Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی طولانی مدت
خانمی هستم ۳۴ ساله با مشکل تنبلی تخمدان وکم کاری تیروئید دوتا فرزند دارم نزدیک دوماه هست که خونریزی دارم شدید نیست ولی ادامه دار هست داروی مینامیم اسید وسفکسیم استفاده کردم آمپول هورمونی هم زدم ولی تاثیری بر بند آمدن خونریزی نداشته لطفآ راهنمایی کنید
- خشکی واژن
۲۸ سالمه نزدیک به دوسال هستش که ۴ بار کیست بارتولن اوردم عمل کردم تیکه ای از دهانه رحمم تو مشکل اچ پی وی برداشتن ،میل جنسی بالایی داشتم خیلی کم شده خشکی واژن شدید گرفتم و درمانی براش پیشنهاد نشدع تا الان جز روان کننده ،اگه درمان داره به قبلم برگردم حضوری بیام از مازندران
- سقط
سلام من پنج ماهع باردارم بنا به دلایلی میخام سقط کنم میخاستم بدونم با قرص ایا میشه راه حلی هست یا جراحی و اینا نیاز هست؟اصلا نمیتونم نگه اش دارم واقعا وگرنه ک حال خودمم بده بچمم خیلی کوچیک تازه شکمم داره میاد جلو یکم
- نمونه برداری از کیست نابوتین
تو سونوگرافی واژینال نوشته کیست نوبوتین ۸ میلیمتر ونیم دارم و مقدار کمی مایع ازاد لگنی دیده شده ایا نمونه برداری نیازه یا فقط پاپ اسمیر بدم و فریز کنم؟
- کپسول ترنسید ۲۵۰
سلام دکتر به من داروی ضد بارداری داده و یه دکتر دیگه هم این کپسول رو. باهم تداخل دارن نباید مصرف کنم؟
- درمان سیست نوبوتین حداکثر ۷ میلی
با سلام هفته ۸ سونو دادم نوشته جفت سیرکولار یه جا نوشته شکل غیر طبیعی جفت هست یه جا میگن به معنای جلو بودن جفت و پایین بودن جفت نگرانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- عفونت وزخم واژن
سلام درموفیکس در واژن را با چی وچگونه استفاده کنم
- اسکارسزارین نیچ
سلام من ده ساله پیش سزارین شدم وبچم بدنیا اومد .چند ماهه پیش بعد از پریود چند روزی لکه بینی داشتم .دکتر رفتم سونو وآزمایش خون دادم .درجواب سونو (یک کانون کیستیک به ابعاد ۵ و۶/۵ میلی متر در محل اسکارسزارین نیچ روئت شد) مشخص شده.دکتر بمن قرص ال دی دادگستری شش ماه بخور.سونورو به دکتر دیگه ای هم نشون دادم گفت اگه دیگه لکه بینی نداری نخور ال دی رو، گاهی خودش خوب میشه ؛ دکتر نظر شماچیه؟ من داخل شکم همش احساس نفخ مانند دارم هرچند لکه بینی ندارم..
- سزارین انجام دادهام 12سال پیش ولی از آن زمان دچار درد درناحیه شکم وعفونت شدید رحم هستم پماد وخشکن وامپول سفازولین زدم ولی خوب نشدم سونو گرافی رفتم مشکلی نبود وعفونت شدید دارد ودرد زیاد چه داردئی مصرف کنم
- سلام من مدتی در هنگام نزدیکی انتهای آلت شوهرم زخم میشه خواستم دلیل این بدونم
- توده درپستاننودل های پراکنده درهردو سینه و در سینه راست توده هیپواکو ب ابعاد ۲۱*۷.ایا خطرناک هست؟
- آرایش در دروان بارداری
با سلام خدمت شما خانم دکتر میخواستم بدونم آیا آرایش کردن در دوران بارداری اشکال داره؟
- آیا میشه با قرص ال دی . کلسیم هم استفاده کرو
- هتروژن ۱۲ میلیمتر
سلام
من۵ ماه عقب انداختم بعد از اون این ماه ۱۰ روز خونریزی داشتم که هی قطع میشد و باز میومد و فقط وقتی دستشویی میرفتم یک لخته سیاه هم میومد ولی خیلی نوارمصرف نشد ینی کلا هرچی بود موقع دستشویی لخته سیاه میوند و خونریزی خیلی کم بود وقتی دیدم ک هی قط میشه باز میاد و به تقریبا ۱۰ روز کشید سونو دادم همه چی نرمال بود بجز هتروژن ۱۲ میلیمتر گفتن کورتاژ بشم نمونه برداری کنن امکانش هست اشتباهی شده باشه؟
- میوم و کیست در رحم
با سلام خانمی 45 ساله هستم دارای دو فرزند که سه ماهه که پریود نامنظم دارم و دو روز پیش سونو اناجم دادم که نوشته رحم دارای ابعاد 46*86 میلی و اکوی میوماتوز است. میوم اینترامورال 4*6 میلی متری به همراه چند میوم در بافت رحم. آندومتر دارای ضخامت 6 میلی متری و اکوی هتروژن کیست نبوتین 6 میلی متری ناحیه سرویکال و ابعاد تخمدان ها طبیعیه ممنون میشم نظرتون رو بدونم
- واژن
سلام خانم دکتر خسته نباشید من بی اختیاری ادرار دارم وقرارمن در سیکل قاعدگی بعدی عمل ای وی اف انجام بدم آیا باید اول این بی اختیاری ادرار را درمان کنم بعد برم سراغ داروهای ای وی اف لطفا راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم
- آبسه بارتولن
وقتتون بخير؛ خواهش ميكنم بهم پاسخ بدين... من ديروز از شدت بسيار زياد درد آبسه بارتولن به بيمارستان مادران مراجعه كردم و به صورت اورژانسي تحت بيهوشي عمومي آبسه تخليه و با تامپون پر شد كه بعد از سه ساعت تامپون توسط پرستار خارج شد و آزيترومايسين و ناپروكسن تجويز شد، امروز ديدم زخمم كه حدود يك سانت ميباشد بسته شده و با فشار دستِ من كمي عفونت خارج شد... روزي سه بار در آب گرم مينشينم... خيلي نگرانم كه دكتر از كاتتر استفاده نكرده... آيا احتمالِ عودِ اين كيست هست؟ من مجرد هستم و بهداشتم رو هم رعايت ميكنم ولي اين ماه به علت يه شرايطي اين اتفاق افتاد... خواهش ميكنم بهم بگين من از دكترم بايد بخوام كاتتر بذاره يا امكان عفوني شدنش كَمه؟ احساس ميكنم دكتر كم كاري كردم... خواهش ميكنم راهنمائيم كنيد
- پریود
سلام من ماه پیش بعد از نزدیکی قرص ال دی خوردم و یک هفته بعد پریود شدم،الان یه ماهه گذشته و ۸روز از عادت ماهانه ام رد شده آزمایشTCG هم منفی اومد آیا از تاثیر قرص ال دی هست یا مشکل چی میتونه باشه؟
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر من هفته ۱۹ بارداری هستم،تو سونوی ۱۵ هفته طول سرویکسم ۳۱ بود،الان دو روزه داخل واژنم بعضی اوقات درد میگیره،خیلی نگرانم چیکار کنم،باید سرکلاژ بشم؟
- سلام سنوگرافی من اکوپاترن هیتروژن است یعنی چی


