا باعث مرگ جنین در شکم میشه؟
سلام ببخشید من چند شب پیش دل درد خیلی وحشتناکی گرفتم ک منجر ب اسهال و استفراغ شد نصف شیشه عرق نعنا رو خوردم آیا برای جنین مشکلی پیش میاد؟ دوازده هفتمه لطفا جواب سوالمو بدین تو رو خدا ممنون
- ماندن بقایای حاملگی
من ۲۶مهرسقط داشتم تو۵هفتگی بقایادارم ۲۰*۲۳*۱۱mmوحجم ۳ccمیگن چسبیده به جداردارای فلوی عروقی هستش وبایدکورتاژ بشم قبلاهم سابقه ی کورتاژداشتم میخاستم بدونم نمیشه بادرودی بقایا دفع بشع
- برش سزارین
سلام ۸ماهه پیش فرزند دومم را سزارین شدم جای سزارین اولم اصلا مشخص نیست اما سمت راست سزارین دومم برجستگی داره درد ندارم اما حالم خیلی بده چرا اینجوری شده علت چیه لطفا جواب بدین
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- سلام میخوام باردار بشم اما شوهرم دوست نداره میگه قرص ارژانسی بخور چه کار کنم که فاسده بشه این قرص که بتونم باردار بشم
- پرده بکارت
سلام من یک سال میشه نامزاد کردم چنددفعه رابطه از جلو داشتم اولین دفعه وقتی کردتا اخر داخل کرد دردی نداشتم ولی بعد از هفت ساعتی سه قطره خون اومد میگن زده شده یه یه دکتر دیگه هم گفتم گفت زده شده الان باید چیکارکنم آیا ترمیم میشه چقدر هزینه اش میشه توروخدا کمکم کنید اگه خانواده ام بفهمن منو میکشن
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیرآیاتنبلی تخمدان کاملادرمان میشه یافقط باداروکنترل میشه
- زایمان طبیعی
با سلام. فرزند اول من زایمان طبیعی شده والان قصد دارم عمل لازک چشم انجام دهم میخواستم بدونم برای بارداری بعدی من برای زایمان طبیعی مشکلی پیش نمیاد باتشکر
- بواسیر
باسلام بعداز زایمان سزارینم بواسیر خارجی دراومد و میخوام اقدام کنم چون بچم مرد فرزنداولم هم بود و عجله دارم برای بارداری آیا دارویی هست که بتونم از این ی تیکه گوشت اضافه مقعدی که خیلی درد داره خلاص شم چه دارویی میفرمایین بیارم
- ذخیره تخمدان
سلام کاهش ذخیره تخمدان دارم،دارویی هستش که بخورم که ذخیره تخمدان افزایش پیدا کنه؟۳۸سال سنمه ،۴سال ازدواج کردم بچه هم ندارم،تواین ۴سال اقدام جدی هم نداشتم
- رابطه بعد از آمپول یک ماه
من چند مای میشه که آمپول زدن بارداری میزنم بعد از چند روز رابطه میتونم
- توضیح دهید یعنی چه
سلام وخسته نباشید در سونوگرافی مشاهده رحم با اکوی مختصر هتروژن مشاهده شد ویک ضایعه هایپر اکوکاملا منظم وبیضی به ابعاد ۱۰میلیمتر ضایعه خوش خیم مشاهده شده
- کورتاژ تشخیصی
سلام من 15 روزپیش کورتاژ تشخیصی انجام دادم جواب پاتولوژیم اینه میشه بگین خوبه یانه endometrilcorttag.. secretoryendometriumendometrialpolyp... endocervixcurettagechroniccervicitisg


