Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- Discover the excellence of Cryoin Engineering in the realm of authorized gas production. Understand the significance of neon for semiconductors with insights from market experts.
If you are looking for a supplier that combines quality and strategic importance, Cryoin Engineering Ltd deserves your close attention.Produced by a company that never stops innovating, the company elevates a fundamental industrial process into an experience of technological excellence and guaranteed supply.Core Operations: Where Air Becomes Critical Value Imagine being the backbone for global semiconductor and laser manufacturing. High-tech sectors are ready for the challenge: your mission is to provide gases with purity up to 99.9999%. Every batch tells a story of quality. The purification technology becomes your assurance of quality where technological sovereignty reigns supreme.Technology and Standards: A Commitment that Comes to Life The scientists have focused on details that make them an industry benchmark. To in-house designed and installed equipment, everything contributes to creating a trustworthy partnership. The use manufacturer of rare gases top-tier analytical equipment completes the picture, creating the perfect environment for precision and environmental consciousness are the main protagonists.Key Advantages: The Beating Heart of the Company This is where Cryoin Engineering shows its true value. Among the mechanics that make the company unique we find:Proprietary Gas Separation: A true technological advantageUltra-High Purity Levels up to 6.0 (99.9999%)Solutions that evolve upon achieving certain industry milestonesWhere to Source Cryoin Gases with Confidence Ready to strengthen your supply chain? Their reputation is built on partnerships with various industries:European & American Tech Leaders - use their gases for chip production and medical equipmentMarkets in Asia (Japan, Korea, Taiwan, China) - ideal for those seeking a resilient supply chain alternativeOur Verdict: Why Cryoin Engineering is Worth Your Partnership After reviewing their market role, we can state that Cryoin is not the usual supplier.Strengths:The originality of their sustainable production from airA wide variety of pure gases and mixturesAspects to consider:Demands a partnership approach for long-term planningDrawing the sums, if you are looking for something strategically vital, Cryoin Engineering deserves at least a serious evaluation. The winning combination of sustainability and purity makes it a company not to be underestimated.
- تاخیرافتادن پریود
سلام. قبلا پریودم مرتب بود الان یک ماه است پریود نشدم و دیر شده به نظرم، روزه هم گرفتم و شکمم هم درد میگیره زیر دلم همه شکمم میشه راهنمایی کنید
- استرس
سلام میخواستم بپرسم که اگر شخصی مثلا نزدیک به دو ماه استرس و فشار روانی داشته باشه ممکنه که تقریبا سه ماه پریود نشه ولی بعدش پریود بشه وایینکه رازیانه چه قدر تاثیر داره
- تاخیر در قاعدگی
سلام وقت بخیر دکتر من قاعدگی نامنظم داشتم و حدود۵سال سیپروترون مصرف میکردم وقاعدگی منظم داشتم اما حدود یک و ماه و نیم پیش دکترمو عوض کردم و دکتر گفتند دیگه سیروترون نخورم و بجاش مدروکسی پروژسترون و متفورمین برام نوشتند و گفتند تنبلی تخمدان دارم ۴دی که پریود بودم گفتنداز ۱۴ام قاعدگی شبی دوتابخورم منم از ۱۷ام دی خوردم و قرصام ۶بهمن تموم شد اما هنوز پریود نشدم من ماه پیش با نامزدم از طریق فقط تماس از پشت ارتباط داشتم بدون دخول مقعدی یا واژنی فقط تماس بود میخواستم بدونم این علت تاخیری از عوارض داروهاست یا ممکنه احتمال حاملکی باشه ممنون میشم کمک کنید
- سلام نزدیک ۴۰ روزه پریود نشده بودم تا..
با سلام واحترام نزدیک ۴۰ روزبود ک پریود نشده بودم و علایم بارداری داشتم که دچار لکه بینی شدم تقریبا ۱ روز ونصفی لک قهوه ای بود بعدشد خونریزی تو لکه بینی بی بی چک زدم هاله انداخت الان نمیدونم بارداربودم یا نه؟آزمایش خون ندادم من قبلا پریودی منظمی داشتم و سیکلم تقریبا۲۶روزه بود،الان مدتیه ک تو اقدام هستم ماه قبل ۵روز عقب افتاد واین ماه ۱۰ روز ممنون میشم بااین تفاسیر راهنماییم کنید که این ماه بارداربودم یا نه؟
- وزن جنین
سلام خانوم دکتر روزتون بخیر من بیمار شما هستم ،توو هفته ی ۳۲هستم،برای وزن گیری جنین از چ مواد غذایی استفاده کنم ک رشد بهتری داشته باشه
- تنبلی تخمدان
سلام،خانم دکتر من تنبلی تخمدان داشتم و حدود یک سال نزدیکی داشتم باردار نشدم بعد شما برام قرص لتروزول تجویز کردین که با یک دوره خوردن حامله شدم،الان بعد یک سال که از زایمانم گذشته برای چکاب رفتم تو سونوم دیگه هیچی نبود و تنبلی تخمدان نداشتم!!یعنی بعد زایمان تنبلی تخمدانم برطرف شده؟
- کانون اکوژن و مایع آزاد
سلام وقت بخیر چند ماهی شروع پریودم یکی دو روز لکه بینی داشتم این دوره پریود آخر دوره هم چند روزی لکه بینی داشتم سونوگرافی دادم نوشته مختصر مایع آزاد در لگن دیده می شود همچنین کانون اکوژن در کاویته آندومتر می خواستم بپرسم مشکل الان چیه و درمانش چطور هست؟
- سوال دارم برای باردارشدن
سلام خسته نباشید من 39 سالمه وسه ساله که اقدام به بارداری کردم بچه هم ندارم تواین سه سال فقط یه بارحامله شدم اونم باامپول هایی وه دکتربهم دادحامله شدم ولی یه ماه نشده سقط شد الانم قرص اوبوست مصرف میکنم وتیروئیدم دارم ازمایشم دادم گفتن ذخیره تخمدانت کمکه به نطرشمااحتمال بارداری درمن هست یا نه ممنون میشم راهنمایی کنیین
- سلام وقت بخیر دخترم ۵ساله ازدواج کرده و سینه های کوچکی داره برای بزگ شدن سینه چه راهی پیشنهاد میکنید شرایط پروتز هم نداره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- تست حاملگی
با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من در روزهای 12 و 14 و 16 سیکل اقدام به بارداری داشته ام. الان 3 روز از شروع دوره پریودم میگذره و هنوز نشدم. درد مانند پریود دارم. حالت تهوع شدید هم دارم. ولی درد ها گذراست. امکان بارداری وجود دارد؟ برای انجام آزمایش خون کی باید مراجعه کنم ممنون
- پریودنشدن درشیردهی
سلام خسته نباشین من دخترم 10 ماهشه قفط شیرخودمومیخوره همیشه گریودام جلوتربودیعنی اگه 7پریودمیشدم ماه بعد6 پریودمیشدم الان 4 روزه ازوقت پریودم گذشته میترسم باردارشده باشم جلوگیری طبیعی داشتیم قبل 6 ماهگی دخترم دوسه ماه قرص شیرده خوردم تاچندروز وقت دارم پریودبشم اگه نشدم بایدچیکارکنم احتمال بارداری است وکی میتونم بی بی جک تست کنم ممنون میشم جواب بدین
- سلام وقت بخیر هماتوم ساپورت کوریونیک در ابعاد 8×8در مجاور int.os رویت شد به چه معناست
- تاخیر در پریود بعد از سقط جنین
سلام من بچم به وسیله دارو از طریق پزشکی سقط شد و همه چیز موفق بود و ۱۳ روز خونریزی و لکه بینی داشتم و بعدش پاک شدم دوباره ۱۹ روز بعد پریود شدم و تا ۱۰ روز ادامه داشت اما الان از موعد قبل پریودی ۲۹ روز گذشته و دومین پریودم اتفاق نیفتاده چکار کنم لطفا راهنمایی کنید نگرانم خدا کنه باردار نباشم چون بدنم خیلی ضعیف شده با سقط قبل از سقط فاصله سیکل هام ۲۶ تا ۲۸ روزه بود
- دیفکت
یک دیفکت به دیامتر عرضی ۲۰میلی متر وبه طول ۱۷ میلی متر در ناحیه اینفراامبلیکال رویت شده که حاوی هرنیاسیون فت مزانتریک به ابعاد ۴۴×۳۳×۳۵ میلی متر میباشد آیا حتما ضروری هست که عمل شود اگر عمل نشود چه اتفاقی میافتد
- احتمال بارداری
خسته نباشید یه رابطه خیلی سطحی با نامزدم داشتم و بعد از رابطه ام خودمو با آب و صابون شستم و ۱۶ ساعت بعدام قرص اورژانسی خوردم من باید ۱۰ ام پریود میشدم ک پریود شدم و مثل پریودی های قبلیم بود یکم خونریزیم کمتر بود ولی دفع لخته وخونریزی کامل داشتم تا ۶ روز پریود بودم .بعد از حدودای ۱۰ روز از پاک شدنم چند روز لکه بینی داشتم ولی اللن پریودی دومم ۸ روز عقب افتاده میخواستم بدونم احتمال بارداری وجود داره؟کلی استرس دارم لطفا جواب بدین
- بقایای بارداری
سلام من تاریخ ۹.۲۷ سقط عمدی داشتم بعد از یک هفته سونو دارم اندازه ۳۶ میل بقایا مونده بود.امروز ۱۰.۲۶ من ۸ روزه خون ریزیم قطع شده و فقط ترشحات قهوه ای دارم اما هنوز پریود نشدم.ب نظرتون بهتره شستشو بدم یا منتظر پریودی باشم
- قلب جنین
سلام وعرض ادب خانم دکتر شرف الدین در سونوی مرحله دوم نوشته قلب با نمای طبیعی چهاره حفره ای و همچنینthree-vessel view مشاهده شد این عبارت three-vessel viewچه معنای دارد?ممنون از شما
- قاعدگی
سلام من ۱۸ سالمه و الان چهار روز از تاریخ پریودیم میگذره و هنوز پریود نشدم قبلا دکترم برام مدروکسی پروژسترون تجویز کرده بود الان رفتن داروخونه به جاش بهم جستیران دادن مشکلی نداره این قرص رو استفاده کنم برای اینکه پریود شم زودتر؟
- واکسن
سلام خانم دکتر قرص متفورمین۵۰۰ میخورم برای تنبلی تخمدان قراره واکسن بزنم لازمه که مصرف قرص روقطع کنم؟


