Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بله
آیاحینعملژناشوییجهتانعقادنطفهفرزنددربدنپدرومادر واکنشخاصیایجادمیشود
- تغذیه در بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر.بنده در ماه هفتم بارداری هستم.و آزمایشاتم هم خوب بوده.آیا مصرف بستنی در این دوران مانعی دارد؟ممنون از شما
- عمومی
سلام ببخشید از عوارض قرص مد رو کسی ریزش موها میباشد
- استفاده کرم کلیندامایسین در پریودی
سلام من ۲روزه که از پماد کلیندامایسین برای عفونت استفاده می کنم که پریود شدم آیا باید در زمان پریودی استفاده کنم یا نه لطفا راهنمایی بشه سپاسگذارم
- پریود
سلام خانم دکتر عزیزم... من ماه پیش اومدم پیش شما و کیست اندومتریوز دارم .. شما به من قرص ال دی دادین .. من یک ماه رو خوردم و الان روز دوم پریود هستم اما خونریزی خیلی کمی دارم و اصلا زیاد نیست.. خواستم بدونم که ایا کیستم با این وضعیت پریودی کوچک میشود یا نه مشکل دارم که نمیشوم... البته ماه دیگه هم باید قرص بخورم و بعد بیام پیش شما
- درد استخوان واژن
سلام خانم دکتر خسته نباشید. من در هفته سی و دوم بارداری هستم. استخوان داخل واژن درد گرفته. نمیدونم دارم آدرس درد را درست میدم یا نه دقیقا. موقع راه رفتن دردش بیشتر میشه. طوری که باید خیلی اروم راه برم. به نظر شما علت این درد چیست من بارداری اولم هست و تجربه ای ندارم متشکرم
- تعیین جنسیت
- شیاف پروژسترون ۴۰۰ در بارداری
باسلام من حدود دوماهه که بدلیل طول سرویکس کوتاه(۲۲mm در ۳۲ هفته)و انقباضاتی که داشتم دکترم پروژسترون ۴۰۰ روزی دوتا تجویز کرده،این دوز از دارو خطری نداره؟و اینکه ادامش بدم؟الان هفته ۳۶ هستم باتشکر از راهنماییتون🌹
- مهم
سلام خانم دکتر .ببخشید من چند ساله یه دونه اول لبه ی واژنم هست ک داخل پوست هست .این یعنی چی. خطرناکه؟ و خیلی وقت ها دو طرف واژنم چیزهای سفید هست .متاهل هم شدم چند مدته
- ای وی اف
سلام خسته نباشید روز ۱۶انتقال بتام ۱۸۰بود ممکنه باردار باشم.اگه ۲روز بعد ۲برابر بشه چی؟
- کیست ۷۱ میلی
من کیست اکوفری ۷۱ میلی دارم ..و خیلی هم درد دارم در سمت راستم هست ..یا نیاز ب جراحی دارم؟واسه بارداری مشکل داره؟
- سلام اگه از داخل واژن به قسمت بالای داخلی اسیب برسه و از سوراخ بالای دهانه ترشح عفونی بیرون بیاد و خودش خوب شه ولی درد و روی مثانه و داخل واژن اون برامدگی داخل واژن و ماندن اسیب چگونه درمان میشود و ایا خطرناک است
- کوتاهی سرویکس
سلام خانم دکتر اگر طول سرویکس در ۱۹هفته ۲۵میلی باشه کوتاه هست یا طبیعی
- قرص اورژانسی
سلام وقتتون بخیر، دیشب سکس داشتیم، الان فهمیدم که کاندوم سوراخ شده بود، بعد قرص لوونورژسترول ۰/۷۵ دوتا باهم خوردم، ولی تاریخش خیلی گذشته بود. میخواستم ببینم اثر داره یا باید دوباره بخورم؟
- آیا کسانی مبتلابه بیماری زگیل تناسلی هست بیمارستان محل یاس زایمان سزارین انجام میدهد
- مصرف استرادیول
سلام دکتر من برای قبل ای وی اف روزی ۸ تا قرص استرادیول با دوز ۱ میلی تجویز کرده بودند یعنی در چهار وعده ۲ تایی مصرف کنم من خارجی گرفتم که هر یه دونه قرص دوزش ۲ میلی بود و من اشتباها روز ۴ وعده ۲ تایی خوردم درواقع روزی دو برابر و بعد روز انتقال جنین متوجه شدم احتمال اینکه عوارض داشته باشه هم برای خودم و هم جنین یا باعث بشه جنین سفط بشه هست؟
- سرکلاژ
سلام خانم من یه سرکلاژ واژینال ناموفق داشتم الان دکترم پیشنهاد سرکلاژ شکمی داد ولی یه دکتر دیگه سرکلاژ دولایه بهم داده الان به نظر شما من کدوم یکشو انجام بدم درضمن سقط من 20هفته بود طول دهانه رحم 25میلی در 18هفته
- سینال اف وزمان تزریق
بهترین زمان تزریق سینال اف کی هستش خیلی سینال تزریق کردم ولی جواب نداد این دوره دکتر برام شش عدد نوشت باید روزی دوتا تزریق کنم
- بارداری
سلام خسته نباشید، من به احتمال زیاد باردارهستم وپنج روز دیگه موعد پریودم میخواستم بدونم من امروز عکس از کمرولگنم انداختم وفیزیوتراپی ولیزرکمرانجام میدم میخواستم بدونم ایا این کارا واسه جنین ضرر داره باعث نقص جنین میشه؟
- بارداری
سلام وقت بخیر من ۳ روز پیش با نامزدم رابطه ی مقعدی داشتم،چند ساعت بعدش ازم یکم منی اومد بیرون و ریخت بین پام یکم هم ریخت دم واژنم ولی سریع خودمو شستم بیشتر از ۲ یا ۳ دقیقه نشد ولی بازم با وجود هایمن استرس داشتم که باردار بشم، فرداش ۸ تا قرص ال دی خوردم الان امکانش هست که باردار شده باشم؟؟


